Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zou dramatisch zijn dan. Ik wil geen geleende spelers bij mijn club zien spelen, hoor. Ajax die een jong talent huurt van Barcelona? Ik weet dat hij van grote klasse is, maar ik ben zeer sceptisch. Net zoals ik sceptisch ben ten opzichte van de komst van Delorge. Hij was samen met Kolk de 'uitblinker' van dit ADO, maar dat is natuurlijk lang niet genoeg. Ik vind het zo zonde om je in de breedte te versterken door spelers te halen die nog geen 5 duels gaan spelen. Hij mag dan wel gratis zijn, maar dat hij Ajax beter maakt is natuurlijk maar zeer de vraag.
Ik zou het alleen ok vinden wanneer hij voor een jaar of drie gehuurd wordt en wanneer het een eenmalig iets betreft, maar vooral dat eerste lijkt me juist in het geval Dos Santos lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk. Ik verwacht dat men in De Arena binnen de kortste keren op de banken staat voor dit gozertje en dat Barcelona hem binnen na 1 seizoen alweer terug zal willen halen. En aan dergelijke korte termijn-constructies heeft Ajax niets.
Wanneer Ajax hem voor 3 jaar huurt en het gaat om een incident zie ik het probleem niet. De constructie van Alex op zich vind ik ook geen probleem, het gaat me er om dat er meer speelt tussen Chelsea en PSV. En de gemiddelde topaankoop van Ajax of PSV blijft ook niet veel langer dan drie jaar.
Delorge ken ik niet, maar feit blijft dat Ajax dun bezet is aan de rechterkant. Delorge kan blijkbaar behoorlijk uit de voeten als rechtshalf en ook enigszins als rechtsbuiten. Ajax haalt dus als het ware een gratis backup binnen voor Gabri en de rechtsbuiten(s).
Toch maak ik me zorgen over de invulling op het middenveld, maar daarover straks meer.
Wanneer Ajax hem voor 3 jaar huurt en het gaat om een incident zie ik het probleem niet. De constructie van Alex op zich vind ik ook geen probleem, het gaat me er om dat er meer speelt tussen Chelsea en PSV. En de gemiddelde topaankoop van Ajax of PSV blijft ook niet veel langer dan drie jaar.
Delorge ken ik niet, maar feit blijft dat Ajax dun bezet is aan de rechterkant. Delorge kan blijkbaar behoorlijk uit de voeten als rechtshalf en ook enigszins als rechtsbuiten. Ajax haalt dus als het ware een gratis backup binnen voor Gabri en de rechtsbuiten(s).
Toch maak ik me zorgen over de invulling op het middenveld, maar daarover straks meer.
- Cluijffert
ik zie waar Peter vandaan komt. Een loan kan natuurlijk prima werken (zie Alex bij psv), maar dan moet je hem wel voor meerdere seizoenen huren. Anders kan je toch geen elftal bauwen? En een team based op teveel gehuurde spelers is wel erg wankel... dus echt enthousiast word ik er niet van.
En van die Belg al helemaal niet.
En van die Belg al helemaal niet.
Leeuwarder CourantDelorge naar Ajax, Heerenveen baalt
SC Heerenveen dacht de toezegging van Laurent Delorge om komend seizoen in het Abe Lenstra‑stadion te spelen eind vorige week al binnen te hebben. Op vrijdag zou er een afrondend gesprek plaatsvinden, maar donderdag mengde Ajax zich nog in de strijd om de Belgische middenvelder. Die tekent op zeer korte termijn een contract in de Arena.
De zaakwaarnemer van de Belg, Mohammed Sinouh van EG Sportconsulting, zegt dat er van een mondelinge overeenkomst met Heerenveen geen sprake was. ,,Dat is pas zo als een speler zegt: ja, ik wil", stelt hij. ,,En dat heeft Laurent nooit gedaan."
Volgens een bezoeker van www.abelenstra.com staat in de rest van het artikel (dat alleen in de papieren versie te lezen valt) dat Heerenveen stappen tegen Delorge overweegt omdat het meent een mondelinge overeenkomst met de speler te hebben.
Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Alles staat of valt met het vertrek van Wesley Sneijder. Wanneer hij vertrekt dan wordt er een klein dozijn aan spelers gehaald die echt van meerwaarde zijn. Mocht hij onverhoopt toch blijven dan blijft het bij wat aankopen in de marge vrees ik. Creatief shoppen wordt dat al genoemd door MvG en dat zegt hij niet voor niets. Ik verwacht dan immers nog 2 Delorges/Bakircioglus en wellicht die Keniaan.
Jij gelooft dus ook dat Ajax beter kan worden van de verkoop van Sneijder en hoopt dus (ook) stiekem dat hij vertrekt?Peter schreef:Alles staat of valt met het vertrek van Wesley Sneijder. Wanneer hij vertrekt dan wordt er een klein dozijn aan spelers gehaald die echt van meerwaarde zijn. Mocht hij onverhoopt toch blijven dan blijft het bij wat aankopen in de marge vrees ik. Creatief shoppen wordt dat al genoemd door MvG en dat zegt hij niet voor niets. Ik verwacht dan immers nog 2 Delorges/Bakircioglus en wellicht die Keniaan.
-
- AT Toto winner 15/16
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- AT Toto winner 15/16
Zeg je dat ook over Jaap Stam omdat ie op z'n 20ste nog bij DOS Kampen speelde?brigade zuid schreef:Jij wel dan? Is het zo'n gekke conclusie dan, als je 27 bent en je speelt bij de hopjes, dan heb je toch wat fout gedaan dunkt me.Neefkens schreef:Je kent hem ook niet zeker ?
Maar jij ziet in MvG de messias himself, ik heb het idee dat jij denkt dat alles wat hij aanraakt veranderd in goud ofzo.
Delorge heeft een bepaalde geschiedenis waardoor ie sowieso 2 jaar van z'n carriere kwijt is. Daarnaast loopt iedereen te zeiken over Belgen, maar ondertussen wel hopen op een type speler als Dembele of Martens. Yeah right.
- AT Toto winner 09/10
Stam won op zijn 27e de CL met Man U, mind you. 20 of 27 is een wereld van verschil. Ik ben serieus bang dat de middelmaat gaat regeren met aankopen als Delorge en Kennedy. Maar ik hoop dat ik zwaar ongelijk krijg.
Laatst gewijzigd door Wie kent Cees de Wolf nog op wo mei 09, 2007 9:00 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
-
- AT Toto winner 15/16
- AT Toto winner 09/10
Als ik kijk naar het aantal doelpunten en assists van Kennedy dit seizoen dan vind ik hem in Nederland de beste speler voor die positie, ja.Wie kent Cees de Wolf nog schreef: Hij haalt Kennedy en Delorge. Ben jij wild van die aankopen?
Andere opties zijn Castelen en de rechtervleugelspelers van Heracles, Groningen, Heerenveen, NEC, Vitesse, NAC, Roda JC, Excelsior, Top Oss, FC Zwolle, Dordrecht, Utrecht, Go Ahead Eagles, MVV en Fortuna Sittard. Snap ie?