AZ - Ajax
-
Volgens mij is dit dus typisch de reactie van een succes-supporter :00001757.gif:joey schreef:Voor zo'n bekertje ga ik niet, hoor. Wij zijn FC Utrecht niet.
Laatst gewijzigd door 999 op ma mei 07, 2007 7:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
Ik vond het wel wat saai hoor. Ik zag vooral Leonardo constant lachen, dat zegt toch wel wat. Dusss... hebben we ons op bed vermaakt. Meezingend dan
Je moet toch wat, zeker als je van die kant-en-klare antwoorden krijgt van de spelers en trainer (en last but not least: wat een kut-interviewer! 'Wat is je favoriete liedje?' )
Maar verder...
En o ja, beetje genante vertoning van de burgemeester. En een beetje uitlokkerij om 'Tulpen uit Amsterdam' in te zetten, hehe.

Maar verder...

En o ja, beetje genante vertoning van de burgemeester. En een beetje uitlokkerij om 'Tulpen uit Amsterdam' in te zetten, hehe.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Wat was dit weer erg!
Ben heel blij dat ik me niet heb laten ompraten om toch even te gaan.
Wat een ellende, belabberde sfeer bij de spelers, domme liedjes...walgelijk.
De spelers hadden erg echt totaal geen zin in, en lieten dat ook veel te veel merken. Daar moet nog een cursusje voor bedacht worden, feestvieren voor dummies.
Ben heel blij dat ik me niet heb laten ompraten om toch even te gaan.
Wat een ellende, belabberde sfeer bij de spelers, domme liedjes...walgelijk.
De spelers hadden erg echt totaal geen zin in, en lieten dat ook veel te veel merken. Daar moet nog een cursusje voor bedacht worden, feestvieren voor dummies.
- SylvievdVaart
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Het is weer zover. Wederom geen ajax supporters hoor ik.Rellen na huldiging
AMSTERDAM - In Amsterdam zijn maandagavond rellen uitgebroken na de huldiging van Ajax op het Museumplein. Groepjes Ajax-supporters pleegden vernielingen in de buurt van het Leidseplein. Nadat de ME het Leidseplein had schoongeveegd, verspreidden de jongeren zich in de omgeving waar ze onder meer met stenen gooiden. Een persoon raakte gewond. Er werden twaalf mensen aangehouden, aldus de politie.
De huldiging op maandagavond kwam trainer Henk ten Cate eigenlijk niet zo goed uit, omdat het elftal woensdag alweer de eerste wedstrijd in de play-offs speelt tegen Heerenveen. Toch vond hij dat de fans een feestje verdienden. „Ik ben blij en trots dat we op dit podium staan voor zoveel mensen. Zondag dacht iedereen dat we aan het einde van de wedstrijd met tien man zouden staan, maar door jullie stonden we er met elf. Daardoor hebben we de beker gewonnen”, aldus Ten Cate. „Bedankt voor de geweldige steun. Deze beker is voor jullie.”
Ook de Amsterdamse burgemeester Job Cohen was in zijn nopjes met de huldiging. „Wat hadden we ze graag vorige week al gehuldigd, want wat scheelde het toen weinig. En wat was het deze zondag spannend”, zei hij tegen de in rood-wit uitgedoste voetbalfans die fakkels afstaken en luidkeels „You'll never walk alone” zongen.
Normaal gesproken vindt de huldiging plaats op het Leidseplein. De gemeente week dit keer uit naar het Museumplein omdat het terrein groter en overzichtelijker is. Maar veel supporters riepen dat ze naar het Leidseplein wilden en kregen bijval van speler Klaas-Jan Huntelaar: „Het is mooier om op het Leidseplein te worden gehuldigd”, sprak hij de menigte toe.
....

- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Stelletje randdebielen allemaal, en maar weer gek opkijken wanneer er bij een volgende huldiging er uitgeweken wordt naar P2. Het ligt natuurlijk aan de burgemeester en de bestuurslieden van Ajax....
Verder hoort er m.i. wel een huldiging te zijn. Tuurlijk vind ik het winnen van de play-offs erg belangrijk maar er wordt nu wel heel erg makkelijk gedaan over de 'troostprijs'. Ik heb een leuke en spannende finale gezien die Ajax winnend heeft afgesloten. Een beetje trots mag er best zijn.

Verder hoort er m.i. wel een huldiging te zijn. Tuurlijk vind ik het winnen van de play-offs erg belangrijk maar er wordt nu wel heel erg makkelijk gedaan over de 'troostprijs'. Ik heb een leuke en spannende finale gezien die Ajax winnend heeft afgesloten. Een beetje trots mag er best zijn.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Ja, en als de huldiging op P2 is zijn er ook ongeregeldheden op het Leidse, en dan?Columbus schreef:Stelletje randdebielen allemaal, en maar weer gek opkijken wanneer er bij een volgende huldiging er uitgeweken wordt naar P2. Het ligt natuurlijk aan de burgemeester en de bestuurslieden van Ajax....![]()
Minste kans op rellen heb je bij een huldiging in de Arena. En dan alleen mensen met een kaartje toelaten. Kaartverkoop op dezelfde manier als bij een gewone wedstrijd.ASR_AFCA schreef:Ja, en als de huldiging op P2 is zijn er ook ongeregeldheden op het Leidse, en dan?
PS: Zie ik nou het oude logo op die t-shirtjes?