Engeland en Schotland
Moderator: mods
Eens, Bertje. Gerrard compenseert z’n gebrek aan defensief inzicht echter met werklust waardoor hij inderdaad goed vanuit en in die teruggetrokken rol kan spelen.
Lucas zet ook veel druk op de bal en klapt er na het veroveren van de bal snel overheen. Erop en erover, zeg maar. Hij zoekt snel de diepte.
Lucas zet ook veel druk op de bal en klapt er na het veroveren van de bal snel overheen. Erop en erover, zeg maar. Hij zoekt snel de diepte.
Carlos Tevez is door de supporters van West Ham gekozen tot speler van het jaar. Hij wordt gezien als de belangrijkste speler in de strijd tegen degradatie. Een paar paginas terug valt nog te lezen hoe West Ham bijna zeker ging degraderen, maar inmiddels heeft West Ham gelukkig 6 van de laatste 8 wedstrijden gewonnen.
Het is overigens een simpele ziel, die Tevez. Hij is maar gestopt met het leren van de Engelse taal, aangezien hij toch niet weet of hij volgend jaar nog in Engeland speelt.
Het is overigens een simpele ziel, die Tevez. Hij is maar gestopt met het leren van de Engelse taal, aangezien hij toch niet weet of hij volgend jaar nog in Engeland speelt.
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dat zeker. Ik heb er nog altijd vertrouwen in dat ik gelijk ga krijgen met betrekking tot Tevez. Jammer genoeg voor vriend Wimpey. :00000612.gif:
Overigens ligt dit voetbal Tevez wel goed. Die jongen is knokvoetbal gewend. In een heel sierlijk elftal zou hij niet passen. Gewoon een goede functionele techniek, kracht, snelheid, overzicht en doelgerichtheid.
Overigens ligt dit voetbal Tevez wel goed. Die jongen is knokvoetbal gewend. In een heel sierlijk elftal zou hij niet passen. Gewoon een goede functionele techniek, kracht, snelheid, overzicht en doelgerichtheid.
Ik zou het mooi vinden als West Ham United niet degradeert zeg. Paar weken geleden na die smadelijk 3-4 nederlaag tegen Tottenham na een 3-2 voorsprong in de 90e minuut dacht iedereen dat het overwas.
Maar ik vind het een mooie club omdat ze nog eens wat spelers opleiden, in tegenstelling tot de meeste andere Engelse clubs.
Maar ik vind het een mooie club omdat ze nog eens wat spelers opleiden, in tegenstelling tot de meeste andere Engelse clubs.
Juist omdat hij zo een mooie functionele techniek heeft zou hij passen in een sierlijk elftalThomas schreef:Dat zeker. Ik heb er nog altijd vertrouwen in dat ik gelijk ga krijgen met betrekking tot Tevez. Jammer genoeg voor vriend Wimpey. :00000612.gif:
IK GELOOF!!!!!!
Nog eens? Joe Cole, John Terry, Frank Lampard, Michael Carrick, Rio Ferdinand, Glen Johnsen en nog veel meer minder bekende spelers die in de PL spelen. Ik heb echt respect voor West Ham. Hats off.Arwin schreef:Maar ik vind het een mooie club omdat ze nog eens wat spelers opleiden, in tegenstelling tot de meeste andere Engelse clubs.
Ik heb nergens gezegd dat hij een mooie functionele techniek heeft.Rishi schreef:Juist omdat hij zo een mooie functionele techniek heeft zou hij passen in een sierlijk elftalThomas schreef:Dat zeker. Ik heb er nog altijd vertrouwen in dat ik gelijk ga krijgen met betrekking tot Tevez. Jammer genoeg voor vriend Wimpey. :00000612.gif:
vi.nlLiverpool plukt talent weg uit Brazilië
12/5/2007 14:43
Liverpool staat op het punt de Braziliaan Lucas Leiva in te lijven. De transfer van de jeugdinternational is op een oor na gevild.
'De deal met speler en club is bijna afgerond', vertelt Liverpool-manager Rafael Benítez. De Spaanse coach kijkt uit naar de komst van de middenvelder, die wordt overgenomen van Gremio.
'Hij is de aanvoerder van Jong Brazilië en heeft afgelopen seizoen de Gouden Schoen gewonnen. Dus dan weet je dat hij kwaliteiten heeft. We denken dat hij ook de mentaliteit en het karakter heeft om te slagen in Engeland.'
'Hij komt deze zomer en begint dan met het aanpassen aan de Engelse speelstijl', zegt Benítez. 'We weten dat het wat tijd zal kosten, maar volgens mij kan hij komend seizoen de druk opvoeren op Gerrard, Mascherano, Xabi en Sissoko.'
Mooie variatie aan middenvelders zeg.
Dat bedoelde ik eigenlijk ook, maar het staat er wat ongelukkig. Prachtig rijtje spelers inderdaad.Thomas schreef:Nog eens? Joe Cole, John Terry, Frank Lampard, Michael Carrick, Rio Ferdinand, Glen Johnsen en nog veel meer minder bekende spelers die in de PL spelen. Ik heb echt respect voor West Ham. Hats off.Arwin schreef:Maar ik vind het een mooie club omdat ze nog eens wat spelers opleiden, in tegenstelling tot de meeste andere Engelse clubs.
-
- AT Toto winner 10/11
Is dit die Lucas waar Steef zo enthousiast over was?Thomas schreef:vi.nlLiverpool plukt talent weg uit Brazilië
12/5/2007 14:43
Liverpool staat op het punt de Braziliaan Lucas Leiva in te lijven. De transfer van de jeugdinternational is op een oor na gevild.
'De deal met speler en club is bijna afgerond', vertelt Liverpool-manager Rafael Benítez. De Spaanse coach kijkt uit naar de komst van de middenvelder, die wordt overgenomen van Gremio.
'Hij is de aanvoerder van Jong Brazilië en heeft afgelopen seizoen de Gouden Schoen gewonnen. Dus dan weet je dat hij kwaliteiten heeft. We denken dat hij ook de mentaliteit en het karakter heeft om te slagen in Engeland.'
'Hij komt deze zomer en begint dan met het aanpassen aan de Engelse speelstijl', zegt Benítez. 'We weten dat het wat tijd zal kosten, maar volgens mij kan hij komend seizoen de druk opvoeren op Gerrard, Mascherano, Xabi en Sissoko.'
Mooie variatie aan middenvelders zeg.
Gelukkig voor West Ham blijft Tevez doorgaan, Arwin:
FT Manchester U. [0 - 1] West Ham U.
45' [0 - 1] C.A. Tevez
Benni heeft vandaag overigens z'n 18de competitietreffer gemaakt voor Blackburn en Drogba z'n 20ste voor Chelsea. Berbatov scoorde z'n 12de voor Tottenham en staat daarmee op gelijke hoogte met Kuijt.
FT Manchester U. [0 - 1] West Ham U.
45' [0 - 1] C.A. Tevez
Benni heeft vandaag overigens z'n 18de competitietreffer gemaakt voor Blackburn en Drogba z'n 20ste voor Chelsea. Berbatov scoorde z'n 12de voor Tottenham en staat daarmee op gelijke hoogte met Kuijt.
Tevreden Jol mist Henry, Bergkamp, Gerrard
14/5/2007 22:10
'Ik ben er wel trots op', reageert Martin Jol op de vijfde plaats die hij dit seizoen veroverde met Tottenham Hotspur.
'We zijn voor de tweede opeenvolgende keer vijfde geworden. In de geschiedenis was dat pas één keer gebeurd. Dus ik ben er wel tevreden mee', vertelde Jol maandagavond op Sport 1.
Het is niet, zoals Jol beweert, voor de tweede maal in de clubhistorie dat Tottenham in twee opeenvolgende jaren in de Engelse topvijf eindigt, maar het is wel een flinke tijd geleden. In de seizoenen 1981/82 en 1982/83 pakten The Spurs twee keer de vierde plaats. En in de jaren zestig was de Londense club van 1959/60 tot en met 1963/64 vijf jaar in successie aanwezig bij de vijf beste Engelse clubs, met het kampioenschap in 1961 als hoogtepunt.
Toch is de tweede vijfde plaats op rij een puike prestatie van Jol en zijn spelers. 'Vorig seizoen hadden we alleen veertig wedstrijden in de League, dit seizoen hebben we ook in alle toernooien lang meegespeeld. We hebben wel zestig wedstrijden gehad. En vaak moesten we drie wedstrijden in een week spelen. Zo waren we deze week de enige club die drie keer in zes dagen moest voetballen.'
Jol merkt echter dat er meer wordt verwacht van de Londenaren. 'Dit is Spurs en dus verwacht men dat we de volgende stap gaan maken. Maar als we die stap gaan zetten, krijgen we wel te maken met Chelsea, Manchester United, Liverpool en Arsenal. Dat valt niet mee. Ik ben al tevreden als we komend seizoen de eerste zes halen.'
'Willen we de volgende stap maken, dan moeten we een of twee spelers erbij krijgen zoals Henry, Bergkamp of Gerrard. Of je moet het geluk hebben dat zo'n speler uit de opleiding voortkomt. Dan pas komen we misschien bij de eerste vier. Wie weet hebben we met Berbatov zo'n speler.'
vi.nl
-
- AT Toto winner 15/16
Kun jij mij misschien een beeld geven van wat de Spurs onder Jol hebben uitgegeven aan spelers en hoe zich dat verhoud tot de rest van de Premier League?Arwin schreef:Jol zou een wanprestatie leveren als je zoveel geld mag uitgeven aan nieuwe spelers en niet best of the rest eindigt minimaal achter Manchester, Chelsea, Arsenal en Liverpool.
Pfff, die Jol legt de lat wel erg laag. Zolang je spelers als Berbatov kan halen, is alles mogelijk.'Willen we de volgende stap maken, dan moeten we een of twee spelers erbij krijgen zoals Henry, Bergkamp of Gerrard. Of je moet het geluk hebben dat zo'n speler uit de opleiding voortkomt. Dan pas komen we misschien bij de eerste vier.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik volg het voetbal gewoon maar ik hou niet alles bij in een schriftje en zou ook niet weten waar ik dit snel vandaan zou kunnen halen. Maar als iemand het wel weet, zou ik er ook geinteresseerd in zijn. Naar mijn idee hebben ze namelijk erg veel geld uitgegeven, veel nieuwe spelers kunnen halen. Genoeg om ploegen als Bolton, Everton en Reading onder je te kunnen houden. Newcastle is ook een club met erg veel geld, die zouden eventueel voor die 5e plek moeten gaan, maar die presteren al jaren hopeloos.brigade zuid schreef:Kun jij mij misschien een beeld geven van wat de Spurs onder Jol hebben uitgegeven aan spelers en hoe zich dat verhoud tot de rest van de Premier League?Arwin schreef:Jol zou een wanprestatie leveren als je zoveel geld mag uitgeven aan nieuwe spelers en niet best of the rest eindigt minimaal achter Manchester, Chelsea, Arsenal en Liverpool.
-
- AT Toto winner 15/16
Precies, maar de Spurs geven ook al jaren veel geld uit, ook voor het Jol tijdperk en toen bakten ze er niks van en nu haalt Jol 2 x achter mekaar europees voetbal, dat moet toch al heel lang geleden zijn. Bovendien is ie ver gekomen in de FA cup, in de League cup en in de UEFA-cup. Ik vind dat ie het goed doet, de selectie vind ik sowiezo veel minder als de 4 clubs die boven hem geëindigd zijn.Arwin schreef:Newcastle is ook een club met erg veel geld, die zouden eventueel voor die 5e plek moeten gaan, maar die presteren al jaren hopeloos.