Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo mei 09, 2007 5:05 pm

Zo goed vind ik de sfeer trouwens niet. Huntelaar de hele tijd met zijn wegwerpgebaren naar Ogararu; Vermaelen die Urby uitkaffert, Davids die loopt te vloeken.

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo mei 09, 2007 5:54 pm

Prima zaak dat er in het veld flink gekankerd wordt, dat houdt ze scherp. Het is geen speeltuin.

En steeds dat geouwehoer over HtC en zijn schijnbare voor- en afkeuren begint me vreselijk uit de keel te hangen. Je kunt bijna geen spelertopic of transfernieuws meer doorlezen, of het gaat daar over.

Donnie Darko

Bericht door Donnie Darko » wo mei 09, 2007 5:55 pm

Zolang spelers elkaar de waarheid durven te zeggen is er niks aan de hand. Beter dat dan verkrampt lief zijn. En Vermaelen had een goeie reden.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo mei 09, 2007 5:56 pm

Neefkens schreef:Je kunt bijna geen spelertopic of transfernieuws meer doorlezen, of het gaat daar over.
Tsja, dat krijg je wanneer een trainer bij sommige mensen helemaal niets goed kan doen. Kritisch zijn is prima, maar dat gezoek is zo nu en dan inderdaad strontvervelend.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 14, 2007 2:12 pm

KJH blijft in het nieuws.
Het stinkt aan alle kanten!

Aristides

Bericht door Aristides » ma mei 14, 2007 2:35 pm

joey schreef:KJH blijft in het nieuws.
He would cost the champions around £12million.
Dat is niet veel voor een Engelse topclub.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma mei 14, 2007 2:47 pm

Is geen interessant bedrag. Voor die paar miljoen winst kun je KJH beter houden.

Nihad

Bericht door Nihad » ma mei 14, 2007 2:49 pm

17.5 miljoen euro omgerekend.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

martijn401

Bericht door martijn401 » ma mei 14, 2007 2:52 pm

Nihad schreef:17.5 miljoen euro omgerekend.
Bijna het dubbele van wat ie gekost heeft.
Ik wil hem niet kwijt, maar zulke bedragen kan Ajax bijna niet weigeren.

goodfella

Bericht door goodfella » ma mei 14, 2007 2:55 pm

martijn401 schreef:
Nihad schreef:17.5 miljoen euro omgerekend.
Bijna het dubbele van wat ie gekost heeft.
Ik wil hem niet kwijt, maar zulke bedragen kan Ajax bijna niet weigeren.
Huntelaar staat nog voor de nodige miljoenen op de balans bij Ajax he.

martijn401

Bericht door martijn401 » ma mei 14, 2007 3:07 pm

ja en wat wil je daarmee zeggen?

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » ma mei 14, 2007 5:36 pm

Verkopen zou ik zeggen. Huntelaar is niet de spits die AJAX nodig heeft. Nu AJAX haar eigen spel speelt, voetballend de spits bereiken en vandaar uit het spel verdelen.. komen de beperkingen van Huntelaar naar boven. Hij is een spits die uitstekend fungeert, zodra het elftal in zijn dienst speelt. kortom bijna alle ballen op KJH. Dit spel wordt bij AJAX dit seizoen niet gespeeld. Nu wordt er meer dan scoren van hem gevraagd en je merkt dat hij het dan een stuk moeilijker vind om in het spel betroken te raken. Hij speelt meer verstoppertje en blijft meer loeren op de steekpasses.

Ik denk daarom dat AJAX beter de hoofdprijs kan pakken en opzoek moet gaan naar een beter voetballende spits.

Aristides

Bericht door Aristides » ma mei 14, 2007 6:21 pm

Zlatan Son of God schreef:Verkopen zou ik zeggen. Huntelaar is niet de spits die AJAX nodig heeft. Nu AJAX haar eigen spel speelt, voetballend de spits bereiken en vandaar uit het spel verdelen.. komen de beperkingen van Huntelaar naar boven. Hij is een spits die uitstekend fungeert, zodra het elftal in zijn dienst speelt. kortom bijna alle ballen op KJH. Dit spel wordt bij AJAX dit seizoen niet gespeeld. Nu wordt er meer dan scoren van hem gevraagd en je merkt dat hij het dan een stuk moeilijker vind om in het spel betroken te raken. Hij speelt meer verstoppertje en blijft meer loeren op de steekpasses.

Ik denk daarom dat AJAX beter de hoofdprijs kan pakken en opzoek moet gaan naar een beter voetballende spits.
Jij durft :headbang.gif:

Het maakt mij (ook?) niet uit wie er scoort, als Ajax maar scoort. Ik heb niets tegen KJH, maar vind hem niet vooruit gegaan dit seizoen. Natuurlijk kun je HtC de schuld geven, maar dat is iets te gemakkelijk.

Over zijn mogelijke opvolger (naast Babel) kan ik kort zijn: ik weet het niet.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Arwin

Bericht door Arwin » ma mei 14, 2007 8:58 pm

martijn401 schreef:ja en wat wil je daarmee zeggen?
Ajax heeft hem vorige winter gekocht voor 9 miljoen euro. Hij staat dus nog wel voor zeker 6 miljoen euro op de balans. Verkoop je hem dus komende zomer voor die 17,5 miljoen euro, kan Ajax maar (17,5 - 6) = 11,5 miljoen bijschrijven als resultaat op de transfervergoedingen.

Ik zou hem niet verkopen deze zomer, ik vind Huntelaar meevoetballend helemaal niet zo slecht als beweerd wordt. Ik heb hem dat vrij aardig zien doen in de wedstrijden voor de winterstop toen ik nog in Nederland was. Je moet hem alleen niet met Kluivert in zijn toptijd willen vergelijken. Verder is zijn neusje voor de goal ongekend, ondanks alle kritiek op hem heeft hij toch genoeg doelpunten gemaakt over alle toernooien gezien.

Hij presteerde ook goed in oranje onder 21 en speelde uitstekend met het grote Oranje tegen Ierland, toen hij twee keer scoorde volgens mij. Hij maakt ook kans op een basisplaats op het EK volgende zomer. Kortom, hij kan ook nog veel meer waard worden als het meezit. Zo niet, heb je in ieder geval komend seizoen nog een goede spits in huis, waar ik niet zo snel een vervanger voor zie en de Ajax scouting die ook niet zie vinden.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » ma mei 14, 2007 9:00 pm

Wat zijn de alternatieven, en wat kosten die?
Mooi ... houden dus!
Volgend jaar heeft hij zijn waarde nog wel, met wat geluk een goed EK, en gaan met die banaan.

martijn401

Bericht door martijn401 » di mei 15, 2007 6:33 am

Arwin schreef:
martijn401 schreef:ja en wat wil je daarmee zeggen?
Ajax heeft hem vorige winter gekocht voor 9 miljoen euro. Hij staat dus nog wel voor zeker 6 miljoen euro op de balans. Verkoop je hem dus komende zomer voor die 17,5 miljoen euro, kan Ajax maar (17,5 - 6) = 11,5 miljoen bijschrijven als resultaat op de transfervergoedingen.
Dat was mij al duidelijk. Ik dacht dat goodfella het anders bedoelde.
17,5 miljoen is gewoon een heel mooi bedrag. Maar als we evt. een Babel eerst zouden kunnen verkopen dan zou ik mooi een jaartje wachten met verkopen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di mei 15, 2007 6:21 pm

Voor 15 miljoen - of meer natuurlijk - mogen ze hem hebben.

Arwin

Bericht door Arwin » di mei 15, 2007 8:56 pm

brigade zuid schreef:Voor 15 miljoen - of meer natuurlijk - mogen ze hem hebben.
Blij dat jij de zaken niet doet voor Ajax. Heb je ook de nieuwe spits al op het oog dan, voor de 6 miljoen die je daar dan maximaal voor hebt?

Ook al was er een vervanger, ik wil Huntelaar nog helemaal niet kwijt. Is meevoetballend helemaal niet zo slecht als beweerd wordt en scoort enorm makkelijk. Huntelaar komt alleen maar sterker uit dit seizoen, dat weet ik zeker.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di mei 15, 2007 10:41 pm

Arwin schreef:
brigade zuid schreef:Voor 15 miljoen - of meer natuurlijk - mogen ze hem hebben.
Blij dat jij de zaken niet doet voor Ajax. Heb je ook de nieuwe spits al op het oog dan, voor de 6 miljoen die je daar dan maximaal voor hebt?
Ik ben geen scout, maar voor 6 miljoen kun je heus wel een aardige spits kopen hoor, vraag maar aan H'veen.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do mei 17, 2007 2:44 pm

Volgens het doorgaans vrij betrouwbare Tuttosport gaat Huntelaar een der deze dagen tekenen bij Juventus. geen 17,5 miljoen maar 18 miljoen is er mee gemoeid, en hij gaat maarliefst 3,3 miljoen per jaar verdienen, ik zou het er voor doen ;-)
Klaas Jan Huntelaar, Ajax en Juventus zouden een akkoord bereikt hebben over een transfer van de spits. De 23-jarige aanvaller wordt volgens de Italianen gekocht voor 18 miljoen euro.

Opvallend is dat het medium nauwkeurige details weet te melden. Huntelaar zou een contract voor 4 jaar tekenen en 3,3 miljoen euro per jaar gaan verdienen.

Op dit moment zouden volgens Tuttosport zaakwaarnemer van Huntelaar en sportdirecteur Alessio Secco puntjes op de i zetten voor het contract.
Pompiedom

goodfella

Bericht door goodfella » do mei 17, 2007 2:48 pm

Arwin schreef:
9 miljoen in dat geval

Maar 20 miljoen moet ie toch opleveren. Voor 20+ miljoen een strik eromheen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mei 17, 2007 2:50 pm

Dit schrijft calciomercato:
Huntelaar: Juve sì

09:50 del 17 maggio

Grandi manovre in attacco, per l'olandese è stato sferrato l'assalto finale. Huntelaar dice sì, l'Ajax forse. Il bomber d'accordo con la Juve, il club vuole 18 milioni, Cruyff lo spinge al Barça. I blaugrana si sono inseriti in ritardo nella trattativa, quindi Secco ha maggiori margini di manovra. Pure il Manchester United è sulle tracce del bomber olandese che però è molto più affascinato dall'idea di giocare in serie A o nella Liga spagnola.

(Tuttosport)
'De club wil 18 miljoen.'

Ik begrijp hieruit niet dat Juventus al een akkoord met Ajax heeft. Maar wellicht staat eea. anders beschreven in Tuttosport.

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do mei 17, 2007 2:51 pm

9 miljoen in dat geval

Maar 20 miljoen moet ie toch opleveren. Voor 20+ miljoen een strik eromheen.
18 dus
Pompiedom

joey
Erelid

Bericht door joey » do mei 17, 2007 2:56 pm

Tuttosport betrouwbaar? Mwah....

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » do mei 17, 2007 2:58 pm

Tis iig betrouwbaarder dan voetbalzone.
Pompiedom