Betrouwbaar Transfernieuws
Moderator: mods
-
De T.Bakircioglü kiest Ajax
ENSCHEDE, zaterdag
FC Twente-speler Kennedy Bakircioglü heeft zijn keuze laten vallen op Ajax. Daarmee troeft de Amsterdamse club onder meer PSV en HSV af, die ook voor de 26-jarige Zweed in de markt waren. Begin volgende week moet Ajax de gesprekken over de transfersom nog afronden met FC Twente, maar omdat Bakircioglü een vaste afkoopsom van 1,3 miljoen euro in zijn contract heeft, worden er geen problemen verwacht. Daarna meldt Bakircioglü zich met zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in de ArenA om de puntjes op de i te zetten.
Blij met de punten ...
Spelers komen tegenwoordig liever naar dat kille en harde Amsterdam. Wat is er toch met dat warme nest in Eindhoven aan de hand?
Ik ben benieuwd wat die jongen weet te brengen als het inderdaad rond komt. Moet nog zien of hij Ajax beter kan maken maar zijn rendement is bij Twente in ieder geval beter als dat van De Mul dit jaar.
Wat die Motta betreft. Als die jongen naar Ajax zou willen komen is het voor de basis. Een rol als backup voor Davids en Gabri zal hij niet interessant vinden denk ik. Ik zou als backup ook liever een jongere speler zien met die kwaliteiten. Zo'n jongen kan dan nog een jaar leren van Davids en Gabri en daarna die rol overnemen. Misschien dat die Keniaan dat kan?
Ik ben benieuwd wat die jongen weet te brengen als het inderdaad rond komt. Moet nog zien of hij Ajax beter kan maken maar zijn rendement is bij Twente in ieder geval beter als dat van De Mul dit jaar.
Wat die Motta betreft. Als die jongen naar Ajax zou willen komen is het voor de basis. Een rol als backup voor Davids en Gabri zal hij niet interessant vinden denk ik. Ik zou als backup ook liever een jongere speler zien met die kwaliteiten. Zo'n jongen kan dan nog een jaar leren van Davids en Gabri en daarna die rol overnemen. Misschien dat die Keniaan dat kan?
VI en Telegraaf bevestigen het ook!!
Ben er best blij mee, vindt het ook geen risico, want hij mag voor , naar verluidt, 500.000 euro weg en kan van grote meerwaarde zijn. Ook is hij pas 26 dus z'n top jaren beleeft ie bij Ajax :00000612.gif:
Voor het middenveld wil Ajax of Motta of Boussoufa halen , maar daar ga ik wel verder op in in het onbetrouwbare transfer nieuws.
Die Marin (geloof ik) schijnt een spits te zijn en is dus ook heel erg welkom, want dan kan hij Huntelaar over een jaar vervangen.
Ben er best blij mee, vindt het ook geen risico, want hij mag voor , naar verluidt, 500.000 euro weg en kan van grote meerwaarde zijn. Ook is hij pas 26 dus z'n top jaren beleeft ie bij Ajax :00000612.gif:
Voor het middenveld wil Ajax of Motta of Boussoufa halen , maar daar ga ik wel verder op in in het onbetrouwbare transfer nieuws.
Die Marin (geloof ik) schijnt een spits te zijn en is dus ook heel erg welkom, want dan kan hij Huntelaar over een jaar vervangen.
Pompiedom
Wat denk je ervan, Voetske?Voetske schreef:De T.Bakircioglü kiest Ajax
ENSCHEDE, zaterdag
FC Twente-speler Kennedy Bakircioglü heeft zijn keuze laten vallen op Ajax. Daarmee troeft de Amsterdamse club onder meer PSV en HSV af, die ook voor de 26-jarige Zweed in de markt waren. Begin volgende week moet Ajax de gesprekken over de transfersom nog afronden met FC Twente, maar omdat Bakircioglü een vaste afkoopsom van 1,3 miljoen euro in zijn contract heeft, worden er geen problemen verwacht. Daarna meldt Bakircioglü zich met zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker in de ArenA om de puntjes op de i te zetten.
Is geen doelpuntenmaker maar eerder een aangever, heb ik begrepen. Sowieso is het een jongen van achttien, dus die zal de opvolger van KJH niet worden.LeonardoSpits schreef:Die Marin (geloof ik) schijnt een spits te zijn en is dus ook heel erg welkom, want dan kan hij Huntelaar over een jaar vervangen.
Ik lees op PN dat Kennedy een zak hooi is.

Het stinkt aan alle kanten!
Moet ik weer in de glazen bol kijken ?.Lijk kwa techniek een beetje op Perez, Kijk je naar de seizoenen bij Fc Twente was het een van de opvallende speler dit seizoen.Van wat ik er van gezien heb heeft ie wel oog voor de medespeler, een goede traptechniek heeft een aktie in huis, behoorlijk radius op het veld, en is het geen poppetje wat z'n ding afdraaid.We mogen aannemen dat ie redelijk wat ervaring heeft gezien zijn leeftijd en clubs die hij heeft gehad ..Jöhnk schreef:Wat denk je ervan, Voetske?Voetske schreef:De T.Bakircioglü kiest Ajax
ENSCHEDE, zaterdag
Er is sprake van 1.3 miljoen tranfer geld, en andere bronnen wordt gemeld dat ie transfervrij is.
2005/2006 FC Twente Nederland 32 8
2006/2007 FC Twente Nederland 34 15
Ach, slechter als de Mul zal hij niet zijn.
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Hm. Ik blijf mijn bedenkingen houden over het halen van spelers bij clubs uit de subtop. Als ie 26 is, had ie, als hij écht goed was, toch al lang bij een grote club gespeeld? Of is het een versterking voor de breedte?Voetske schreef:Moet ik weer in de glazen bol kijken ?.Lijk kwa techniek een beetje op Perez, Kijk je naar de seizoenen bij Fc Twente was het een van de opvallende speler dit seizoen.Van wat ik er van gezien heb heeft ie wel oog voor de medespeler, een goede traptechniek heeft een aktie in huis, behoorlijk radius op het veld, en is het geen poppetje wat z'n ding afdraaid.We mogen aannemen dat ie redelijk wat ervaring heeft gezien zijn leeftijd en clubs die hij heeft gehad ..Jöhnk schreef:Wat denk je ervan, Voetske?Voetske schreef: De T.
Er is sprake van 1.3 miljoen tranfer geld, en andere bronnen wordt gemeld dat ie transfervrij is.
2005/2006 FC Twente Nederland 32 8
2006/2007 FC Twente Nederland 34 15
Ach, slechter als de Mul zal hij niet zijn.
“Freedom! Football is freedom.” Bob Marley
Motta zegt dat hij pas aan het einde van het seizoen een beslissing neemt.
Die 'afschuwelijke' HtC heeft een aardige band met spelers, want na Gabri, Davids en Engelaar wil ook Motta blijkbaar (eventueel) vanwege hem naar Ajax.
Die 'afschuwelijke' HtC heeft een aardige band met spelers, want na Gabri, Davids en Engelaar wil ook Motta blijkbaar (eventueel) vanwege hem naar Ajax.
Het stinkt aan alle kanten!
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10