Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Aangezien Ajax op zoek is naar transfervrije spelers en zich vooral op de Europese markt lijkt te willen richten: Tuncay Şanli z'n contract loopt komende zomer af.
Weet iemand hoe het zit met de salarissen in Turkije? Aan de ene kant weet ik dat Galatasaray een paar jaar lang financiële problemen heeft gehad, maar aan de andere kant schijnt Fenerbahçe het salaris van Roberto Carlos te kunnen betalen.
Weet iemand hoe het zit met de salarissen in Turkije? Aan de ene kant weet ik dat Galatasaray een paar jaar lang financiële problemen heeft gehad, maar aan de andere kant schijnt Fenerbahçe het salaris van Roberto Carlos te kunnen betalen.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
En hup... Daar gaat de marktwaarde van Alves weer de hoogte in...
804 Teletekst do 17 mei
***OETBAL******************************
**** Alves in Braziliaanse selectie
**Bondscoach Dunga heeft Afonso Alves
opgenomen in de Braziliaanse selectie.
Brazilië speelt twee oefenwedstrijden:
op 1 juni in Londen tegen Engeland en
op 5 juni in Dortmund tegen Turkije.
Naast de aanvaller van sc Heerenveen,de
topscorer van de eredivisie,is ook Alex
van PSV uitgenodigd.Verder zijn onder
anderen Ronaldinho (Barcelona),Kaka (AC
Milan),Robinho (Real Madrid) en Daniel
Alves (Sevilla) opgeroepen.PSV-doelman
Gomes ontving geen uitnodiging.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Ik ken hem van een paar CL-wedstrijden, interlands en de wedstrijden tegen AZ. Hij staat bekend als een grote meneer in Turkije en van wat ik heb gezien is het een speler met behoorlijk wat in z'n mars. Hij is behendig en snel aan de bal, heeft een keihard schot en flink wat scorend vermogen. Kan achter de spits, als tweede zwervende aanvaller en hangend op links uit de voeten. Een speler die volgens mij ook heel wat meters maakt. Hij is in januari 25 jaar geworden.
- Daily Blind
Ff een gedachtenspinseltje..
Ik zat zojuist even wat oud materiaal door te bladeren van het WK U20, en kwam info tegen over Graziano Pelle, hij speelde een aantal geweldige wedstrijden als spits van Italië tijdens dit toernooi.
Graziano Pelle, type speler zoals Zlatan, staat echter onder contract bij Lecce.. dus waarschijnlijk niet haalbaar, maar ik denk dat hij wel de juiste spelers is voor de spitspositie van AJAX.
DATI ANAGRAFICI
nato a Lecce il 15/07/1985
nazione ITALIA
Squadre:
Statistiche generali
Presenze: 90 Goal fatti: 15
Ammonizioni: 3 Rigori trasf.:
Espulsioni: 1 Rigori non trasf.:
Stagione Squadra Competizione Presenze Goal
2006/2007 Cesena Serie B 37 9
2005/2006 Crotone Serie B 19 6
2005/2006 Lecce Serie A 16 0
2004/2005 Catania Serie B 16 0
2003/2004 Lecce Serie A 2 0
Ik zat zojuist even wat oud materiaal door te bladeren van het WK U20, en kwam info tegen over Graziano Pelle, hij speelde een aantal geweldige wedstrijden als spits van Italië tijdens dit toernooi.
Graziano Pelle, type speler zoals Zlatan, staat echter onder contract bij Lecce.. dus waarschijnlijk niet haalbaar, maar ik denk dat hij wel de juiste spelers is voor de spitspositie van AJAX.
DATI ANAGRAFICI
nato a Lecce il 15/07/1985
nazione ITALIA
Squadre:
Statistiche generali
Presenze: 90 Goal fatti: 15
Ammonizioni: 3 Rigori trasf.:
Espulsioni: 1 Rigori non trasf.:
Stagione Squadra Competizione Presenze Goal
2006/2007 Cesena Serie B 37 9
2005/2006 Crotone Serie B 19 6
2005/2006 Lecce Serie A 16 0
2004/2005 Catania Serie B 16 0
2003/2004 Lecce Serie A 2 0
Mee eens. Tuncay is een speler (voor zover ik dat kan beoordelen) die veel ruimte nodig heeft voor zijn acties en lekker moet kunnen draven.Rishi schreef:Geen Ajax-speler. Tenminste niet in een 433
Pelle vond ik trouwens best een talentje op het WK-20. Sterk met de rug naar de goal en een echte teamspeler. Maar blijkbaar valt zijn ontwikkeling wat tegen.
- Daily Blind
Idd nog maar 22.. maar dat is voor AJAX blijkbaar heel oud.. hier zien we liever allemaal jochies van 18 die bestempeld worden als talent en op een enkeling na nooit top zullen zijn bij ajax, omdat ze liever kiezen voor het grote geld in het buitenland.
Ik kijk nu alleen naar de wedstrijden die ik toen heb gezien en daaruit kon ik snel opmaken dat hij een geweldige spits is.
Ik kijk nu alleen naar de wedstrijden die ik toen heb gezien en daaruit kon ik snel opmaken dat hij een geweldige spits is.
Die Pelle kan ik me ook nog herinneren, ja. Maakte ook op mij een zeer sterke indruk.
Laatst gewijzigd door Jesse op vr mei 18, 2007 10:17 am, 1 keer totaal gewijzigd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
- AT Toto winner 10/11
Niet dat het geweldig is, maar Alves liep tenminste nog 1 op 2 in Zweden. Nu heb ik geen idee hoe het met het niveau-verschil zit tussen de Zweedse competitie en de Serie B, maar enorm veel zal het niet verschillen.LucaS schreef:Alves scoorde ook niet veel in Zweden. Waarmee ik uiteraard niet wil suggereren dat deze Pelle wel geschikt is voor Ajax. Ik ken hem niet
Dat wk is natuurlijk al weer even geleden en daarbij vind ik zo'n toernooi ook te kort om een speler goed te beoordelen. Maar ik ben het wel met je eens dat hij daar uitstekend stond te spelen.
Maar wat heeft hij daarna laten zien? Ik neem aan dat scouts ook hebben gezien dat hij op het wk goed was. Die zijn hem dus wel blijven volgen maar kennelijk vind niemand het voorlopig de moeite waard om hem te nemen. Misschien is hij wat blijven hangen?
Maar wat heeft hij daarna laten zien? Ik neem aan dat scouts ook hebben gezien dat hij op het wk goed was. Die zijn hem dus wel blijven volgen maar kennelijk vind niemand het voorlopig de moeite waard om hem te nemen. Misschien is hij wat blijven hangen?
-
- AT Toto winner 10/11
Op dat jeugd-WK waren van Nederlandse zijde Quincy Owusu, Ron Vlaar en Hedwiges Maduro de grote sterren, ik bedoel maar...joey schreef:Hij deed het goed op een jeugdtoernooi. Kun je hem daarop beoordelen?Zlatan Son of God schreef:Ik kijk nu alleen naar de wedstrijden die ik toen heb gezien en daaruit kon ik snel opmaken dat hij een geweldige spits is.
Waarom speelt hij niet in de Serie A?