AZ - Ajax

Wedstrijden van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
999

Bericht door 999 » zo mei 06, 2007 8:39 pm

Wie kent Cees de Wolf nog schreef:
Voetske schreef:Nadat ik van Gaal weer heb horen bléren ben ik hardstikke blij dat ie geen flikker heeft gewonnen dit jaar ..
Had hem nu ook niet ineens als goed verliezer verwacht...
Nee dat niet, maar mijnheer noemt alleen maar dingen op die AZ tegenzaten en onterecht waren in zijn ogen, gemakhalve, als je dan zo gaat lullen, vergeten dat dankzij de scheids wij het kampioenschap misliepen en Az daar door nog mee kon doen.

Als je zo wilt lullen, want mijn manier is het niet ..
Blij met de punten ...

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » zo mei 06, 2007 8:42 pm

Ik vond het erg zwak overkomen, ik zou me kapot schamen als HtC dat gedaan zou hebben. Helaas doet ie dat al te vaak.

Maar ik ben wel blij :headbang.gif:

Arthur

Bericht door Arthur » zo mei 06, 2007 8:46 pm

Over penalties: ik heb het idee dat de Nederlandse voetballers uiteindelijk toch goed gereageerd hebben op de traumas van de afgelopen jaren. Tegenwoordig nemen ze ze over het algemeen vrij goed.

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » zo mei 06, 2007 8:53 pm

Arthur schreef:Over penalties: ik heb het idee dat de Nederlandse voetballers uiteindelijk toch goed gereageerd hebben op de traumas van de afgelopen jaren. Tegenwoordig nemen ze ze over het algemeen vrij goed.
Idd. Ik had nog de meeste angst bij onze 2 belgen. Maar die schoten ze er ook goed in.

Raul Gonzalez Blanco

Bericht door Raul Gonzalez Blanco » zo mei 06, 2007 8:55 pm

Arthur schreef:Over penalties: ik heb het idee dat de Nederlandse voetballers uiteindelijk toch goed gereageerd hebben op de traumas van de afgelopen jaren. Tegenwoordig nemen ze ze over het algemeen vrij goed.
IDe keepers niet in elk geval, wat een amateuristisch gedoe zeg. Vooral Sinouh stond te prutsen, ongelovelijk.
Het hele stadion had een strafschop kunnen nemen en dan had hij er nog geen gestopt. :sad.gif:

Mijn felicitaties in elk geval, geluk of niet, 1 prijs is al binnen :biggthumpup.gif:

Harm

Bericht door Harm » zo mei 06, 2007 8:56 pm

Dubbel schreef:
Die kut joden heeft van Egmond omgekocht WEER geen penalty gehad van die kut SMERIS
Zomaar een reactie... :00001757.gif:
Ach, AZ'ers zijn dus net Ajacieden. :whistling.gif:

Harm

Bericht door Harm » zo mei 06, 2007 8:57 pm

Oh. En het merendeel hier trouwens gefeliciteerd met de beker.

Voor de rest Fuck Off

999

Bericht door 999 » zo mei 06, 2007 8:58 pm

Harm schreef:
Dubbel schreef:
Die kut joden heeft van Egmond omgekocht WEER geen penalty gehad van die kut SMERIS
Zomaar een reactie... :00001757.gif:
Ik merk dat jij niet blij bent dat wij de beker hebben gewonnen, tja ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 06, 2007 9:03 pm

Raul Gonzalez Blanco schreef:Mijn felicitaties in elk geval, geluk of niet, 1 prijs is al binnen :biggthumpup.gif:
Bedankt! :koe.gif:

Met AZ geen medelijden. Had Van Gaal Sinouh maar niet moeten halen. Maar misschien ziet hij dat niet omdat hij het gewicht voelt van die eierdop op zijn hoofd.

Ik ben wel bang dat het woensdag moeilijk gaat worden tegen een fysiek ingestelde ploeg als Heerenveen. Deze wedstrijd gaat zeker in de benen zitten.
Het stinkt aan alle kanten!

Harm

Bericht door Harm » zo mei 06, 2007 9:07 pm

Voetske schreef:
Harm schreef:
Dubbel schreef: Zomaar een reactie... :00001757.gif:
Het kan mij echt helemaal niks schelen. Het gaf wel weer leuke tv nu Van Gaal weer keihard genaaid was.

Het gaat mij er om dat Ajacieden net zo goed zijn in het zoeken naar complotten als AZ'ers.

999

Bericht door 999 » zo mei 06, 2007 9:08 pm

Harm schreef:
Voetske schreef:
Harm schreef: Ach, AZ'ers zijn dus net Ajacieden. :whistling.gif:
Het kan mij echt helemaal niks schelen. Het gaf wel weer leuke tv nu Van Gaal weer keihard genaaid was.

Het gaat mij er om dat Ajacieden net zo goed zijn in het zoeken naar complotten als AZ'ers.
Je vergeet Psv-ers ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 06, 2007 9:09 pm

Misschien wil Van Gaal zijn ploeg zo op scherp zetten. Door het grote onrecht als reden voor het driedubbele verlies te geven en niet het eigen falen. Anders kan ik het niet verklaren. AZ heeft ook een paar keer flink geluk gehad, o.a. tegen Ajax en Newcastle.

Harm

Bericht door Harm » zo mei 06, 2007 9:11 pm

Voetske schreef:
Harm schreef:
Voetske schreef: Ik merk dat jij niet blij bent dat wij de beker hebben gewonnen, tja ...

Je vergeet Psv-ers ...
Oja? Wij hebben zeker het grote Chelsea complot bedacht?

En wij laten Talpa zeker bepalen dat de pinanties aan de kant van het Ajaxpubliek genomen moeten worden?

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 06, 2007 9:14 pm

Alsof Ajax bepaalt waar de strafschoppen genomen worden.

AZ had het zelf moeten afmaken. Wat moet je er verder nog over zeggen?

BTW, hebben jullie dat gehoord? AZ had kansen en Ajax schotkansen. :00001757.gif:

Toppie

Bericht door Toppie » zo mei 06, 2007 9:21 pm

Zo ben net terug , slechste mannen in het veld van Egmond en Babel , wanneer krijgt Perez vaker 90 min speeltijd wat een drama :bigups.gif:

999

Bericht door 999 » zo mei 06, 2007 9:24 pm

Harm schreef:
Voetske schreef:
Harm schreef: Het kan mij echt helemaal niks schelen. Het gaf wel weer leuke tv nu Van Gaal weer keihard genaaid was.

Je vergeet Psv-ers ...
Oja? Wij hebben zeker het grote Chelsea complot bedacht?

En wij laten Talpa zeker bepalen dat de pinanties aan de kant van het Ajaxpubliek genomen moeten worden?
En, maak dat iets uit dan.J.l. dinsdag werden de penalties aan de kant van Chelsea aanhangers genomen.De penalties werden er op een na door AJAX en Az ingeschopt, ik bedoel maar.Een hoop ge-bullshit weer van van Gaal en zijn gelovigen ..
Blij met de punten ...

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » zo mei 06, 2007 9:26 pm

Ik vind Heitiga echt een held hoor. Huj kreeg kramp, maar weigerde gewoon om gewisseld te worden. Ik vond het echt prachtig om te zien! En hij scoort zijn strafschop ook nog.

Verder zie ik het niet zitten om met Perez op '10' te spelen volgend seizoen. Hij is niet genoeg aanwezig en dominant, zoals Sneijder dat wel is. Perez moet wel meer speeltijd krijgen voorin op of rechts of links.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Fenerbahce

Bericht door Fenerbahce » zo mei 06, 2007 9:26 pm

Harm schreef: En wij laten Talpa zeker bepalen dat de pinanties aan de kant van het Ajaxpubliek genomen moeten worden?
:00001757.gif:
Before you judge someone, walk for three months in his shoes.

Arthur

Bericht door Arthur » zo mei 06, 2007 9:26 pm

ajaxhome schreef:Zo ben net terug , slechste mannen in het veld van Egmond en Babel , wanneer krijgt Perez vaker 90 min speeltijd wat een drama :bigups.gif:
Alsof Perez zelf zo goed speelde :aai.gif:

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo mei 06, 2007 9:26 pm

voor zover ik weet is er in de voetballerrij nog nooit een pinantie gegeven... :00001757.gif:

Anyway wat ben jij een nep Ajacied hey, ga lekker ergens anders uitjanken maar niet hier.

Hoevaak wint PSV iets terwijl het onterecht is, ga lekker spelen met je barbies mafkees
Pompiedom

Daniel

Bericht door Daniel » zo mei 06, 2007 9:28 pm

LeonardoSpits schreef:
voor zover ik weet is er in de voetballerrij nog nooit een pinantie gegeven... :00001757.gif:

Anyway wat ben jij een nep Ajacied hey, ga lekker ergens anders uitjanken maar niet hier.

Hoevaak wint PSV iets terwijl het onterecht is, ga lekker spelen met je barbies mafkees
Uhmm.. Harm is geen Ajacied geloof ik..

Maurice
Contacteer:

Bericht door Maurice » zo mei 06, 2007 9:31 pm

Weet ik, en toevallig is dit een Ajax forum. Kan niet wachten tot de dag dat deze bug voor goed wordt gebanned.
Pompiedom

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 06, 2007 9:31 pm

Nee, een nepajacied. :00001757.gif:

Jöhnk, vond je ook dat Davids verdienstelijk speelde?

Harm

Bericht door Harm » zo mei 06, 2007 9:39 pm

Mag ik ook zeggen dat ik hem goed vond spelen? Wel vreemd dat hij één van de weinigen was zonder kramp. Zijn fysieke gestel was toch één van de problemen bij de Hittentitten? Ze vonden dat hij het allemaal niet kon belopen.

Ik vond het wel mooi om de slag op het middenveld te zien (totdat Van Egmond het liet ontsporen). In tegenstelling tot die wedstrijd tegen Feyenoord gingen de tegenstander (bijv. Jenner) er nu stevig in, maar het gebeurde wel met wederzijds respect. En ook Davids liep sportief te bikkelen.

Daar kan ik best van genieten.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo mei 06, 2007 9:40 pm

Harm schreef:Mag ik ook zeggen dat ik hem goed vond spelen? Wel vreemd dat hij één van de weinigen was zonder kramp. Zijn fysieke gestel was toch één van de problemen bij de Hittentitten? Ze vonden dat hij het allemaal niet kon belopen.
Foutje van Jol.

Plaats reactie