PSV deel 2
Maar OK, Koeman is wel kampioen geworden en heeft de kwartfinale van de sjempsjons liek gehaald.joey schreef:Ik haat hem niet, integendeel. Wel vind ik zijn triomfantelijke houding een beetje.... Ik zou in zijn plaats wat bescheidener zijn, laat ik het zo zeggen.
Geef die man een contract voor het leven. :00000639.gif:
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Koeman wou nog een contract bij mij tekenen, maar ik heb geweigerd. Niets staat PSV nog in de weg om de Heilige Koe voor het leven én tot in de eeuwigheid daarna te contracteren als almachtige trainer/coach/directeur spelersaankopen/Miss PSV tegelijk.

Laatst gewijzigd door 666 op wo mei 16, 2007 10:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Dat zie je waarschijnlijk pas achteraf.LucaS schreef:De man is zo populair bij zijn oude werkgever, dat hij haast meer fans in Amsterdam heeft dan in Eindhoven. Waarschijnlijk zien ze daar nog niet al het geweldige werk dat Koe ook achter de schermen verricht!
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Hey Base, ik las net wat dingetjes op PN, waarbij deze post me opviel:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum ... post210580
Ik kan de Braziliaanse markt-topic alleen niet vinden. Help a brother out?
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum ... post210580
Ik kan de Braziliaanse markt-topic alleen niet vinden. Help a brother out?
Ik kom er zelf nauwelijks meer (zeker niet meer op het forum, eigenlijk alleen op de voorpagina om het nieuws een beetje bij te houden), dus of ik het geweten zou hebben betwijfel ik.Thomas schreef:Ik ben geen lid van PN hoor, Frank. Anders had je het wel geweten.
Maar dank jullie wel Juhnkman en Frank.
Ach, onze trainer durft gewoon het volgende te zeggen: "Ajax en AZ zijn, hoe je het ook wendt of keert, de twee clubs die de competitie kleur hebben gegeven". Misschien zou hier wat meer bescheidenheid ook wel op de plaats zijn......Baseman schreef:Ik dacht dat zelfvertrouwen hier altijd positief uitgelegd werdjoey schreef:Ik zou in zijn plaats wat bescheidener zijn, laat ik het zo zeggen.
Kom maar op met die opmerkingen over "weer een Ajacied naar PSV" ....

Tim de Cler (AZ) persoonlijk rond met PSV
www.voetbalonline.nl, 17 mei 2007 12:01 - Tim de Cler, de 28-jarige linkervleugelverdediger van AZ, is volgens voetbalmakelaar André Gieling, die de speler benaderde voor Espanyol, persoonlijk rondgekomen met landskampioen PSV. De voormalige Ajacied De Cler, die tot nu toe acht keer voor het Nederlands elftal uitkwam, heeft bij het Almaarse AZ nog een één jaar doorlopend contract, maar heeft bewust gekozen voor een overstap naar de Eindhovense equipe van Ronald Koeman. De beide clubs zijn er op dit moment nog niet uit, maar dat zal de overstap van Tim de Cler niet in de weg staan.
Aangezien het van Voetbalonline komt én de clubs nog niet in overeenstemming zouden zijn, lijkt het mij verstandig om eerdergenoemde 'Ajacied-naar-PSV'-opmerking nog even achterwege te laten.Frank schreef:Kom maar op met die opmerkingen over "weer een Ajacied naar PSV" ....![]()
Tim de Cler (AZ) persoonlijk rond met PSV
www.voetbalonline.nl, 17 mei 2007 12:01 - Tim de Cler, de 28-jarige linkervleugelverdediger van AZ, is volgens voetbalmakelaar André Gieling, die de speler benaderde voor Espanyol, persoonlijk rondgekomen met landskampioen PSV. De voormalige Ajacied De Cler, die tot nu toe acht keer voor het Nederlands elftal uitkwam, heeft bij het Almaarse AZ nog een één jaar doorlopend contract, maar heeft bewust gekozen voor een overstap naar de Eindhovense equipe van Ronald Koeman. De beide clubs zijn er op dit moment nog niet uit, maar dat zal de overstap van Tim de Cler niet in de weg staan.