De plee-offs: Ajax tegen SC Heerenveen
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Beter? Och onze jongens genieten meer van de zon, allicht.
Ik ga dit echt niet trekken zo. Wat een drama.
Nilsson mist 1 op 1 met Stekelenburg vanuit een lastige hoek.
Ik ga dit echt niet trekken zo. Wat een drama.
Nilsson mist 1 op 1 met Stekelenburg vanuit een lastige hoek.
Laatst gewijzigd door peter op zo mei 13, 2007 1:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
1 - 0 Huntelaar, uit het niets, klote bal op Sneijder die haalt uit, van Bussen laat de bal los en Huntelaar scoort uit een moeilijke hooek ..
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 13, 2007 1:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Absolute nonsens. Heerenveen had tot de 1-0 alles onder controle en was veel gevaarlijker. Ajax had werkelijk geen antwoord op de strikte mandekking en druk op de man en bal. Die 1-0 komt werkelijk uit de lucht vallen en de 2-0 ook. Maar goed, ik juich wel, dit is zo belangrijk voor Ajax.Arwin schreef:Langs de Lijn zag het allemaal al lang aankomen jongens. ;)
Davids geel, volgende wedstrijd er niet bij.
Jezus Davids ook geschorst. Hebben we helemaal geen middenveld volgende keer. Oh zo stom ook die grote bek in de vorige wedstrijd woensdag.
Je zal zien dat Sneijder ook nog geel pakt vandaag met zijn grote bek, zijn we bij voorbaat kansloos tegen AZ.
Je zal zien dat Sneijder ook nog geel pakt vandaag met zijn grote bek, zijn we bij voorbaat kansloos tegen AZ.
Laatst gewijzigd door Arwin op zo mei 13, 2007 2:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Nu heeft Heerenveen nog steeds het betere verzorgde voetbal.Zuidema schreef:Absolute nonsens. Heerenveen had tot de 1-0 alles onder controle en was veel gevaarlijker. Ajax had werkelijk geen antwoord op de strikte mandekking en druk op de man en bal. Die 1-0 komt werkelijk uit de lucht vallen en de 2-0 ook. Maar goed, ik juich wel, dit is zo belangrijk voor Ajax.Arwin schreef:Langs de Lijn zag het allemaal al lang aankomen jongens. ;)
Davids geel, volgende wedstrijd er niet bij.
Laatst gewijzigd door 999 op zo mei 13, 2007 2:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...