Ik bedoelde de SVA, en ik kijk even in hun vandaag ontvangen blaadje en jawel, godver....
Kut.Opzeggingen (vóór 1 mei) en klachten altijd schriftelijk:
Postbus 22944
1100 DK Amsterdam
He collega Ferry , nou we gaan ervoor vanavond het is toch weer 90 minuten spanningFerry schreef:Na de deceptie van vorige week had ik helemaal niet zo'n zin in die bekerfinale, maar nu begint het toch wel weer te kriebelen hoor!Die pot moet gewoon gewonnen worden, alleen al om die kwal van een Scheringa dwars te zitten.
Hoe is de stemming hier, hebben jullie er zin an?
Knikkende knietjes voor een bekerfinale?Peter schreef:Cziommer vindt dat AZ een beter elftal heeft, maar onze jongens zijn bekend om finales te spelen (en te verliezen..). Ik verwacht dat onze routine toch echt de doorslag moet gaan geven, waardoor we deze pot weten te winnen. Jongens als Stam, Davids, Huntelaar, Sneijder en Gabri zullen echt niet knikkende knietjes die finale in gaan en ik mag toch ook hopen dat ze voor de volle 100% gemotiveerd zijn. Nee, deze pot mag je verliezen maar behoor je eigenlijk ook wel weer te winnen.
En Bertje, voortaan blijf jij braaf wachten met posten tot ik klaar ben met editten! Ik begrijp niet hoe jij nog achter je computer kan zitten. Ga jij eens als de bliksem dood en verderf zaaien in die vastgelopen spelersbus van AZ!Harm schreef:Knikkende knietjes voor een bekerfinale?