Laurent Delorge
Moderator: mods
Grappig dat je tijden geleden ook de aankoop van Sonck en anderen bejubelde. Toen zat er ook een verhaal achter, niets anders dan nu. Je bent gewoonweg een rasoptimist, op zich niets mis mee, maar je wordt alleen wat ongeloofwaardig.Neefkens schreef:Ik zeg dat er nu achter elke transfer wel een goed verhaal zit, of alles goed uitpakt is natuurlijk een tweede.
Vroeger leek het wel volslagen willekeur, juist ook bij de voorbeelden die jij noemt.

Dat ben ik altijd geweest.
Ik benader idd alle zaken in het leven zoveel mogelijk positief, daar krijg je de meeste energie van. Daar ben ik ook ver mee gekomen en daar ga ik dus lekker mee door.
Ik wist niet hoe een TD ook kon zijn totdat ik MvG als TD bij ons cluppie zag binnenkomen. Vroegûh dacht ik dat alles aardig op orde was. Nu zie je dingen geïntroduceerd worden als een écht schaduwelftal, met spelers gaan praten ruim voor hun contract afloopt, strak onderhandelen (over Sneijder), daadkracht (sneller dan PSV met Stam), transfervrije spelers als Gabri en Delorge binnenhalen, HvdZ wegkapen bij PSV etc etc
Het klinkt allemaal zo simpel, maar dat was het nooit bij AJAX en bij veel andere clubs ook niet. Voor het eerst heb ik het gevoel dat in ieder geval de organisatie op orde is, nu het veld nog.
En als sommigen me dan niet geloofwaardig meer vinden ?
:00001757.gif:
Ik benader idd alle zaken in het leven zoveel mogelijk positief, daar krijg je de meeste energie van. Daar ben ik ook ver mee gekomen en daar ga ik dus lekker mee door.
Ik wist niet hoe een TD ook kon zijn totdat ik MvG als TD bij ons cluppie zag binnenkomen. Vroegûh dacht ik dat alles aardig op orde was. Nu zie je dingen geïntroduceerd worden als een écht schaduwelftal, met spelers gaan praten ruim voor hun contract afloopt, strak onderhandelen (over Sneijder), daadkracht (sneller dan PSV met Stam), transfervrije spelers als Gabri en Delorge binnenhalen, HvdZ wegkapen bij PSV etc etc
Het klinkt allemaal zo simpel, maar dat was het nooit bij AJAX en bij veel andere clubs ook niet. Voor het eerst heb ik het gevoel dat in ieder geval de organisatie op orde is, nu het veld nog.
En als sommigen me dan niet geloofwaardig meer vinden ?
:00001757.gif:
Laatst gewijzigd door Anonymous op za mei 12, 2007 2:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat Gabri nu bij Ajax speelt komt trouwens door Ten Cate natuurlijk, niet door Van Geel. Zonder Ten Cate zou Gabri geen reden gezien hebben naar Ajax te verhuizen en was het bij Ajax nooit opgekomen hem eens te polsen denk ik.
Wel zie ik dat bij Ajax eindelijk een technisch directeur functioneert. Het is dan nog geen eens zo dat alles zo knap is wat Van Geel doet, het is namelijk gewoon zijn werk. Alleen bij Ajax is dat jarenlang zo slecht of helemaal niet gedaan dat het nu al heel wat lijkt.
Ik heb in ieder geval wel vertrouwen in Van Geel, zijn handelen bij Stam was snel en goed en je merkt gewoon dat hij allerlei zaken op de rails aan het zetten is. Spelers willen bovendien weer graag bij Ajax spelen ipv bij PSV, dat was wel anders toen Beenhakker hun moeder 'wijffie' noemde. (Hoewel Beenhakker wel een aantal goede spelers naar Ajax haalde natuurlijk.)
Wel zie ik dat bij Ajax eindelijk een technisch directeur functioneert. Het is dan nog geen eens zo dat alles zo knap is wat Van Geel doet, het is namelijk gewoon zijn werk. Alleen bij Ajax is dat jarenlang zo slecht of helemaal niet gedaan dat het nu al heel wat lijkt.
Ik heb in ieder geval wel vertrouwen in Van Geel, zijn handelen bij Stam was snel en goed en je merkt gewoon dat hij allerlei zaken op de rails aan het zetten is. Spelers willen bovendien weer graag bij Ajax spelen ipv bij PSV, dat was wel anders toen Beenhakker hun moeder 'wijffie' noemde. (Hoewel Beenhakker wel een aantal goede spelers naar Ajax haalde natuurlijk.)
-
- AT Toto winner 15/16
Leeuwarder CourantHeerenveen sleept Delorge voor arbitrage
SC Heerenveen tekent bij de arbitragecommissie van de KNVB bezwaar aan tegen de overgang van Laurent Delorge naar Ajax.
De middenvelder kwam eind vorige week rond in Amsterdam, terwijl Heerenveen dacht al een mondelinge overeenkomst met de Belg te hebben. Delorge, afgelopen seizoen speler van het gedegradeerde ADO Den Haag, had de opvolger moeten worden van Paul Bosvelt.
Voorzitter Koos Formsma stelt dat al op de vrijdag voor Koninginnedag een mondeling akkoord was bereikt met Delorge. Op donderdag 3 mei zou de Belg volgens de preses een contract tekenen in het Abe Lenstra-stadion, maar diezelfde dag kwam Ajax in beeld.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
En volgens VI.nl
H'veen vecht transfer Delorge naar Ajax aan
16/5/2007 15:11
SC Heerenveen legt zich er niet bij neer dat Laurent Delorge de komende twee seizoenen bij Ajax speelt. De Friezen claimen een mondeling akkoord te hebben met de Belg en willen een uitspraak van de arbitragecommissie.
Heerenveen verkeerde in de veronderstelling zich verzekerd te hebben van de diensten van Delorge. 'Wij verkeerden niet in de veronderstelling, wij wisten het zéker', corrigeert voorzitter Koos Formsma in de nieuwe VI.
'We hadden een mondelinge overeenkomst met Delorge voor drie jaar. Er waren afspraken met hem en zijn zaakwaarnemer gemaakt en de financiële voorwaarden waren ingevuld. Op basis daarvan heeft Delorge vervolgens ook Vitesse afgezegd.'
Heerenveen stond al klaar om het contract te bezegelen. 'Hij zou eerst dinsdag (vorige week, red.) bij ons komen tekenen, toen dat niet doorging zou het donderdag worden. En ineens kwam Ajax er tussendoor fietsen en tekende hij tot onze verbazing in Amsterdam.'
De Friezen vinden de hele gang van zaken niet netjes en willen van de arbitragecommissie in eerste instantie een principiële uitspraak. Ajax gaat verder. 'Als Heerenveen kan aantonen dat het mondeling dan wel schriftelijk een akkoord heeft met Delorge, dan hebben wij dat te respecteren en moet de speler maar naar Heerenveen gaan', aldus technisch directeur Martin van Geel.
Delorge zelf zegt dat het een storm in een glas water is. 'Ik kan me voorstellen dat SC Heerenveen teleurgesteld is nu ik naar Ajax ga. Wij waren met elkaar in onderhandeling, maar er lag geen akkoord', verduidelijkt de hoofdrolspeler. Ajax vindt zichzelf in ieder geval geen partij in het conflict. Zowel Van Geel als coach Henk ten Cate kreeg de verzekering van Delorge en zijn zaakwaarnemer Mo Sinouh dat ze vrij waren om te praten.
Nou, Van Geel geeft aan dat Delorge naar Heerenveen moet als blijkt dat ze gelijk hebben, noem dat maar niets.Thomas schreef:Heerenveen kan best gelijk krijgen, maar uiteindelijk bereiken ze er niets mee. Aan een contract met Delorge onder deze omstandigheden heb je als Heerenveen zijnde niets. Ik ben er in ieder geval blij om dat Ajax in ieder geval geen blaam treft in deze.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ach, uiteindelijk zul je zoiets als met Rijkaard krijgen. Ajax betaalt een afkoopsommetje aan Heerenveen en het is ook opgelost.Duke schreef:Nou, Van Geel geeft aan dat Delorge naar Heerenveen moet als blijkt dat ze gelijk hebben, noem dat maar niets.Thomas schreef:Heerenveen kan best gelijk krijgen, maar uiteindelijk bereiken ze er niets mee. Aan een contract met Delorge onder deze omstandigheden heb je als Heerenveen zijnde niets. Ik ben er in ieder geval blij om dat Ajax in ieder geval geen blaam treft in deze.