Maar of ze gelijk hadden?Jack Reynolds schreef:Veel experts waren het er over eens dat Ajax tijdens de jaren 2001-2004 veel talent had, maar ervaring te kort kwam.
Kent iemand die Constantin?
Moderator: mods
In België zie ik alleen Defour en Bailly als haalbare versterkingen voor Ajax. Op de Scandinavische competities heb ik totaal geen zicht.Giacomo Puccini schreef:Lopen er in België en Scandinavië geen interessante spelers voor Ajax rond? Benni zou ik wel weer bij Ajax willen zien maar aangezien hij heel goed presteerd in een grote competitie lijkt hij me niet haalbaar.
Ik weet niet wat de salariseisen in Turkije zijn, ook weet ik niet hoe je op deze speler komt, maar is het toeval dat vandaag dit stukje op voetbalzone staat?Thomas schreef:Aangezien Ajax op zoek is naar transfervrije spelers en zich vooral op de Europese markt lijkt te willen richten: Tuncay Şanli z'n contract loopt komende zomer af.
Weet iemand hoe het zit met de salarissen in Turkije? Aan de ene kant weet ik dat Galatasaray een paar jaar lang financiële problemen heeft gehad, maar aan de andere kant schijnt Fenerbahçe het salaris van Roberto Carlos te kunnen betalen.
‘Spaanse clubs azen op Tuncay Şanlı’
Tuncay Şanlı begint langzamerhand één van de meest gewilde spelers van de transfermarkt te worden. Zowel Spaanse als Turkse media maken nu ook melding van de interesse van Barcelona en Real Madrid in de aanvaller van Fenerbahçe.
Naar verluidt zal morgen tijdens de topper tussen Galatasaray en Fenerbahçe een delagatie van beide topclubs de verrichtingen van Tuncay (25) aanschouwen. De zaakwaarnemer van de 41-voudig international, Erdinç Sahin, is op de hoogte van de interesse. “Verschillende clubs hebben hun interesse bij mij kenbaar gemaakt. In de komende weken zal er veel duidelijk worden.”
Naast de Spaanse grootmachten hebben ook Arsenal, Villarreal en Olympiakos vergaande interesse. De Londenaren toonden vier jaar geleden al belangstelling, terwijl de Grieken een opvolger zoeken voor Rivaldo, die door problemen met het bestuur heeft besloten om te vertrekken.
Tuncay, die een aflopend contract heeft, is al jaren een garantie voor doelpunten op de Turkse voetbalvelden. In vijf seizoenen voor Sarı Kanaryalar kwam hij tot negenenvijftig competitietreffers. Memorabel waren zijn hattricks tegen Manchester United (3-0) in het kader van de Champions League en in de interland tegen Zwitserland (4-2), dat echter niet genoeg was om het Turkse elftal te plaatsen voor het WK van vorig jaar.
Hij speelt al een tijd niet meer in Rotterdam, maar in Waalwijk.LeonardoSpits schreef:Nee dankje, laat hem maar lekker in 010 blijven... Hij heeft trouwens een afkeer gekregen voor Ajax, en zei onlangs nog dat alleen Ronald Koeman hem vertrouwen gaf... nou daar is niet zoveel voor nodig hoor Oboen als ik Obodai zie spelen is hij altijd erg sterk....
Ongeacht wat je van me vindt, mag ik hopen dat inmiddels wel duidelijk is dat ik dit soort voetbalberichtjes niet nodig heb. Ik kijk genoeg Europees en Zuid-Amerikaans voetbal om te weten welke spelers het niveau van Ajax aankunnen en om op dat gebied een waardevolle bijdrage te leveren.Jabu schreef:Ik weet niet wat de salariseisen in Turkije zijn, ook weet ik niet hoe je op deze speler komt, maar is het toeval dat vandaag dit stukje op voetbalzone staat?Thomas schreef:Weet iemand hoe het zit met de salarissen in Turkije? Aan de ene kant weet ik dat Galatasaray een paar jaar lang financiële problemen heeft gehad, maar aan de andere kant schijnt Fenerbahçe het salaris van Roberto Carlos te kunnen betalen.
Niet zo aangebrand, Thomas! Ik vind je een hartstikke aardige jongen! :00000620.gif: Ik vroeg mij slechts af of het toeval is dat jij een speler die zelden besproken wordt als mogelijke versterking noemt, terwijl op de zelfde dag zijn naam in verband wordt gebracht met zo ongeveer de gehele Europese top.Thomas schreef:Ongeacht wat je van me vindt, mag ik hopen dat inmiddels wel duidelijk is dat ik dit soort voetbalberichtjes niet nodig heb. Ik kijk genoeg Europees en Zuid-Amerikaans voetbal om te weten welke spelers het niveau van Ajax aankunnen en om op dat gebied een waardevolle bijdrage te leveren.Jabu schreef:Ik weet niet wat de salariseisen in Turkije zijn, ook weet ik niet hoe je op deze speler komt, maar is het toeval dat vandaag dit stukje op voetbalzone staat?Thomas schreef:Weet iemand hoe het zit met de salarissen in Turkije? Aan de ene kant weet ik dat Galatasaray een paar jaar lang financiële problemen heeft gehad, maar aan de andere kant schijnt Fenerbahçe het salaris van Roberto Carlos te kunnen betalen.
Roger, Ogararu, Krohn-Dehli: we staan niet op de banken, Neefkens. Denk trouwens wel dat die meneer v/d Zee een schat aan talent heeft lopen 'file transferen' van de PSV talent DB naar die van Ajax. Dus wie weet...Neefkens schreef:Erg tekenend dat je allemaal voorbeelden uit het verleden noemt, nu komt dat echt minder voor.
In een zin het huidige transferbeleid afkraken en zelf met Hasselbaink aankomen?wimpey schreef:Roger, Ogararu, Krohn-Dehli: we staan niet op de banken, Neefkens. Denk trouwens wel dat die meneer v/d Zee een schat aan talent heeft lopen 'file transferen' van de PSV talent DB naar die van Ajax. Dus wie weet...Neefkens schreef:Erg tekenend dat je allemaal voorbeelden uit het verleden noemt, nu komt dat echt minder voor.
Is Hasselbaink niets voor Ajax, als stand-in voor KJH? Hij is transfervrij en nog altijd fit, sterk en snel.
Ajax mist volgens mij helemaal geen ervaring dus in dat opzicht is JFH niet nodig. Ik zie veel liever dat Ajax een talentvolle spits aantrekt die zich in de schaduw van KJH kan ontwikkelen. Daarnaast verdient JFH volgens mij een vermogen in Engeland.wimpey schreef:Is Hasselbaink niets voor Ajax, als stand-in voor KJH? Hij is transfervrij en nog altijd fit, sterk en snel.
Mwah, ben ik niet met je eens. Die gozer heeft een schat aan ervaring, kegelt verdedigers om met dat grote lijf, kan loeihard schieten en hij zoekt altijd de kortste weg naar de goal. Als breekijzer prima te gebruiken i.m.o. Met zo'n beuker waren we m.i. kampioen geworden.Arwin schreef: Maar Hasselbaink heeft niet de kwaliteiten die een Ajax spits nodig heeft. Hij was eigenlijk alleen sterk en kon makkelijk scoren, maar dat lijkt hij ook verleerd te zijn.