Dat is geen miniem verschil. Das omgerekend naar het 3 punten systeem 5 punten verschil.In het seizoen 1979/80 werd Ajax met miniem verschil (drie punten) landskampioen op de laatste speeldag.
Willem 2-AJAX
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Wat is het verschil met een play-off voor de tweede plaats? Ook hier is vorm van de dag beslissend!Thomas schreef:Schitterend inderdaad. Vorig seizoen is het kampioenschap in Argentinie zo beslist. Wat een sensatie.Nihad schreef:Kampioensduel. Of kampioenscompetitie in dit geval. Play-off voor de landstitel :00001757.gif:
Mwah, Grygera geblesseerd, Heitinga geschorst en ik begrijp uit Het Parool dat Stam waarschijnlijk ook niet mee kan doen. Krijgen we een verdediging met Ogararu, Van der Wiel en Urby. Hoe groot is de kans dat we de nul houden?Andy22 schreef:AT-ers blijf nuchter!
we winnen toch wel met 0-8!
Het stinkt aan alle kanten!
-
Er is wel degelijk een verschil. Beide ploegen waren in het geval van een kampioenswedstrijd precies gelijkwaardig aan elkaar. Ze hoeven zichzelf dus niet weer tegen ‘minderwaardige’ tegenstanders (teams die met 20 punten minder eindigden) te verdedigen of met die ploegen te strijden voor het kampioenschap.lucas schreef:Wat is het verschil met een play-off voor de tweede plaats? Ook hier is vorm van de dag beslissend!Thomas schreef:Schitterend inderdaad. Vorig seizoen is het kampioenschap in Argentinie zo beslist. Wat een sensatie.Nihad schreef:Kampioensduel. Of kampioenscompetitie in dit geval. Play-off voor de landstitel :00001757.gif:
Net op RTVNH: Stam speelt definitief NIET.
Aan HtC de vraag of hij Ton Lokhoff al had gebeld. HtC: 'Wat dacht je? Hij heeft me een overwinning beloofd.'
Ton Lokhoff: 'Ik gun Henk de titel van harte, ik heb bij NAC drie jaar fantastisch met hem gewerkt. Het is alleen niet zo gemakkelijk, we spelen toch tegen AZ.'
HtC: 'AZ heeft een op de vier wedstrijden gelijkgespeeld. Het is dus weer tijd voor een gelijkspel. AZ-Heracles 5-0, Heracles AZ gelijk, AZ Excelsior 5-0, Excelsior-AZ.....'
Gabri: 'We worden kampioen'.
Bobby: 'Ik zal het je sterker vertellen. We pakken de dubbel.'
(RTVNH)
Spelletje gaat dus lekker door.
Aan HtC de vraag of hij Ton Lokhoff al had gebeld. HtC: 'Wat dacht je? Hij heeft me een overwinning beloofd.'
Ton Lokhoff: 'Ik gun Henk de titel van harte, ik heb bij NAC drie jaar fantastisch met hem gewerkt. Het is alleen niet zo gemakkelijk, we spelen toch tegen AZ.'
HtC: 'AZ heeft een op de vier wedstrijden gelijkgespeeld. Het is dus weer tijd voor een gelijkspel. AZ-Heracles 5-0, Heracles AZ gelijk, AZ Excelsior 5-0, Excelsior-AZ.....'

Gabri: 'We worden kampioen'.
Bobby: 'Ik zal het je sterker vertellen. We pakken de dubbel.'
(RTVNH)
Spelletje gaat dus lekker door.
Het stinkt aan alle kanten!