Henk ten Cate: de inmiddels ex-trainer van AJAX!
Moderator: mods
- martijn401
Zowel Ten Cate als de spelers mogen Perez duidelijk niet zo. Het was in iedergeval duidelijk zondag dat Perez of niet of overdreven matig werd aangespeeld.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:We hebben volgens mij allebei dezelfde mening over De Mul's optreden van afgelopen zondag. Dan verwacht je toch de wissel Perez-De Mul in, zo niet voor de rust? Perez is al frequenter zelfs in de laatste 10 minuten moeten invallen. HtC is duidelijk geen fan, en voor de scheldpartij stond hij vaker in het veld dan daarna.
Het viel mij overigens niet op dat Perez (bewust) zou worden overgeslagen. Lag waarschijnlijk meer aan de belabberde rechterflank.
Hoe spijtig ik het ook vind, maar het lijkt er op dat Perez beter een andere werkgever kan zoeken.
Klaas Jan Huntelaar is één van de spelers met wie u dit seizoen nadrukkelijk de strijd bent aangegaan.
,,Ja, maar met Ryan Babel of Wesley Sneijder misschien nog wel meer. Die twee hebben de meeste progressie gemaakt dit seizoen, denk ik. En John Heitinga past ook in dat rijtje. Ryan is zich veel bewuster geworden van zijn kwaliteiten en speelt met flair en vertrouwen, dat zie je.

De man is gestoord!
Maar niet meer z'n grootste wapen.Neefkens schreef:Dat gedrukte schot vanonder zijn lichaam, maar dat was toen ook het enige wapen, waar men zich al snel op instelde. Nu heeft ie meer variatie.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Wat voor variatie dan? Zondag gezien, Babel die bij een counter sneller was dan zijn tegenstander, Huntelaar compleet vrij in het centrum, en Babel die te beperkt was (hetzij in overzicht, hetzij in techniek) om uberhaupt maar te proberen die bal met links voor te geven. Heel verrassend en bol van variatie, moest hij eerst weer eens naar zijn rechterbeen kappen...Neefkens schreef:Dat gedrukte schot vanonder zijn lichaam, maar dat was toen ook het enige wapen, waar men zich al snel op instelde. Nu heeft ie meer variatie.

Niet zo vreemd voor een speler van 20.Peter schreef:Maar is zijn rendement vooralsnog te laag. Hij heeft nog te veel ups en downs. De ene keer scoort hij een dikke 8, om vervolgens weer 3 wedstrijden op rij een dikke onvoldoende te scoren. Hopelijk weet hij meer lijn in zijn prestaties te krijgen, al lijkt hij zich daar wel bewust van.
Babel weet zelf heel goed dat hij zich moet verbeteren en werkt daar hard aan. Die jongen komt er wel. Vind trouwens dat hij zondag een prima doelpunt maakte. Er ging bovendien veel dreiging van hem uit. Heel wat meer dan van zijn leeftijdgenoot De Mul aan de andere kant.
Het stinkt aan alle kanten!
Heb je ook Babel gezien die 3 man passeerde en de keeper verschalkte?LucaS schreef:Wat voor variatie dan? Zondag gezien, Babel die bij een counter sneller was dan zijn tegenstander, Huntelaar compleet vrij in het centrum, en Babel die te beperkt was (hetzij in overzicht, hetzij in techniek) om uberhaupt maar te proberen die bal met links voor te geven. Heel verrassend en bol van variatie, moest hij eerst weer eens naar zijn rechterbeen kappen...Neefkens schreef:Dat gedrukte schot vanonder zijn lichaam, maar dat was toen ook het enige wapen, waar men zich al snel op instelde. Nu heeft ie meer variatie.
Babel is ontzettend wisselvallig, maar heeft in mijn ogen zeker iets in zich. Als hij z'n linkervoet alleen al ontwikkelt, zou hij al een hoger rendement halen. En Babel is zelf bewust om er hard voor te werken. Volgens Ten Cate is Babel zelf nog verre van tevreden over z'n eigen spel.
Kijk, Babel is geen godswonder, maar vooralsnog wel een talentvolle voetballer. Hij heeft dit seizoen meer voetbal in zijn spel gekregen en nu is het zaak dat hij volgend jaar weer een stap gaat maken. Het rendement moet omhoog en dus moet hij vaker de juiste keuze maken.
Voor de duidelijkheid: dit is wat ik zie. Voordat er straks weer allemaal verwijten over tafel vliegen.
Voor de duidelijkheid: dit is wat ik zie. Voordat er straks weer allemaal verwijten over tafel vliegen.
-
Of hij moet zo slim zijn om gelijk die bal af te geven, zodat je iemand anders kan vrijspelen door die dubbele dekking. Maar Babel blijft zo gigantisch lang wachten... Davids en Sneijder zie je meerdere keren per wedstrijd hun armen omhoog steken van vertwijfeling.Nihad schreef:Het valt me trouwens op dat Babel vaak dubbele dekking krijgt. Wanneer Babel aan de bal was tegen Heerenveen, dan moest ie meteen 2 man uitspelen.