Champions League
Moderator: mods
Het is ongekend hoe Milan speelt. Werkelijk schitterend. Gatusso heeft C. Ronaldo in z'n broekzak, Seedorf lijkt het geheel te dirigeren, Kaka speelt weer eens fantastisch, heerlijk gewoon.
Seedorf weer een mooie assist en een knap doelpunt, hoezo niet goed genoeg voor oranje?
Seedorf weer een mooie assist en een knap doelpunt, hoezo niet goed genoeg voor oranje?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Wij waren hier thuis ook al verbaasd dat die niet werd herhaald. Wát een snelheid, wát een pass van Seedorf. Schitterend gewoon.Peter schreef:Jammer dat die Pippo die 3-0 niet wist aan te tekenen, want die aanval was echt grandioos.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Dat geloof je toch niet! Schaa...Braamhaar de CL finale! Zijn ze gek geworden?
Ik begrijp niet dat Ferguson zijn team zo verdedigend laat spelen. Zijn beste spelers lopen voorin. Milan heeft zoveel aanvallende klasse, hij zal toch niet écht op 0-0 hebben gegokt?
Zie je wel, Evert hoopt op een goal van Man. Utd. Terwijl ze die in geen enkel opzicht verdienen.
En nu, Milan mist kans, zegt Evert: 'Dat loopt goed af.'
Ik begrijp niet dat Ferguson zijn team zo verdedigend laat spelen. Zijn beste spelers lopen voorin. Milan heeft zoveel aanvallende klasse, hij zal toch niet écht op 0-0 hebben gegokt?

Zie je wel, Evert hoopt op een goal van Man. Utd. Terwijl ze die in geen enkel opzicht verdienen.
En nu, Milan mist kans, zegt Evert: 'Dat loopt goed af.'

Het stinkt aan alle kanten!
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Heb erg genoten van dit Milan. De onkunde bij ManU droop er van af. Ik heb dan ook geen moment het gevoel gehad dat we hier te maken hebben met de kampioen van Engeland, hoor.
En Evert moeten ze maar eens naar huis sturen. Hij kreeg al een harde piemel na dat schotje van Giggs in de eerste helft, maar het werd gaandeweg alleen maar erger.
En Evert moeten ze maar eens naar huis sturen. Hij kreeg al een harde piemel na dat schotje van Giggs in de eerste helft, maar het werd gaandeweg alleen maar erger.
God, wat was ik blij dat ik sport 1 kon opzetten en op die manier Evert kon ontwijken. Wat een oeverloos, partijdig gelul.
Milan speelde een fantastisch wedstrijd. 20 minuten heeft Man U het mogen proberen, maar zelf daarin kregen ze maar één kans (Fletcher). Milan was heer en meester met Kaka (leidt die man ooit wel eens balverlies?), Seedorf (hij leek af en toe het gehele tempo van Milan te bepalen) en Gatusso (wát een beleving) in de hoofdrol.
Ik geef Liverpool weinig kans, overigens. Milan.
Milan speelde een fantastisch wedstrijd. 20 minuten heeft Man U het mogen proberen, maar zelf daarin kregen ze maar één kans (Fletcher). Milan was heer en meester met Kaka (leidt die man ooit wel eens balverlies?), Seedorf (hij leek af en toe het gehele tempo van Milan te bepalen) en Gatusso (wát een beleving) in de hoofdrol.
Ik geef Liverpool weinig kans, overigens. Milan.

- Monkey Tonk