Onbetrouwbaar transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Michael_B

Bericht door Michael_B » di mei 15, 2007 11:18 am

Klootzak. Waarom heeft Ajax nog geen lijntje uitgegooid naar Bailly? Wachten we weer op PSV en AZ?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 15, 2007 11:21 am

Ik kan me best voorstellen dat Ajax Bailly niet wil halen, omdat hij dit jaar pas voor het eerst basisspeler is. Ik zou hem wel halen; simpelweg omdat ik hem nu al een topkeeper vind.

Michael_B

Bericht door Michael_B » di mei 15, 2007 11:22 am

Nee Ajax moet wachten tot hij weer uitblinkt en heel Europa hem wil. Nu halen, desnoods verhuren en terughalen. Niet wachten tot hij na komend seizoen Waterman komt vervangen in Alkmaar.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mei 15, 2007 11:51 am

Waarom zijn jullie zo gek van die Bailly? volgens mij is Vermeer jonger, en heeft hij veel meer in zich...

Eigenlijk zou Ajax eens moeten gaan kijken bij Newcastle voor Tim Krul, die is nog erg jong en echt een mega talent.
Pompiedom

Michael_B

Bericht door Michael_B » di mei 15, 2007 11:56 am

En die zit bij Newcastle. Vermeer en Bailly, fantastisch!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 15, 2007 12:01 pm

Ik hoor mensen op AN het ook steeds hebben over die en die 'in de gaten houden', terwijl de betreffende speler al een hele tijd op het hoogste niveau speelt. Ajax kan het zich natuurlijk niet veroorloven om steeds te wachten totdat een speler een perfecte indruk maakt.

Als Bailly dus indruk maakt en de uitstraling van een Ajacied heeft, moet Ajax er nu al achteraan zitten. Zou Genk overigens nog zaken willen doen met Ajax na het hele Defour-debacle?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di mei 15, 2007 12:49 pm

Ajax heeft destijds niets verkeerd gedaan, hoor.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di mei 15, 2007 3:01 pm

Nee, maar daar was Vaessen niet van overtuigd, als ik het me goed herinner. Die was wel degelijk boos op Ajax. Dankzij Ajax was het hoofd van Defour zogenaamd op hol geslagen.

Aristides

Bericht door Aristides » di mei 15, 2007 3:32 pm

Thomas schreef:Nee, maar daar was Vaessen niet van overtuigd, als ik het me goed herinner. Die was wel degelijk boos op Ajax. Dankzij Ajax was het hoofd van Defour zogenaamd op hol geslagen.
In mijn ogen heeft juist Ajax zich aan de regels gehouden, hij is naar Standaard verhuisd!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

jabu

Bericht door jabu » di mei 15, 2007 4:56 pm

De Dominee schreef:Klootzak.
Waarom? Omdat hij het naar zijn zin heeft bij Milan in Italie en niet wil terugkeren in de ArenA waar hij menig keer uitgefloten en beschimpt is?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di mei 15, 2007 5:01 pm

Thomas schreef:Nee, maar daar was Vaessen niet van overtuigd, als ik het me goed herinner. Die was wel degelijk boos op Ajax. Dankzij Ajax was het hoofd van Defour zogenaamd op hol geslagen.
Vaessen was in eerste instantie boos op Ajax, maar Ajax deed niks fout. Het ging pas fout toen Defour met een rare zaakwaarnemer op de proppen kwam. Ajax én Vaessen knapten toen af op Defour.

jabu

Bericht door jabu » di mei 15, 2007 5:08 pm

Das 2 x.
Laatst gewijzigd door jabu op wo mei 16, 2007 8:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.

jabu

Bericht door jabu » di mei 15, 2007 5:09 pm

PSV concurrent Ajax in slag om Barça-talent Krkić

Ajax krijgt concurrentie van PSV in haar pogingen om Bojan Krkić Pérez te huren. Dat bericht de krant Sport. De zestienjarige Krkić, telg uit een Spaanse moeder en Servische vader, staat te boek als een van de grootste talenten uit de historie van FC Barcelona. In de jeugd maakte hij gemiddeld 3,5 doelpunten per wedstrijd. Deze maand was hij de onbetwiste protagonist in het Spanje onder-17 dat de Europese titel veroverde.

Krkić is een vaste waarde bij Barcelona B. In april debuteerde hij tijdens een oefenwedstrijd tegen Al-Ahly in de hoofdmacht. Al na 25 minuten trof hij doel. Het is nog onduidelijk wat FC Barcelona aanwil met Krkić komend seizoen. Een mogelijkheid is om mee te trainen met Ronaldinho en co in het eerste, maar speelminuten te maken in het B-team.

Ook een verhuur is een optie. Volgens Sport gooien Ajax, PSV en Deportivo la Coruña de hoogste ogen. Een verblijfperiode bij een van de twee eredivisieclubs zou als voordeel hebben dat Krkić zich een aanvallende speelstijl eigen maakt. Bovendien kan hij zo rijpen in de schaduw van het hectische Spanje, waar iedereen zijn ontwikkeling nauwlettend in de gaten houdt.
Sportweek

Onlogisch stukje van de Sportweek. PSV en wennen aan een aanvallende speelstijl in een zin....

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » di mei 15, 2007 8:50 pm

Volgens de Telegraaf mag Hatem Trabelsi na 1 jaar alweer weg bij Manchester city (net als Beasly)

Misschien haalt Ajax hem weer terug? (weet niet of ik daar op zit te wachten)
Pompiedom

Raymond

Bericht door Raymond » wo mei 16, 2007 2:30 am

Trabelsi in plaats van Ogararu? Met Stam en Vermaelen in het centrum van de verdediging moet dat toch echt een verbetering zijn ten opzichte van afgelopen seizoen. MvG heeft aangegeven 'klaar te zijn' na het aantrekken van Delorge en Bakircioglu, maar wie weet...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 16, 2007 3:31 am

Trabelsi z'n knie is zogenaamd naar de gallemiezen, maar zolang hij ondanks z'n terugval* nog gewoon tot 20 wedstrijden in de PL komt en weinig fysieke ongemakken kent, mag hij van mij terug komen. Een Trabelsi op 80% is beter dan een Ogararu op 100%.

*De Tunesische verdediger Trabelsi begon het seizoen sterk bij City, maar viel vervolgens ver terug. Ook de voormalige Ajacied komt niet in aanmerking voor een langer verblijf bij het dit seizoen matig presterende Manchester City.
vi.nl

Ik moet overigens wel toegeven dat het inmiddels wel een beetje aan me begint te vreten dat Ajax vrijwel alleen maar spelers van 25 of ouder haalt. Op een gegeven moment is het genoeg en moet Ajax op zoek naar spelers waar meer rek in zet en die voor Ajax in financieel opzicht meer te bieden hebben.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 16, 2007 7:00 am

De jeugd hebben we zelf en als we 25ers binnenhalen kunnen ze nog zeker jaaaren mee. Tegenwoordig is 3 jaar al lang bij een club.

robiono

Bericht door robiono » wo mei 16, 2007 7:58 am

v.Geel zegt tijdelijk geen aankopen meer te gaan doen. Ik mag toch hopen dat er nog een centrale verdediger, middenvelder, opvolger voor Sneyder en nog een spits erbij komt. Overigens ontkend v.Geel bezig te zijn met Boussoufa. Volgens mij klinklare onzin want aan de reactie van Boussoufa te zien, is er wel degelijk wat aan de hand.

Ik hoop op:

-Boulahrouz
-Motta
-Defour

Overigens ben ik ook nog steeds erg gecharmeerd van Sebastien Pocognoli. Helaas zal hij wel weer naar Az vertrekken. Een ruil voor de Mul zou ik best wel zien zitten.

robiono

Bericht door robiono » wo mei 16, 2007 8:00 am

Overigens meldt het Algemeen dagblad dat ook Ajax in de race is om een handtekening van Elrejo Elia

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 16, 2007 8:06 am

Geen aankopen meer? We gingen toch doorselecteren?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo mei 16, 2007 8:11 am

robiono schreef:Overigens meldt het Algemeen dagblad dat ook Ajax in de race is om een handtekening van Elrejo Elia
Zou ik een leuke aankoop vinden. Ik denk alleen wel dat ze hem dan eerst een jaar verhuren aan een club als Sparta.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 16, 2007 8:24 am

LucaS schreef:Geen aankopen meer? We gingen toch doorselecteren?
Ga jij ze betalen ?

Natuurlijk zegt MvG dit nu, pas als er groot geld van Sneijder of KJH is kun je ook weer groot inkopon is.

LucaS

Bericht door LucaS » wo mei 16, 2007 8:27 am

Ik ben zo vreselijk rijk!
Maar ik heb begrepen dat we vorig jaar een kutseizoen draaiden vanwege een kuttrainer en dit seizoen zo vreselijk wisselvallig zijn door een aantal spelers dat te kort komt. En dat van Geel door zal selecteren, omdat dat zijn grote sterkte is. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben
Laatst gewijzigd door LucaS op wo mei 16, 2007 8:28 am, 1 keer totaal gewijzigd.

jabu

Bericht door jabu » wo mei 16, 2007 8:28 am

robiono schreef:Overigens ben ik ook nog steeds erg gecharmeerd van Sebastien Pocognoli. Helaas zal hij wel weer naar Az vertrekken. Een ruil voor de Mul zou ik best wel zien zitten.
Dat kan in een voetbalmanager computerspelletje vast wel. Maar heb je er wel eens aan gedacht dat het niet zo aantrekkelijk voor De Mul is om naar Genk te verkassen?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 16, 2007 8:49 am

LucaS schreef:Ik ben zo vreselijk rijk!
Maar ik heb begrepen dat we vorig jaar een kutseizoen draaiden vanwege een kuttrainer en dit seizoen zo vreselijk wisselvallig zijn door een aantal spelers dat te kort komt. En dat van Geel door zal selecteren, omdat dat zijn grote sterkte is. Maar ik kan het verkeerd begrepen hebben
Niet so cynisch, nergens voor nodig.
Je snapt ook wel dat voor het echte doorselecteren gewoon geld nodig is. Davids, Gabri en Stam waren al duidelijke voorbeelden van MvG's sterkte.
Baki zie ik nu al ook als doorselecteren en Delorge is een breedteaankoop wat mij betreft.

Plaats reactie