Die zijn afwezig vanwege hun oh zo succesvolle boycot? Lekker is dat.ASR_AFCA schreef:Ik ben zeer benieuwd zondag.
Ik hoor dat sommigen van hier aanwezig zullen zijn en Ajax naar voren gaan schreeuwen! Zal nodig zijn, 410 is afwezig, dus alle sfeer zal vanuit Zuid moeten komen!
De plee-offs: Ajax tegen SC Heerenveen
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
-
- AT Toto winner 15/16
Terecht. Mooi ook dat er maar 380 man naar H'veen zijn gegaan.Jesse schreef:Die zijn afwezig vanwege hun oh zo succesvolle boycot? Lekker is dat.ASR_AFCA schreef:Ik ben zeer benieuwd zondag.
Ik hoor dat sommigen van hier aanwezig zullen zijn en Ajax naar voren gaan schreeuwen! Zal nodig zijn, 410 is afwezig, dus alle sfeer zal vanuit Zuid moeten komen!
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Tsja, we hebben in de bekerfinale en in de slotfase van dit seizoen kunnen zien hoe Ajax kan spelen als we er met zn allen achter gaan staan.
Als we dan met een 1/3 gevuld uitvak en een halve Arena aan komen, en we vliegen eruit, dan spelen we volgend jaar wel weer in dat klote toernooi.
Maargoed, ieder z'n redenen om wel of niet te gaan. Snap het van beide kanten.
Als we dan met een 1/3 gevuld uitvak en een halve Arena aan komen, en we vliegen eruit, dan spelen we volgend jaar wel weer in dat klote toernooi.
Maargoed, ieder z'n redenen om wel of niet te gaan. Snap het van beide kanten.
Precies. Steun je ploeg, verdomme.Thijs schreef:Tsja, we hebben in de bekerfinale en in de slotfase van dit seizoen kunnen zien hoe Ajax kan spelen als we er met zn allen achter gaan staan.

Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ik ben tegen het principe van plee offs.
Weg met die ellende.
Ik snap ook niet goed dat in het persbericht iets geroepen wordt dat ze gratis moeten zijn voor seizoenskaarthouders.
Er moeten gewoon geen plee offs zijn, terug naar oude situatie.
En als ze zonder publiek eruit zouden vliegen, so be it.
Dit keer is er eindelijk wat persaandacht voor de hele anti plee off campagne. Hopelijk komt er toch een nieuwe discussie los over wel of geen plee offs.
Weg met die ellende.
Ik snap ook niet goed dat in het persbericht iets geroepen wordt dat ze gratis moeten zijn voor seizoenskaarthouders.
Dit keer is er eindelijk wat persaandacht voor de hele anti plee off campagne. Hopelijk komt er toch een nieuwe discussie los over wel of geen plee offs.
Ik kan het begrijpen, maar denk je dat het zin heeft? Denk je dat Ajax zich er iets van aantrekt? Ik denk dat ik zelf uiteindelijk zou zwichten en toch zou gaan.Spijker schreef:Wat denk je van mij? Ik wil er graag bij zijn, ben 1 van de aanjagers op het vak, ik weet dat ze ons nodig hebben, maar ik weiger aan deze commercie mee te doen.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Gaat niet gebeuren. Te veel mensen vinden het een groot succes.ASR_AFCA schreef:Ik ben tegen het principe van plee offs.
Weg met die ellende.
Ik denk dat Ajax echt niet kapot is van de plee-offs. Van Geel zei het nog, het is een loterij. Maar de topclubs vormen een minderheid, subtoppers vinden dit fantastisch. Wat denk je, Heerenveen maakt nu zelfs kans op CL-voetbal.
Los daarvan, ik ben voor Ajax. Je weet wel, die mooie club. Die ons zondag nodig heeft. Ajax, het team, de club, is veel belangrijker dan een op voorhand zinloze prestigestrijd met de KNVB. Om ons zullen ze de plee-offs nooit afschaffen.
Los daarvan, ik ben voor Ajax. Je weet wel, die mooie club. Die ons zondag nodig heeft. Ajax, het team, de club, is veel belangrijker dan een op voorhand zinloze prestigestrijd met de KNVB. Om ons zullen ze de plee-offs nooit afschaffen.
Het stinkt aan alle kanten!
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Het heeft alleen zin als het massaal gedaan wordt. En daarom baal ik soms van Ajax supporters. Het is geen eenheid (meer).Jesse schreef:Ik kan het begrijpen, maar denk je dat het zin heeft? Denk je dat Ajax zich er iets van aantrekt? Ik denk dat ik zelf uiteindelijk zou zwichten en toch zou gaan.Spijker schreef:Wat denk je van mij? Ik wil er graag bij zijn, ben 1 van de aanjagers op het vak, ik weet dat ze ons nodig hebben, maar ik weiger aan deze commercie mee te doen.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Het voetbal is van het publiek niet van de bobo's.joey schreef:Ik denk dat Ajax echt niet kapot is van de plee-offs. Van Geel zei het nog, het is een loterij. Maar de topclubs vormen een minderheid, subtoppers vinden dit fantastisch. Wat denk je, Heerenveen maakt nu zelfs kans op CL-voetbal.
Als iedere topclub al eens van zich laat horen, dan komt er misschien wat van.
De kleine clubs zijn voor, ja logisch. Dat is wel een punt. Daar kom je niet makkelijk meer omheen.