Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Ik zie veel grote Europese clubs dominant(er) spelen dankzij hun aanspeelpunt. In mijn ogen is het wel degelijk van essentieel belang dat de spits een goed aanspeelpunt is.Bertje schreef:Ho ho, ik heb het nergens over spelen zonder aanspeelpunt. Ik bestrijd alleen dat dat de spits moet zijn. Maar dit is allemaal off-topic.
Natuurlijk wel. Wat wordt er weer schromelijk overdreven, zeg. Kluivert deed het in z'n laatste jaar bij Barcelona niet eens zo rot. Hij had toen alleen al veel last van blessures.Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Van mij niet. Heeft ie, sinds het EK 2000, nog 10 fatsoenlijke wedstrijden gespeeld?
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Van mij mag Kluivert wegblijven. Wat moet je met een backup die geblesseerd is als je 'm nodig hebt?
Dat wil niet zeggen dat er geen backup voor Huntelaar moet komen. Perez is geen spits, Babel geeft niet thuis als je hem nodig hebt, Leonardo is pas in 2008 weer beschikbaar en dan moeten we nog maar afwachten of ie op een acceptabel niveau terugkomt, en verder hebben we niks. Blessure, schorsing of vormverlies van KJH levert meteen een acuut probleem op en daar moet wat aan gedaan worden.
Dat wil niet zeggen dat er geen backup voor Huntelaar moet komen. Perez is geen spits, Babel geeft niet thuis als je hem nodig hebt, Leonardo is pas in 2008 weer beschikbaar en dan moeten we nog maar afwachten of ie op een acceptabel niveau terugkomt, en verder hebben we niks. Blessure, schorsing of vormverlies van KJH levert meteen een acuut probleem op en daar moet wat aan gedaan worden.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Revo meldde een tijdje terug op AN dat Nemeth destijds niet naar Ajax wilde. Geen idee of hij zich er niet klaar voor achtte of dat het om de club Ajax ging, maar verder is het eigenlijk stil gebleven rond die jongen.Peter schreef:Hoe zit het met die Nemeth uit Hongarije? Daar hadden we toentertijd interesse in, maar sindsdien is hij nergens meer in het nieuws geweest.
PS Zou Motta misschien komen dan?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
de namen die ik in de gauwigheid kon opschrijven:
Giovanni Dos Santos Ramírez
Jonathan Dos Santos Ramírez
Santiago Ezquerro
Jonathan zou nog beter zijn dan zijn broer en dus nog beter dan messi en ronaldinho... :00001757.gif:
Giovanni Dos Santos Ramírez
Jonathan Dos Santos Ramírez
Santiago Ezquerro
Jonathan zou nog beter zijn dan zijn broer en dus nog beter dan messi en ronaldinho... :00001757.gif:
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Het is dan ook echt een sensationele speler, Doc. Maar Youtube staat al vol met filmpjes van hem, dus leef je uit. Overigens heeft hij naast z'n prestaties op het WK onder-17 onlangs ook indruk gemaakt tijdens oefenwedstrijden met het A-team van Barcelona.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
-
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
dan heb ik me verteld 

Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op do mei 10, 2007 7:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
Bertje schreef:Delorge en Engelaar vind ik niets
Ik krijg nu de indruk dat jullie een beetje om zijn. Wie of wat heeft jullie gerustgesteld?Jöhnk schreef:Bakircioglu ben ik ook wel voor. De rest vind ik niks.
Ken jij hem eigenlijk uit zijn tijd bij Anderlecht, Jöhnk?
Inmiddels weten we dus dat het waarschijnlijk niet om Krkic maar om Dos Santos ging.Jöhnk schreef:Aan de woorden van Van Geel proef ik dat die jongen niet komt.
Vreemd trouwens dat hij niet scoorde, vanmiddag. Normaal gesproken scoort hij zo'n 3 keer per wedstrijd.
De Dominee schreef:Is die Motta interessant voor Ajax? Ik volg Barcelona niet echt de laatste tijd...
Bertje schreef:Motta is een schopper die niet kan voetballen. In vergelijking met Motta is Gabri wereldtop.
Ik vind Motta in tegenstelling tot Bertje in voetballend opzicht niet minder dan Gabri. Punt is dat Ajax niet zoveel ruimte in de basis heeft voor nog zo’n middenvelder. Heitinga doet het over het algemeen prima als vierde middenvelder, Motta gaat geen reserve staan voor Davids of Gabri en met een middenveld Motta, Gabri en Davids kan je fluiten naar je doelpunten en is de algemene opbouw vanaf het middenveld niet sterk.Raul Gonzalez Blanco schreef:Motta is een typische fanboy, ik heb er geen hoge dunk van maar hij is dan ook een rasechte Real Madridhater (hij doet in elk geval altijd heel hard zijn best om er 1tje invalide te schoppen). Wel een nuttige speler maar niet eentje waar Ajax behoefte aan heeft.
Motta vindt het heel belangrijk om populair te zijn bij de supporters. Als hij naar Ajax zou komen schopt hij binnen de kortste keren Buijs, Farfan, Afellay en De Cler tegen het gras. Het is overigens echt een viespeuk, dat zal ik als Barcelona-volger gelijk toegeven. Hij heeft minder gemene trekjes zoals haren trekken e.d. dan iemand als Van Bommel, maar zet des te meer smerige en gevaarlijke tackles in.
Ik mag toch hopen dat Ajax geen geld gaat uitgeven aan een derde keeper. Heeft iemand nog iets van deze transfer vernomen?GangstaRiB schreef:Nou ja... Heijblok is een goede keeper gebleken, maar verwacht geen mooie gepolijste jongen die net zo goed kan meevoetballen als Steek en Sar. Ik vind het als 3de keeper een goeie, want volgens mij is hij een goede jongen om 'erbij' te hebben.
Precies. Wat dat betreft is Motta geen aanvulling voor dit Ajax. Geen slechte speler, maar Ajax heeft andere prioriteiten. Ik vind sowieso dat Ajax op het middenveld inmiddels genoeg aan longinhoud en hardheid heeft gewonnen.Bertje schreef:Davids, Gabri, Lindenbergh, eventueel Heitinga en Vertonghen vond ik er de wedstrijden dat ik hem zag ook aardig in vliegen. Doe mij maar een speler die wat meer rust op het middenveld brengt.
Je hoeft me niet op mijn woord te geloven hoor, Jöhnkman, maar dit ventje is geen Sikora hoor. Het valt altijd af te wachten hoe ver hij het gaat schoppen, maar die jongen heeft iets speciaals. Ik heb hem wel wat vaker hele wedstrijden zien spelen, maar kan jullie niet meer bieden dan mijn oordeel en wat youtube filmpjes. Ik verwacht ook helemaal niet dat men op basis van die filmpjes een oordeel velt.Jöhnk schreef:Zulke filmpjes kun je ook van Sikora maken.
Of hij gaat zeker net als Stam tussen het publiek zitten? :pukey:Marillion schreef:Nou, waar wachten we nog op? Halen die gast!!!Thomas schreef: Motta vindt het heel belangrijk om populair te zijn bij de supporters. Als hij naar Ajax zou komen schopt hij binnen de kortste keren Buijs (.....)tegen het gras.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
-