Welke reden?DCLXVI schreef:Om een of andere reden ben ik er door deze wedstrijd heel erg voor dat ManUre de CL wint.
Champions League
Moderator: mods
Je bedoelt dat Chelsea voor Mourinho wel aanvallend voetbal propageerde? Of dat Mourinho aanvallend voetbal nastreeft?Jöhnk schreef:Precies, en Chelsea heeft ook niet altijd zo gespeeld zoals het nu doet.
Eens. Crouch, Luis Garcia en Kuijt zijn de meest succesvolle aankopen in de voorste linie van de afgelopen jaren. Het zijn beiden dan ook spelers die het prima doen bij de club, maar het zegt ook veel over de ongelukkige hand van aankopen van Liverpool, wanneer het spitsen betreft. Morientes, Fowler, Bellamy, Le Tallec, etc.Peter schreef:Dat heb ik wel met meer spelers bij Liverpool. Zo vind ik het ook onbegrijpelijk dat ze er geen echte topspits hebben rondlopen.
Ik neem aan dat DCLXVI doelt op het voetbal dat Man U speelt.joey schreef:Welke reden?DCLXVI schreef:Om een of andere reden ben ik er door deze wedstrijd heel erg voor dat ManUre de CL wint.
Ik hoop zelf ook op Man U. Een aantal sensationele spelers, prachtige clubhelden als Scholes en Giggs, aanvallende intenties, mooie spelpatronen en voetballend vermogen in iedere linie.
:drecul2:Thomas schreef:Omdat ik ooit verliefd ben geworden op Ajax toen het spel schitterend was. En in vrijwel alle afgelopen jaren was de intentie er om mooi voetbal op de mat te leggen. Je gaat de vrouw van wie je houdt toch ook niet verlaten omdat ze naarmate ze ouder wordt wat aan aantrekkelijkheid inboet? ;)Jöhnk schreef:Het Ajax van Van Gaal vond ik ook een machine.
Maar als je echt zo om aanvallend voetbal geeft, waarom ben je dan nog voor Ajax? Het spel is hier sinds 1999 niet om aan te zien. :X
Jij weet net als ik dat het ook bij Ajax de afgelopen jaren vooral draaide om overleven (van de coach), ik snap niet dat sommigen dat niet in willen zien.
Natuurlijk heeft ook Ajax goede en aantrekkelijke wedstrijden gespeeld, maar dat was meer toeval dan intentie.
Natuurlijk heeft ook Ajax goede en aantrekkelijke wedstrijden gespeeld, maar dat was meer toeval dan intentie.
Laatst gewijzigd door Harm op wo apr 25, 2007 10:53 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik bedoelde meer dat men bij de club Ajax altijd uit wil gaan van aanvallend voetbal. Dat een flink aantal trainers en spelers er geen zak van hebben gebakken ben ik volmondig met je eens.Harm schreef:Jij weet net als ik dat het ook bij Ajax de afgelopen jaren vooral draaide om overleven (van de coach), ik snap niet dat sommigen dat niet in willen zien.
- DCLXVI
- Locatie: Top Secret Beroep: Kwade Genius Schoenmaat: 42 Übermoderator Incognito
- Contacteer:
ManUre-Milan vs. Ch€£$€@-Leverpoel.joey schreef:Welke reden?DCLXVI schreef:Om een of andere reden ben ik er door deze wedstrijd heel erg voor dat ManUre de CL wint.
Bij de eerste wedstrijd zat ik op het puntje van de bank, bij de tweede ben ik achter m'n computer gaan zitten om de materials and methods (het saaiste gedeelte dat door geen mens gelezen wordt) van een artikel af te maken.
Curator van de handelingsonbekwaam verklaarde, in een aftandse Polo rondtuffende WeekendCees
Wat een saaie wedstrijd gisteren zeg. Is ook vooral de 'verdienste' van Liverpool, die spelen altijd zo saai mogelijk in de CL. Chelsea zal in ieder geval de finale wel gaan halen nu, ik zie ze wel een doelpuntje maken op Anfield.
Bij die andere wedstrijd is het nog even afwachten. Ik vond Milan eigenlijk sterker dan Manchester tot Gattuso van het veld afmoest met een blessure. Daarna was het een beetje eenrichtingsverkeer van Manchester naar de goal van Milan en Dida is daar helemaal een clown in de goal.
Een uitwedstrijd met 3-2 verliezen is geen slechte uitgangspositie, maar aan de andere kant zie ik Manchester ook zeker wel scoren in Milaan, dus eigenlijk valt daar echt nog weinig over te zeggen, afwachten dus.
Bij die andere wedstrijd is het nog even afwachten. Ik vond Milan eigenlijk sterker dan Manchester tot Gattuso van het veld afmoest met een blessure. Daarna was het een beetje eenrichtingsverkeer van Manchester naar de goal van Milan en Dida is daar helemaal een clown in de goal.
Een uitwedstrijd met 3-2 verliezen is geen slechte uitgangspositie, maar aan de andere kant zie ik Manchester ook zeker wel scoren in Milaan, dus eigenlijk valt daar echt nog weinig over te zeggen, afwachten dus.