Willem 2-AJAX
Maar wel DE kans. DE gelegenheid om de Schaal te pakken. Alleen nog winnen van Excelsior, dat al uitgespeeld was....Voetske schreef:Van gaal heeft geen 4 kansen gehad .....
AZ heeft veel onervaren spelers, Ajax spelers die bezwijken onder de stress. PSV heeft net wat meer ervaring, dat scheelt.
Ik zie dat Arthur ook al zoiets schrijft. Stress kan leiden tot overconcentratie. Zoiets moet hier aan de hand zijn. Anders zijn onze spelers een stelletje aliens.
Laatst gewijzigd door joey op zo apr 29, 2007 4:01 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!
- Monkey Tonk
- Monkey Tonk
Allemachtig wat is dit zuur. Had eigenlijk totaal niet het idee meer dat we een kans zouden hebben op de titel. Krijg je dit!!!! Ging er echt vanuit dat AZ gewoon zou winnen. Wie had dit gedacht in de winterstop!
Wedstrijd is eigenlijk tekenend van het hele seizoen, Net niet! Hoe groot het cliché ook is.
Wedstrijd is eigenlijk tekenend van het hele seizoen, Net niet! Hoe groot het cliché ook is.
Jij lult al net als HtC, een ander doet het slechter als AJAX dus zijn wij goed.Dit gaat over AJAX.Dit AJAX krijgt eerder in de competitie de kansen om gelijk met de koploper te komen en laat dat liggen, dit AJAX krijgt tegen RKC DE KANS om koploper te worden en laat dat liggen, Dit AJAX krijgt de kans tegen om flink aan het doelsaldo te werken en laat dat liggen, en op de laatste speeldag krijgt dat AJAX de ultieme kans om tegen WII ( het WII waar we toch altijd vrolijk op los scoorde ) DE ULTIEME KANS om de titel te pakken en faalt weer met de trainer voorop ..joey schreef:Maar wel DE kans. DE gelegenheid om de Schaal te pakken. Alleen nog winnen van Excelsior, dat al uitgespeeld was....Voetske schreef:Van gaal heeft geen 4 kansen gehad .....
AZ heeft veel onervaren spelers, Ajax spelers die bezwijken onder de stress. PSV heeft net wat meer ervaring, dat scheelt.
Ik zie dat Arthur ook al zoiets schrijft. Stress kan leiden tot overconcentratie. Zoiets moet hier aan de hand zijn. Anders zijn onze spelers een stelletje aliens.
En weet je wat het nog flink erger maakt, AJAX HEEFT GEEN EEN FATSOENLIJKE KANS GECREERT.Deze degradatie kandidaat kreeg zelfs nog betere kansen dan AJAX ..
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
Ach, dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurt, dat men het laat afweten, als je wat ouder bent zoals ik heb je daar iets meer ervaring mee ..Arwin schreef:Dat je op dit moment al weer kunt discussieren over goed/niet goed wel een goede trainer/geen goede trainer. Mijn middag is goed verneukt.
Ga me neef effe feliciteren, heb ik dat ook weer gehad ...
Blij met de punten ...
- SylvievdVaart
- SylvievdVaart
- Fenerbahce