Waar heb je het over man? Valencia is een prachtige stad in een prachtig gebied! Ben je daar wel eens geweest??Jöhnk schreef:Kan me niet voorstellen dat Sneijder dit gezegd heeft. Zo goed is Valencia niet en in de stad is werkelijk niets te beleven. Al weet hij dat laatste waarschijnlijk nog niet.
Wesley Sneijder
Moderator: mods
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ja, ik ben er wel eens geweest. Man, man, man, wat een lege stad.
Foto van hartje Valencia op een nazomerse avond door ondergetekende:

Foto van hartje Valencia op een nazomerse avond door ondergetekende:
Laatst gewijzigd door Jöhnk op do apr 26, 2007 1:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik vond er ook geen ruk aan. Het stadion is te lelijk voor woorden! Ik kon gewoon een paar deuren intrappen om de perstribune in te kunnen.Mr. Ajax schreef:Waar heb je het over man? Valencia is een prachtige stad in een prachtig gebied! Ben je daar wel eens geweest??Jöhnk schreef:Kan me niet voorstellen dat Sneijder dit gezegd heeft. Zo goed is Valencia niet en in de stad is werkelijk niets te beleven. Al weet hij dat laatste waarschijnlijk nog niet.
Mooie ploeg, uitstekende selectie. Hoop dat ze met hem op het middenveld wat aanvallender zullen spelen. Hoop dat hij daarheen gaat. Liever dat dan op de bank bij Barca
IK GELOOF!!!!!!
ADSneijder: Niets gehoord van Valencia
AMSTERDAM - De Spaanse media doken gisteren massaal op Ajacied Wesley Sneijder, die in verband wordt gebracht met een transfer naar Valencia. Een interview met een lokaal radiostation werd in diverse sportkranten opgepikt, tot verbazing van Sneijder.
,,Ik werd gebeld door een journalist die ik niet kende, maar hoorde pas later dat ik live op de radio was. Het gesprek was in het Engels, maar volgens mij verstond die verslaggever het zelf niet al te best. Ik heb gezegd dat ik Valencia een mooie club vind en dat ik alleen de geruchten heb gehoord en gelezen. Meer niet.
Ze hebben zich niet bij Ajax of bij mijn zaakwaarnemer gemeld. Tot die tijd maak ik me nergens druk om.’’
Sneijder maakt er geen geheim van dat hij oren heeft naar het buitenland. ,,Maar ik hoef hier zeker niet weg. Als ik wél vertrek, spreekt de Spaanse competitie me aan. En Valencia is natuurlijk een topclub, dat is duidelijk.’’
Storm in een glas water dus. Ik denk ook dat Wesley droomt van een nog iets grotere club.
Het stinkt aan alle kanten!
Hahaha...Een paar deuren intrappen? Man, in de ArenA kon ik gewoon 20 meter doorlopen om de perstribune in te kunnen...Ik vind de Mestalla trouwens wel speciaal.Rishi schreef:Ik vond er ook geen ruk aan. Het stadion is te lelijk voor woorden! Ik kon gewoon een paar deuren intrappen om de perstribune in te kunnen.Mr. Ajax schreef:Waar heb je het over man? Valencia is een prachtige stad in een prachtig gebied! Ben je daar wel eens geweest??Jöhnk schreef:Kan me niet voorstellen dat Sneijder dit gezegd heeft. Zo goed is Valencia niet en in de stad is werkelijk niets te beleven. Al weet hij dat laatste waarschijnlijk nog niet.
Mooie ploeg, uitstekende selectie. Hoop dat ze met hem op het middenveld wat aanvallender zullen spelen. Hoop dat hij daarheen gaat. Liever dat dan op de bank bij Barca
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
-
Mestalla is wel heel speciaal, Valencia vond ik niet zo spannend. Mooi park, rare tradities, onverstaanbare taal, zee ligt te ver weg van de stad, veel doodse wijken, en de mooie architectuur die ze hebben ligt ergens in een bouwput.Mr. Ajax schreef:Hahaha...Een paar deuren intrappen? Man, in de ArenA kon ik gewoon 20 meter doorlopen om de perstribune in te kunnen...Ik vind de Mestalla trouwens wel speciaal.Rishi schreef:Ik vond er ook geen ruk aan. Het stadion is te lelijk voor woorden! Ik kon gewoon een paar deuren intrappen om de perstribune in te kunnen.Mr. Ajax schreef: Waar heb je het over man? Valencia is een prachtige stad in een prachtig gebied! Ben je daar wel eens geweest??
AN'Valencia verwacht vandaag antwoord van Ajax'
Volgens het regionale Las Provincias zou Ajax hebben beloofd vandaag antwoord te geven op de vraag van de Spanjaarden hoeveel Wesley Sneijder precies moet kosten. De middenvelder van Ajax staat nadrukkelijk in de belangstelling van de Spaanse club, die een vervanger zoekt voor Raul Garcia. Indien de transfersom te hoog is, zal Valencia zich gaan richten op andere alternatieven.
Ze kunnen wel een betere vertaler gebruiken bij AN. Of iemand die het Europese voetbal goed kent. Raul Garcia speelt bij Osasuna.

De bron is niet zo betrouwbaar en Sneijder wil niet naar Duitsland??? Het bedrag? Hij kan meer opbrengen, schat ik zo in.joey schreef:Bayern zou Sneijder willen halen. Genoemde transfersom: 14,5 miljoen euro.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
-
- AT Toto winner 15/16