Onbetrouwbaar transfernieuws
Moderator: mods
Hulde. Ook ik heb mij al meerdere malen uitgesproken over dit onderwerp.Kaboem! schreef:Volgens mij hebben we al lang genoeg patience, en ja, ik bemoei me er indaad wel mee, want ooit was AT voor iedereen en van iedereen.
Ontopic: Volgens MvG voorlopig geen aankopen meer. Dit zal te maken hebben met de twijfel over de inkomsten uit de CL en het afwachten van de verkoop van KJH/Sneijder/Babel.
Ik vind het in ieder geval allemaal erg spannend. Hoop alleen dat Ajax niet achter het net vist straks met spelers als Defour en ook Bailly.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Neefkens wrote:Kaboem! schreef:Inmiddels de vraag ook in Het Rommelhok gesteld. Denk jij dat er een antwoord op gaat komen?
Dit soort dingen graag in het rommelhok, dank je.
Bis.
Ik denk dat je bailly kan shaken, die gaat echt niet komen. Steek blijft gewoon eerste doelman.
Ik heb mijn twijfels bij defour, in belgie een hele meneer maar hij kan niet direct Sneijder vervangen. Dan heb ik nog meer vertrouwen in perez uit de huidige selectie.
Ik heb net nog wat zitten grutten in de Zweedse kranten en de hele Zweedse historie van Zweden bij AJAX wordt weer opgerakeld. Larsson, Pettersson, Rosenberg en Zlatan: de hele mikmak. Het feit dat Zlatan AJAX heeft aangeraden heeft nogal indruk gemaakt, hij is een echte grootheid daar. Dus als we Zweden willen hebben, dan komen ze wel. Want ZLATAN heeft gezegd dat het goed is.... en het is goed.
Over Mariga is het echt stil geworden.
Over Mariga is het echt stil geworden.
AN16/5/2007 - 'Ajax grijpt naast T&T talenten'
(Gepost door JN)
Volgens de zaakwaarnemer van de drie spelers had Ajax interesse in de 3 Trinidad & Tobago talenten Lester Peltier, Khaleem Hyland en Atullah Guerra. Dat liet hij weten tegenover Skysports. Ze kozen echter voor Portsmouth. Ajax zou meer geld hebben geboden, maar mede vanwege de coach Redknapp en Directeur Paul Hart van de jeugdopleiding verwachten ze dat de overstap naar Portsmouth het beste is voor hun carriere.
-
- AT Toto winner 15/16
Jij las op AN toch alleen maar berichten van ....Thomas schreef:AN16/5/2007 - 'Ajax grijpt naast T&T talenten'
(Gepost door JN)
Volgens de zaakwaarnemer van de drie spelers had Ajax interesse in de 3 Trinidad & Tobago talenten Lester Peltier, Khaleem Hyland en Atullah Guerra. Dat liet hij weten tegenover Skysports. Ze kozen echter voor Portsmouth. Ajax zou meer geld hebben geboden, maar mede vanwege de coach Redknapp en Directeur Paul Hart van de jeugdopleiding verwachten ze dat de overstap naar Portsmouth het beste is voor hun carriere.

Ajax zit te wachten op deze drie spelers? Het zal niet gekker worden, misschien iets voor feyenoord? Don leo zal ze wel kennen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- Ajaciedjuh
Haha, inderdaad, ik wilde net hetzelfde typen. Portsmouth en jeugdopleiding? Volgens mij heeft Ajax de jeugdopleiding en is het Portsmouth dat veel geld betaalt met inkomsten uit de premier league en een rijke voorzitter.Ajaciedjuh schreef:Alleen het bericht al. Ajax bood meer geld !?!?!?!? maar Portsmouth jeugdopleiding gaf de doorslag. Een grotere tegenstelling is niet te bedenken.
Komen ze dus tochArwin schreef:Haha, inderdaad, ik wilde net hetzelfde typen. Portsmouth en jeugdopleiding? Volgens mij heeft Ajax de jeugdopleiding en is het Portsmouth dat veel geld betaalt met inkomsten uit de premier league en een rijke voorzitter.Ajaciedjuh schreef:Alleen het bericht al. Ajax bood meer geld !?!?!?!? maar Portsmouth jeugdopleiding gaf de doorslag. Een grotere tegenstelling is niet te bedenken.

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Seizoen 2005-2006: 66 competitiedoelpuntenLucaS schreef:Afwachten maar Johnk. Volgens mij liep onze voorhoede, ondanks het vreselijke slechte jaar, vorig jaar met Rosales en Rosenberg ipv Babel en de Mul, beter dan dit jaar.
Seizoen 2006-2007: 84 competitiedoelpunten
Hartstikke leuk hoe jij altijd beweringen doet, maar zodra ik de feiten erbij haal blijk je alleen maar uit je nek te emmeren.