De Mul
Moderator: mods
Dus in jouw ogen is Kennedy de nieuwe rechtsbuiten, tenzij Sneijder wordt verkocht. Dan moet hij de rol van Sneijder overnemen? Persoonlijk zie ik daar al helemaal niets in. Kennedy is meer aanvaller dan middenvelder. Een gevalletje Perez, zoals Jöhnk al terecht opmerkte.Bertje schreef:Bovendien vind ik spelers als Delorge geen slechte aankopen. Ze vullen de selectie aan op traditioneel zwakke punten, kunnen nog doorgroeien en als ze uit de selectie gespeeld worden verlies je er niets aan. Nee, ik vind dit slim.
Kennedy heeft gewoon aangetoond bij de top van de Eredivisie te horen en voor zo weinig geld is het voor een club met de middelen van Ajax een goede aankoop. Als Sneijder vertrekt zou je ervoor kunnen kiezen veel geld te investeren in een rechtbuiten, maar vervangers voor Sneijder zelf en het centrum van de verdediging lijken mij belangrijker, omdat we daar sterkhouders nodig hebben.
M.b.t. Delorge ben ik het wel met je eens.
Nee, dat zeg ik helemaal nergens. Kennedy heeft het goed gedaan als rechtsbuiten, dus moet je hem gewoon halen als rechtsbuiten.Thomas schreef:Dus in jouw ogen is Kennedy de nieuwe rechtsbuiten, tenzij Sneijder wordt verkocht. Dan moet hij de rol van Sneijder overnemen? Persoonlijk zie ik daar al helemaal niets in. Kennedy is meer aanvaller dan middenvelder. Een gevalletje Perez, zoals Jöhnk al terecht opmerkte.Bertje schreef:Bovendien vind ik spelers als Delorge geen slechte aankopen. Ze vullen de selectie aan op traditioneel zwakke punten, kunnen nog doorgroeien en als ze uit de selectie gespeeld worden verlies je er niets aan. Nee, ik vind dit slim.
Kennedy heeft gewoon aangetoond bij de top van de Eredivisie te horen en voor zo weinig geld is het voor een club met de middelen van Ajax een goede aankoop. Als Sneijder vertrekt zou je ervoor kunnen kiezen veel geld te investeren in een rechtbuiten, maar vervangers voor Sneijder zelf en het centrum van de verdediging lijken mij belangrijker, omdat we daar sterkhouders nodig hebben.
M.b.t. Delorge ben ik het wel met je eens.
- Giacomo Puccini
Drie miljoen lijkt me een hoop geld voor een overbodige speler met nog slechts een jaar contract. Ajax wil hem lozen omdat hij volgend seizoen gratis de deur uit loopt en het niet wil investeren in een speler die niet van harte bij de club zit. Twee miljoen lijkt me de max. Misschien iets voor AZ?
Ajax!
- Giacomo Puccini
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik vond De Mul gisteren goed invallen. Ik vraag me echt af of we deze speler niet nog beter kunnen maken en kunnen laten ontwikkelen tot een nuttige rechtsbuiten? Misschien met Kennedy in de selectie heeft ie eindelijk een speler om zich aan op te trekken?
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Die hebben in Jenner al een uitstekende buitenspeler.Giacomo Puccini schreef:Drie miljoen lijkt me een hoop geld voor een overbodige speler met nog slechts een jaar contract. Ajax wil hem lozen omdat hij volgend seizoen gratis de deur uit loopt en het niet wil investeren in een speler die niet van harte bij de club zit. Twee miljoen lijkt me de max. Misschien iets voor AZ?
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Het is niet aan Ajax dat hij weg gaat, Ray. De Mul wil zelf weg bij Ajax.Raymon schreef:Ik vond De Mul gisteren goed invallen. Ik vraag me echt af of we deze speler niet nog beter kunnen maken en kunnen laten ontwikkelen tot een nuttige rechtsbuiten? Misschien met Kennedy in de selectie heeft ie eindelijk een speler om zich aan op te trekken?
Wie kent Cees de Wolf nog schreef:Die hebben in Jenner al een uitstekende buitenspeler.Giacomo Puccini schreef:Drie miljoen lijkt me een hoop geld voor een overbodige speler met nog slechts een jaar contract. Ajax wil hem lozen omdat hij volgend seizoen gratis de deur uit loopt en het niet wil investeren in een speler die niet van harte bij de club zit. Twee miljoen lijkt me de max. Misschien iets voor AZ?
Ik ben niet van hem onder de indruk hoor. Uitstekend lijkt me dan ook een beetje overdreven. Jenner heeft veel te weinig laten zien.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -