PSV deel 2
Heeft hij ooit iets anders gedaan? Hij tipte op een wk ene Messi!!!Peter schreef:Hij is even de mensen aan het vertellen hoe goed hij wel niet is.joey schreef:Heeft Piet de Kinderlokker al iets interessants gezegd?
(In Studio Voetbal, bedoel ik.)
Hij zegt nu dat psv geen geld heeft :00000620.gif: /had voor Dembele.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
Barcelona won zonder Xavi en zonder Cocu vorig seizoen de CL en de La Liga en was de voorgaande twee seizoenen (een van) de mooist voetballende ploegen van Europa.Bertje schreef:Nou, met Cocu op de plaats van Xavi was Barcelona natuurlijk wel sterker geweest.Thomas schreef:Goh, wat heeft Barcelona Cocu de jaren daarna gemist. Not.wimpey schreef: Dat was ongetwijfeld de ´hand van Ten Cate´. :00001747.gif:
Cocu was de laatste 2 a 3 seizoenen kapot, tijdens de laatste 10 wedstrijden van het seizoen.
Ik heb het niet over de competitie of de CL. Ik heb het over klasse en Cocu was twee seizoenen zeker twee klassen beter dan Xavi. Ik durf zelfs te stellen dat ze met Cocu in plaats van Xavi destijds niet door Chelsea waren uitgeschakeld, omdat Cocu nooit dergelijk cruciaal balverlies had geleden.Thomas schreef:Zoals gezegd had Xavi vrijwel niets te maken met competitie -en CL-winst van vorig seizoen, Bertje.