Psst, als je de dubbel wint win je meestal ook de bekerfinale.666 schreef:We moeten 11 jaar terug voor een finale waarin PSV wist te winnen, en dat was alleen maar omdat Sparta de tegenstander was.
AZ - Ajax
Dat heeft knis met knikkende knietjes te maken, maar alles met desinteresse of een idiote door de KNVB opgestelde planning.666 schreef:Daar heeft PSV geen last van. Als ze al eens een finale halen calculeren ze de nederlaag bij voorbaat in.
Volgens http://en.wikipedia.org/wiki/KNVB-beker heeft PSV nog nooit een finale tegen een echte tegenstander gewonnen. Sparta, Vitesse, Groningen, Willem II, dat lukt ze af en toe nog wel, maar als de tegenstander Twente, Feyenoord of Ajax heet verliest PSV. Geen enkele finale uitgezonderd.
En Bertje, voortaan blijf jij braaf wachten met posten tot ik klaar ben met editten! Ik begrijp niet hoe jij nog achter je computer kan zitten. Ga jij eens als de bliksem dood en verderf zaaien in die vastgelopen spelersbus van AZ!Harm schreef:Knikkende knietjes voor een bekerfinale?
LEZEN. Ik zeg toch dat het motivatie was. Lijkt me geen lulsmoes of een excuus. Het lag gewoon aan die lamstralen van spelers.666 schreef:En al die andere keren lag het zeker aan het veld, de scheids, tegenspartelende aardstralen of de stand van Jupiter in het sterrenbeeld Scorpius? Wat een slap gelul! Kutsmoesjes, Harm ten Cate!
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Hier te zien denk ik:
Raymon schreef: Try opening this in your Media Player: http://www.garnierstreamingmedia.com/as ... tream1.asp
Enjoy..
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- Dr. Living Stoned
- Founding Father