Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
Inderdaad:
Hij lijkt in ieder geval redelijk op de vleugel uit de voeten te kunnen. Maar we hebben het hier over een huurconstructie? Allemaal leuk en aardig, maar daar schieten we natuurlijk niet zoveel mee op.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Giovanni_Dos_SantosGiovani Dos Santos won in oktober 2005 met Mexico het WK onder-17 in Peru. De aanvaller ontving de Zilveren Bal als beste speler van het toernooi na de Braziliaan Anderson. Op het WK onder-17 vormde Dos Santos samen met topschutter Carlos Vela (vijf goals) het spitsenduo bij Mexico. Dos Santos scoorde zelf niet, maar hij was wel goed voor diverse assists. Op weg naar de finale versloeg Los Tricolores Uruguay (2-0), Australië (3-0), Costa Rica (3-1) en Nederland (4-0). In de eindstrijd, gehouden in Estadio Nacional van Lima voor 40.000 toeschouwers, won Mexico met 3-0 van Brazilië, dat daarmee onttroond werd als wereldkampioen. Dos Santos gaf na een halfuur voor op Carlos Vela, die vervolgens de 1-0 binnenkopte. Omar Esparza en Ever Guzmán bepaalden daarna de eindstand op 3-0.
Hij lijkt in ieder geval redelijk op de vleugel uit de voeten te kunnen. Maar we hebben het hier over een huurconstructie? Allemaal leuk en aardig, maar daar schieten we natuurlijk niet zoveel mee op.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
-
Ook voor Reynolds: Neen, niet erg vaak. Maar de keren dat ik hem gezien heb was ik totaal neit van hem onder de indruk, was wel een van de betere aan de kant van den haag altijd maar dat zegt natuurlijk ook weinig tot niets. Ook zijn verleden (qua clubs en gespeelde wedstrijden) is niet echt iets om vrolijk van te worden. Maar goed, een andere keuze dan het voordeel van de twijfel hebben we helaas niet.Jesse schreef:Jij hebt hem vaak zien spelen?
Een speler van ADO, wat moeten we ermee? Heb redelijk wat wedstrijden van ADO gezien, en zag nou weinig talent lopen daar. Dit is niet de versterking waar we als Ajax zijnde naar op zoek zijn, lijkt mij. Op beter te worden koop je geen speler voor de breedte, maar iemand die beter is dan wat je al hebt. Het niveau moet omhoog, en dat doe je niet door een tweederangs Belg te halen.
-
Jöhnk schreef:Delorge heeft al bij Anderlecht gespeeld, maar is daar op staande voet ontslagen vanwege vermeende betrokkenheid bij het gokschandaal (overigens nooit bewezen).Wie kent Cees de Wolf nog schreef:In de tweede plaats geloof ik niet dat spelers van 26, 27 jaar (zoals Kennedy en Delorge) zulke toppers zijn; dan waren ze toch al lang internationaal doorgebroken?
Leeftijd en nationaliteit zeggen mij niet zo veel.
Dat was toen hij bij Lierse SK speelde, dat was toen met die Chinees.. Overigens vind ik het maar een poep aankoop, maarja.. Hij was transfer vrij dus echt veel risico zit er niet aan vast..
Vermeende betrokkenheid bij het Belgische omkoopschandaal? Nou, da's altijd handig als we nog een keer om de titel moeten spelen op de laatste speeldag. Nu bleek dat we de als een stelletje amateurs zijn vergeten om ook Vitesse nog wat toe te stoppen...
Ik heb geen idee wat die jongen kan eerlijk gezegd. ADO heb ik niet of nauwelijks zien spelen. Afwachten wat mij betreft. Maar kijk eens naar de wedstrijd van vanavond. Gabri is er niet en we hebben een probleem. Als hij een backup kan zijn voor die rol is het wellicht zo slecht niet.

Ik heb geen idee wat die jongen kan eerlijk gezegd. ADO heb ik niet of nauwelijks zien spelen. Afwachten wat mij betreft. Maar kijk eens naar de wedstrijd van vanavond. Gabri is er niet en we hebben een probleem. Als hij een backup kan zijn voor die rol is het wellicht zo slecht niet.
-
Volgens VI gaat Van Geel deze week naar Barcelona om een of meerdere spelers naar Amsterdam toe te halen.
Het zou gaan om de nieuwe messi/Ronaldinho(hij lijkt er ook dodelijk op) genaamd Dos Santos. Hij is 18 en is een aanvallende middenvelder. Hij zal dan voor 1 of 2 seizoenen naar Amsterdam gaan.
Ook zijn broertje Jonathan wordt genoemd, geloof net zo oud en kan zowel op links als op rechts spelen. Sommige vinden hem nog meer potentie hebben dan Dos santos.
Motta lijkt niet haalbaar omdat hij iets te duur is en zelf liever een andere club uitzoekt.
Ezquerro: eventueel als opvolger van de Mul. heeft nog een 1-jarig contract maar aangezien zijn leeftijd , 31 jaar, twijfel ik toch wel over hem.
Het zou gaan om de nieuwe messi/Ronaldinho(hij lijkt er ook dodelijk op) genaamd Dos Santos. Hij is 18 en is een aanvallende middenvelder. Hij zal dan voor 1 of 2 seizoenen naar Amsterdam gaan.
Ook zijn broertje Jonathan wordt genoemd, geloof net zo oud en kan zowel op links als op rechts spelen. Sommige vinden hem nog meer potentie hebben dan Dos santos.
Motta lijkt niet haalbaar omdat hij iets te duur is en zelf liever een andere club uitzoekt.
Ezquerro: eventueel als opvolger van de Mul. heeft nog een 1-jarig contract maar aangezien zijn leeftijd , 31 jaar, twijfel ik toch wel over hem.
Pompiedom
Lijkt me ook niet echt. Delorge zal voor de breedte gehaald worden, Defour zal denk ik alleen in beeld komen bij een vertrek van Sneijder.Bertje schreef:Uh, niet bepaald.GangstaRiB schreef:Er is nog steeds niets officieel, maar mocht Delorge daadwerkelijk aangetrokken worden, dan zal dat het in ieder geval betekenen dat Defour niet komt. Want volgens mij zijn dat vergelijkbare spelers.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
-
Niet qua kwaliteit, maar meer qua speelwijze en positie. Defour is een paar klassen beter, althans.. dat zeggen ze allemaal.Bertje schreef:Uh, niet bepaald.GangstaRiB schreef:Er is nog steeds niets officieel, maar mocht Delorge daadwerkelijk aangetrokken worden, dan zal dat het in ieder geval betekenen dat Defour niet komt. Want volgens mij zijn dat vergelijkbare spelers.
Dos Santos is qua positie te vergelijken met Ronaldinho. Hij kan zowel achter de spits of aan beide zijkanten uit de voeten. Je moet oppassen met dit soort leenconstructies, maar het staat in ieder geval vast dat Ajax een absoluut megatalent binnen haalt.Bertje schreef:Volgens mij is Dos Santos een aanvaller. Was destijds de absolute uitblinker op het WK onder 17 in Peru.