Betrouwbaar Transfernieuws

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 04, 2007 10:46 pm

Mr. Ajax schreef:
Volgens hem is Roger letterlijk 'misschien wel de beste speler van de selectie'.
Waar heeft hij dat gezegd?

En Roger zijn contract loopt af. Die is er niet meer bij volgend seizoen.
Ik heb het ook gehoord. Bij Studio voetbal laatst. En in het begin van het seizoen zei hij dat Roger de beste was in het positiespel. Dat geloof ik best als je een vierkantje uitzet van 4 bij 4 en eentje laat lummelen. Dan heeft hij een fantastisch inzicht en een hele mooie techniek. Maar owee als die gast moet lopen.

Cruijff houdt ook van dat soort types. Oulida, Roger, de la Pena enz enz.
IK GELOOF!!!!!!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 24, 2007 4:03 am

Alleen maar goed nieuws :cheer: :
'Geen interesse voor Huntelaar en Sneijder'

Er hebben zich nog geen clubs gemeld bij Ajax voor Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder. Dit vertelde de technisch directeur van de Amsterdammers, Martin van Geel, in het praatprogramma Voetbal Insite. Ook voor Ryan Babel, onlangs nog verkozen tot Talent van het Jaar bij Ajax, bestaat er nog geen concrete belangstelling.

De fans van de hoofdstedelijke club hoeven zich vooralsnog geen zorgen te maken over een nakend vertrek van het trio. Van Geel verzekerde zijn toehoorders er alles aan te zullen doen om de sleutelspelers van de ploeg te behouden. Bovendien heeft Sneijder nog een contract tot 2009, terwijl Huntelaar en Babel tot 2010 vastliggen.

"Ajax heeft wel scenario's klaarliggen voor als er spelers vertrekken, maar op dit moment houden wij ons niet bezig met een vertrek van één van de genoemde spelers. Financieel zijn wij een gezonde club en dat is dan ook geen reden om spelers te verkopen."

Hiermee wordt ook het gerucht dat de Godenzonen belangstelling zouden hebben voor Afonso Alves de wereld uit geholpen. Zolang Huntelaar de spitspositie bij Ajax bezet is er volgens van Geel geen sprake van Amsterdamse interesse in de makkelijk scorende Braziliaan. Daarnaast heeft Heerenveen een flink prijskaartje aan haar topscorer gehangen.

De beleidsman liet weten trots te zijn op de stap die Ajax dit seizoen heeft gemaakt. "Vorig seizoen was een rampseizoen. Dit seizoen doen we tot op de laatste speeldag mee om het kampioenschap en kunnen we de beker nog winnen. We hebben deze competitie in fases zeer dominant gespeeld en gerenommeerde clubs als Feyenoord, PSV, Twente en Utrecht in bepaalde wedstrijden overklast."

voetbalzone.nl

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » di apr 24, 2007 9:54 am

Thomas schreef:Alleen maar goed nieuws :cheer: :
'Geen interesse voor Huntelaar en Sneijder'

Er hebben zich nog geen clubs gemeld bij Ajax voor Klaas Jan Huntelaar en Wesley Sneijder. Dit vertelde de technisch directeur van de Amsterdammers, Martin van Geel, in het praatprogramma Voetbal Insite. Ook voor Ryan Babel, onlangs nog verkozen tot Talent van het Jaar bij Ajax, bestaat er nog geen concrete belangstelling.

De fans van de hoofdstedelijke club hoeven zich vooralsnog geen zorgen te maken over een nakend vertrek van het trio. Van Geel verzekerde zijn toehoorders er alles aan te zullen doen om de sleutelspelers van de ploeg te behouden. Bovendien heeft Sneijder nog een contract tot 2009, terwijl Huntelaar en Babel tot 2010 vastliggen.

"Ajax heeft wel scenario's klaarliggen voor als er spelers vertrekken, maar op dit moment houden wij ons niet bezig met een vertrek van één van de genoemde spelers. Financieel zijn wij een gezonde club en dat is dan ook geen reden om spelers te verkopen."

Hiermee wordt ook het gerucht dat de Godenzonen belangstelling zouden hebben voor Afonso Alves de wereld uit geholpen. Zolang Huntelaar de spitspositie bij Ajax bezet is er volgens van Geel geen sprake van Amsterdamse interesse in de makkelijk scorende Braziliaan. Daarnaast heeft Heerenveen een flink prijskaartje aan haar topscorer gehangen.

De beleidsman liet weten trots te zijn op de stap die Ajax dit seizoen heeft gemaakt. "Vorig seizoen was een rampseizoen. Dit seizoen doen we tot op de laatste speeldag mee om het kampioenschap en kunnen we de beker nog winnen. We hebben deze competitie in fases zeer dominant gespeeld en gerenommeerde clubs als Feyenoord, PSV, Twente en Utrecht in bepaalde wedstrijden overklast."

voetbalzone.nl
Goh, wat een mooi weer show!
We hebben nog geen moer gewonnen, speelden ook net zo vaak tegen kleine clubs abominabel als dat we tegen grotere clubs redelijk/goed speelden.
Mochten een beetje ballen in de UEFA cup, maar verloren daar tegen de iets betere tegenstanders.
En spelers zullen toch gaan, die belangstelling komt pas als de eerste bewegingen zich voor gaan doen op de transfermarkt. Het geld moet nog aan het rollen gebracht worden.

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » di apr 24, 2007 1:56 pm

Maar wat doet een bericht van voetbalzone in de Betrouwbaar Transfernieuws topic?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » di apr 24, 2007 1:58 pm

Wellicht omdat er een bron bij gegeven wordt? Van Geel heeft dat gewoon gezegd gisteren.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 2:03 pm

Van Geel zei: Ten eerste willen we Huntelaar houden, ten tweede is Alves te duur. Maar ik kreeg wel de indruk dat MVG het stilletjes in de spits van Heerenveen ziet zitten, helaas. Hij zei NIET dat Alves niet bij Ajax paste, zoals ik had gehoopt.
Het stinkt aan alle kanten!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di apr 24, 2007 2:43 pm

Vind je het niks voor Ajax Joey?

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 2:47 pm

Nee. Machlas ll.

Nog een paar redenen: Alves is ontzettend duur, niet meer zo jong en dit is pas het eerste seizoen dat hij zoveel scoort. Voor dat geld kun je een supertalent halen, laat Alves maar lekker met zijn kont op de pompebleden zitten.

Nihad

Bericht door Nihad » do apr 26, 2007 6:48 pm

26/4/2007 - Sportweek: Ajax volgt Engelaar
(Gepost door RvN)

Volgens het blad Sportweek zou Ajax de ontwikkeling van de 27-jarige Orlando Engelaar volgen. Ook PSV heeft interesse voor de middenvelder. Ten Cate haalde Engelaar ooit naar NAC. “Ten Cate is speciaal en ik ken de geruchten over Ajax. Maar zodra er niets concreet is, kan ik niets. PSV en Ajax zijn topclubs, maar ik heb het bij FC Twente uitstekend naar mijn zin. Geen probleem om volgend seizoen nog in Enschede te spelen.” [reageer]
http://ajax.netwerk.to
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do apr 26, 2007 6:55 pm

Er staat al een soortgelijke stuk in de andere topic. Ik vind Engelaar een goeie speler, maar zou echt niet weten waar hij zou kunnen spelen bij AJAX...
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

Arwin

Bericht door Arwin » do apr 26, 2007 8:34 pm

Zelfs Feyenoord vindt hem volgens het nieuwe beleidsplan niet goed genoeg. Lijkt me niet bepaald een aanwinst, dus hopelijk zijn dit geruchten die nergens op gebaseerd zijn.

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 26, 2007 8:51 pm

Arwin schreef:Zelfs Feyenoord vindt hem volgens het nieuwe beleidsplan niet goed genoeg.
Of dat een doorslaggevend argument is.... Niet dat hij van mij hoeft te komen, hoor.

Arwin

Bericht door Arwin » do apr 26, 2007 9:12 pm

joey schreef:
Arwin schreef:Zelfs Feyenoord vindt hem volgens het nieuwe beleidsplan niet goed genoeg.
Of dat een doorslaggevend argument is.... Niet dat hij van mij hoeft te komen, hoor.
Was meer als geintje bedoeld. Ik vind hem gewoon niet goed genoeg voor Ajax en zou ook echt niet weten voor welke positie hij zou komen. Komt nog eens bij dat er (veel?) betaald moet worden voor hem.

Toppie

Bericht door Toppie » za apr 28, 2007 10:22 am

27/4/2007 - 'Ajax in de markt voor Krkic'
(Gepost door RvN)

BRON: AT5

Ajax is een belangrijke kandidaat om Bojan Krkic volgend seizoen te huren, zo meldt AT5 op basis van een bericht in de Spaanse krant AS. Het 16-jarige supertalent van Barcelona zou ervaring mogen opdoen bij de club uit Amsterdam.
Ajax Netwerk
Ajax-coach Henk ten Cate kent de Spaanse jeugdinternational met Servisch bloed uit de jeugdopleiding van de Catalaanse club. De talentrijke spits speelt sinds 1999 in de jeugd van Barcelona. Hij is een echte goaltjesdief.
Ajax Netwerk
Krkic heeft een doelpuntengemiddelde van 3,5 doelpunt per wedstrijd

:00000598.gif:

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » za apr 28, 2007 4:44 pm

ajaxhome schreef:27/4/2007 - 'Ajax in de markt voor Krkic'
(Gepost door RvN)

BRON: AT5

Ajax is een belangrijke kandidaat om Bojan Krkic volgend seizoen te huren, zo meldt AT5 op basis van een bericht in de Spaanse krant AS. Het 16-jarige supertalent van Barcelona zou ervaring mogen opdoen bij de club uit Amsterdam.
Ajax Netwerk
Ajax-coach Henk ten Cate kent de Spaanse jeugdinternational met Servisch bloed uit de jeugdopleiding van de Catalaanse club. De talentrijke spits speelt sinds 1999 in de jeugd van Barcelona. Hij is een echte goaltjesdief.
Ajax Netwerk
Krkic heeft een doelpuntengemiddelde van 3,5 doelpunt per wedstrijd

:00000598.gif:
Wat hebben we daar in godsnaam aan... Een talent huren?? Dan kunnen we, met het oog op de toekomst, beter onze eigen talenten opstellen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za apr 28, 2007 8:34 pm

Als het een supertalent is - en daar lijkt het toch op - dan mag ie van mij komen hoor.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 28, 2007 8:55 pm

Als er dan toch een supertalent moet komen van Barcelona dan heb ik overigens liever Dos Santos. Dat is een speciale speler. Als Ajax die drie jaar kan opstellen zou ik er geen enkel probleem mee hebben. Zolang Ajax maar geen samenwerkingsverband aangaat met Barcelona.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » za apr 28, 2007 9:02 pm

Maar dan doet Barcelona juist bij Ajax wat Chelsea bij Psv doet: een speler stallen.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 28, 2007 9:08 pm

Met het verschil dat het in dit geval wat mij betreft een eenmalig iets blijft. Chelsea en PSV hebben zichzelf (maar ook door middel van geruchten) grof gezegd onlosmakelijk aan elkaar verbonden.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za apr 28, 2007 9:13 pm

Dat is wel erg grof gezegd inderdaad.

Chelsea heeft op dit moment 1 speler bij Psv gestald, en 1 speler gedumpt. Barcelona zou in dit geval 1 speler bij Ajax stallen.

Ik zie het verschil niet. Dus ik vind dat je 1 lijn moet aanhouden. Of je bent voor zo'n constructie, of je bent ertegen.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » za apr 28, 2007 9:17 pm

Komt idd een beetje als hetzelfde over. Maar ik heb al eerder aangegeven dat als AJAX zoiets gaat beginnen dat degene die er op tegen zijn er wel weer een draai aan geven dat het toch net iets anders ligt als bijv. bij Psv.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 28, 2007 9:23 pm

Jöhnk schreef:Dat is wel erg grof gezegd inderdaad.

Chelsea heeft op dit moment 1 speler bij Psv gestald, en 1 speler gedumpt. Barcelona zou in dit geval 1 speler bij Ajax stallen.

Ik zie het verschil niet. Dus ik vind dat je 1 lijn moet aanhouden. Of je bent voor zo'n constructie, of je bent ertegen.
Piet de Visser, Frank Arnesen, Guus Hiddink, Alex, Alcides, Salomon Kalou, Carlos Salcido en het feit dat men bij PSV meer dan een jaar heeft gelogen over het contract van Alex. Dat duidt toch op een wat serieuzere samenwerking dan het huren van 1 spits.

Ik ben tegen een samenwerkingsverband, maar niet tegen het incidenteel huren van een speler.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za apr 28, 2007 9:26 pm

Thomas schreef:
Jöhnk schreef:Dat is wel erg grof gezegd inderdaad.

Piet de Visser, Frank Arnesen, Guus Hiddink, Alex, Alcides, Salomon Kalou, Carlos Salcido en het feit dat men bij PSV meer dan een jaar heeft gelogen over het contract van Alex. Dat duidt toch op een wat serieuzere samenwerking dan het huren van 1 spits.

Ik ben tegen een samenwerkingsverband, maar niet tegen het incidenteel huren van een speler.
Johan Cruijff, Johan Neeskens, Frank Rijkaard. Henk ten Cate.

En wat heeft Salomon Kalou met Psv te maken? Het nieuws van Salcido is bij mijn weten nooit door een betrouwbare bron bevestigd. Kan me ook niet voorstellen dat Chelsea hem moet.

Oftewel: Alcides en Alex blijven staan, maar die anderen zijn oud-Psv'ers die nu in dienst zijn bij Chelsea of er iets mee te maken hebben.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op za apr 28, 2007 9:30 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 28, 2007 9:30 pm

PSV wilde Kalou ook hebben en naar het schijnt wilde men hem van Chelsea huren.

Maar goed, het maakt verder niet uit. Ik denk niet dat we het hier over eens worden. Ik -en met mij een ultra PSV'er (Base) die nooit heeft willen inzien dat er meer speelde- ben er van overtuigd dat er in de relatie tussen PSV en Chelsea meer speelt dan het simpelweg huren van 1 speler.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za apr 28, 2007 10:12 pm

Ach, ook voordat de zaken die jij noemt uberhaupt aan de orde waren sprak men al schande van de Alex-constructie.

Maar nu is zo'n constructie opeens prima. :oha.gif:

Gesloten