Gabriel García de la Torre (Gabri)
Moderator: mods
6 Miljoen euro zou een uitstekende deal zijn. Dan maak je bijna pure winst.
Pluspunten: werklust, balverovering, penetratie in de 16, ervaring, druk zetten op de tegenstander.
Minpunten: onzorgvuldigheid/onrust in de passing (is minder geworden), aansluiting aan de rechtsbuiten, afronding.
Vergeet ik nog belangrijke punten?
Pluspunten: werklust, balverovering, penetratie in de 16, ervaring, druk zetten op de tegenstander.
Minpunten: onzorgvuldigheid/onrust in de passing (is minder geworden), aansluiting aan de rechtsbuiten, afronding.
Goede prof die niet zeurt.Thomas schreef:6 Miljoen euro zou een uitstekende deal zijn. Dan maak je bijna pure winst.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Voor degenen die het roddelblad uit Gouda niet meer lezen, hier het artikel over Gabri:
Edit: inmiddels weggehaald, de lay out werd er niet mooier op.
Edit: inmiddels weggehaald, de lay out werd er niet mooier op.
Laatst gewijzigd door Duke op di mei 08, 2007 6:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Niets tegen in te brengen, want dat zijn we al jaren. Even "onder ons", welke teams zijn de laatste tien jaar kampioen geworden?Peter schreef:Volgend jaar moet er geoogst worden. Wij zijn volgend seizoen dé kampioenskandidaat, no matter what.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Gabri heeft tot 2011 bijgetekend:
Ajax breekt contract Gabri open
Amsterdam, 08 mei 2007
Ajax heeft het contract met de Spaanse middenvelder Gabriel García De la Torre (Gabri) opengebroken en verlengd tot 1 juli 2011. Het lopende contract met Gabri liep af op 1 juli 2009.
De 28-jarige Gabri kwam in de zomer van 2006 over van FC Barcelona. De Spanjaard speelde tot nu toe 43 keer in de hoofdmacht van Ajax waarin hij 6 keer scoorde.
Pompiedom
Top nieuwsLeonardoSpits schreef:Gabri heeft tot 2011 bijgetekend:
Ajax breekt contract Gabri open
Amsterdam, 08 mei 2007
Ajax heeft het contract met de Spaanse middenvelder Gabriel García De la Torre (Gabri) opengebroken en verlengd tot 1 juli 2011. Het lopende contract met Gabri liep af op 1 juli 2009.
De 28-jarige Gabri kwam in de zomer van 2006 over van FC Barcelona. De Spanjaard speelde tot nu toe 43 keer in de hoofdmacht van Ajax waarin hij 6 keer scoorde.

- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
- AT Toto winner 15/16