ajb niet...kan ook wel wat boeienders bedenken...maar betrouwbaar transfernieuws nu graag...Kaboem! schreef:We hoeven toch niet elk uitstekend grassprietje bij te punten als de mat er toch al slecht bij ligt?

Moderator: mods
'Wenger wil Babel naar Engeland halen'
Uitgegeven: 8 mei 2007 13:15
Laatst gewijzigd: 8 mei 2007 14:28
AMSTERDAM - Arsenal manager Arsene Wenger wil deze zomer Ryan Babel naar het Emirates Stadium halen. De Ajax-aanvaller zou een clausule in zijn contract hebben dat hij voor zes miljoen pond (bijna negen miljoen euro) mag vertrekken, meldt The Mirror.
Babel tekende in februari nog een nieuw contract bij de Amsterdammers, waardoor hij tot 2010 op de loonlijst staat.
De Franse trainer zou de Ajacied zien als een van de grootste talenten van Europa. Na een teleurstellend seizoen -Arsenal greep naast alle prijzen- gaat de bezem door de selectie bij de Gunners. Naar verluidt dienen Ljungberg, Flamini en Senderos te vertrekken bij de club van Robin van Persie.
Ribery
Naast de Nederlandse international zou Arsenal zijn pijlen richten op Franck Ribery, de middenvelder van Olympique Marseille die vorige zomer indruk maakte met Frankrijk op het WK. De vraagprijs van de energieke voetballer, 20 miljoen pond, zou echter roet in het eten kunnen gooien.
(c) NU.nl/Dennis van Luling
Ruilen met van Persie :00001757.gif:Nihad schreef:'Wenger wil Babel naar Engeland halen'
Uitgegeven: 8 mei 2007 13:15
Laatst gewijzigd: 8 mei 2007 14:28
AMSTERDAM - Arsenal manager Arsene Wenger wil deze zomer Ryan Babel naar het Emirates Stadium halen. De Ajax-aanvaller zou een clausule in zijn contract hebben dat hij voor zes miljoen pond (bijna negen miljoen euro) mag vertrekken, meldt The Mirror.
Babel tekende in februari nog een nieuw contract bij de Amsterdammers, waardoor hij tot 2010 op de loonlijst staat.
De Franse trainer zou de Ajacied zien als een van de grootste talenten van Europa. Na een teleurstellend seizoen -Arsenal greep naast alle prijzen- gaat de bezem door de selectie bij de Gunners. Naar verluidt dienen Ljungberg, Flamini en Senderos te vertrekken bij de club van Robin van Persie.
Ribery
Naast de Nederlandse international zou Arsenal zijn pijlen richten op Franck Ribery, de middenvelder van Olympique Marseille die vorige zomer indruk maakte met Frankrijk op het WK. De vraagprijs van de energieke voetballer, 20 miljoen pond, zou echter roet in het eten kunnen gooien.
(c) NU.nl/Dennis van Luling
Nou de laatste 2 maanden niet meer :00000858.gif:gaizka schreef:Ik vind dat contrast tussen Babel (6 miljoen pond) en Ribery (20 miljoen pond) wel erg groot. Ribery heeft natuurlijk meer ervaring en het scheelt dat hij in Frankrijk speelt. Ik zou Babel niet wegdoen voor dat geld, mijn inziens het grootste talent van deze slectie.
We hebben Kennedy ook al... Lijkt me beetje teveel van het goede. Of zou Kennedy op 10 komen te spelen? :00001747.gif:Thomas schreef:Ik wist eerlijk gezegd niet dat er dit seizoen uberhaupt een speler van ADO in positieve zin is opgevallen. Ik denk dat dit betekent dat Ajax De Mul wil gaan verkopen. Delorge is z'n spotgoedkope vervanger en daarnaast gaat Ajax nog op zoek naar een andere rechtsbuiten.
De T.DELORGE KIEST TOCH VOOR AJAX
AMSTERDAM, woensdag
Laurent Delorge (27) voorziet de play-offwedstrijd tussen Heerenveen en Ajax vanavond van extra lading. De Friezen verkeerden in de veronderstelling de middenvelder van ADO Den Haag voor drie jaar aan zich te hebben gebonden, maar Ajax kaapte de Belg voor hun neus weg.
Delorge, die gisteren in het grootste geheim een medische keuring in het VU-ziekenhuis onderging en in de ArenA een tweejarige verbintenis tekent, had bij ADO nog een contract tot 2009. Daarin stond echter een clausule dat hij bij degradatie transfervrij mocht vertrekken.
Delorge, die ook als rechtsbuiten uit de voeten kan, speelde het afgelopen seizoen 28 competitieduels voor ADO, waarin hij vijf keer scoorde.
Hij kwam eerder vijf seizoenen uit voor Coventry City, speelde drie jaar voor Lierse SK en één seizoen bij Anderlecht.