De Mul
Moderator: mods
Nou, als meneer er zo over denkt moet ie vooral gaan. Ik moet toegeven dat hij zich dit jaar wel heeft ontwikkelt maar als je niet bent opgewassen tegen de Ajax cultuur dan kun je beter vertrekken. We hebben al genoeg slapjanussen in dienst. Geld pakken en dan een rechtsbuiten halen die er het hele jaar staat.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Tja, dat krijg je nu als de kantinejuffrouw heeft vergeten borrelnootjes in de kleedkamer te zetten en slingers verkeerd ophangt ...Ajaciedjuh schreef:De Mul verlengd zijn contract niet (2008). Hij vindt de sfeer in de kleedkamer te hard![]()
Verkopen die hap (ik vindt 't wel jammer; eindelijk een rechtsbuiten met toekomst).
Laatst gewijzigd door 999 op vr mei 04, 2007 9:33 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
Vermaelen zei onlangs nog in de Ajax Magazine dat hij er totáál geen moeite mee heeft als het er hard aan toegaat op de training, omdat je daar beter van wordt. De ene Belg is de andere niet.
Maar misschien gaat het niet om de training maar om de groep. Wordt hij gepest of zo.

Maar misschien gaat het niet om de training maar om de groep. Wordt hij gepest of zo.

Het stinkt aan alle kanten!
-
Er zal altijd wel iets te vinden zijn als je weg wilt ..joey schreef:Vermaelen zei onlangs nog in de Ajax Magazine dat hij er totáál geen moeite mee heeft als het er hard aan toegaat op de training, omdat je daar beter van wordt. De ene Belg is de andere niet.
Blij met de punten ...
Advies aan de Mul, dacht het niet, Advies aan AJAX:Vlug verkopen deze De Ridder II ...
Weet je wat ik denk, ik denk dat bijna al die spelers die van zichzelf weten dat ze het toch niet helemaal hebben niet vlug genoeg weten hoe ze kunnen verkassen als er een of ander aanbod om de hoek komt kijken.3E Bankzitter met een zak vol geld is altijd nog beter dan voetballen bij, pak um beet, Roda Jc of Heerenveen om zo maar wat clubs te noemen ..
Weet je wat ik denk, ik denk dat bijna al die spelers die van zichzelf weten dat ze het toch niet helemaal hebben niet vlug genoeg weten hoe ze kunnen verkassen als er een of ander aanbod om de hoek komt kijken.3E Bankzitter met een zak vol geld is altijd nog beter dan voetballen bij, pak um beet, Roda Jc of Heerenveen om zo maar wat clubs te noemen ..
Blij met de punten ...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
Dit dateert al van januari, hij past totaal niet bij Ajax. Ik vond hem dit seizoen op een gegeven moment de beste optie op rechtsbuiten omdat Rosales helemaal dramatisch was, maar De Mul is ook niet goed genoeg voor Ajax. Als iemand er voor wil betalen zie ik hem graag vertrekken, een slechtere speler zullen we er waarschijnlijk niet voor terug krijgen.Arwin schreef:Hij geeft in dat artikel ook aan dat hij absoluut geen buitenspeler genoemd wil worden en het liefst rechter middenvelder wil spelen in een 442 omdat Belgie ook zo speelt en hij international wil worden. Verder is hij de ideale counterspeler.
Past lekker bij Ajax dan, Tom. :X
VOLDe Mul ontkent uitspraak maar wil wel weg
Ajacied Tom de Mul baarde afgelopen week opzien door te zeggen dat hij weg wilde bij Ajax omdat het 'harde milieu in de kleedkamer' hem niet aanstond. Na afloop van de wedstrijd tegen AZ ontkende hij deze uitspraak gedaan te hebben. Wel bekende de Belgische rechtsbuiten van de kersverse bekerwinnaar dat hij zijn contract niet wil verlengen. De reden daarvoor wilde De Mul niet zeggen.
Tja, ze zullen hem flink gepest hebben, die gemene jongens in de kleedkamer.

Volgens MVG (zaterdag in Het Parool) wil De Mul wel degelijk weg omdat hij de sfeer bij Ajax te hard vindt.
Het stinkt aan alle kanten!