Champions League

Serie A en B, Primera Division, Premier League, Champions League en UEFA cup

Moderator: mods

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » di apr 24, 2007 8:48 pm

Bonera <-> Maldini.

Groots talent, maar is nooit echt doorgebroken. We gaan het zien!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 8:51 pm

Wat een sukkel, die Carrick. :nooo:

Milan moet dit kunnen uitcounteren.

Aha, daar hebben we het 'echte sportieve voetbalpubliek' weer. Het werd al tijd! :hypocrite:
Het stinkt aan alle kanten!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 9:36 pm

3-2. Gelukkig maar voor de verslaggever. Die man gun je na anderhalf uur opwinding zijn 'ontlading'. :X

Desondanks een beroerd uitgangspunt voor Man. Utd.

peter

Bericht door peter » di apr 24, 2007 9:41 pm

joey schreef:3-2. Gelukkig maar voor de verslaggever. Die man gun je na anderhalf uur opwinding zijn 'ontlading'. :X

Desondanks een beroerd uitgangspunt voor Man. Utd.
Mooier kan toch niet, aldus de commentator.

Slecht uitgespeeld door Milan, want ze hadden er helemaal een formaliteit van kunnen maken. Helaas wisten ze het hoofd niet koel te houden en kwamen die dekselse Engelsen toch nog langszij. Het kwam vooral door het wisselen van Gattuso, aangezien die nog de nodige ballen wist te veroveren. Met Brocchi in de ploeg werd het allemaal wel erg afwachtend en werd er amper meer een bal veroverd.
Neemt niet weg dat Milan dit thuis wel af kan maken. Hopelijk via een goal van mijn vriend Pippo.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 9:48 pm

Peter schreef:Mooier kan toch niet, aldus de commentator.
Bloedirritant. Alsof iedereen in Nederland voor Man. Utd. is/moet zijn. :pukey: :redcard:

Pippo in de 93e minuut. Ben ik er ook eens blij mee. ;)

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 24, 2007 9:50 pm

Mooie wedstrijd, hoor. Gek genoeg heb ik alleen het eerste en laatste doelpunt gezien, maar toch. Kaka was natuurlijk fantastisch, maar wat een laatste doelpunt van Rooney zeg! :worshippy:

Wat vonden de mensen hier van Seedorf? Volgens onze Evert was het natuurlijk weer uitstekend. 'Zó sober, zó degelijk, maar zóóó belangrijk'. Maar ik vond hem zelf best wat balverlies lijden. Nu ben ik zelf wel fan van Seedorf, maar wat vond de rest ervan?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

peter

Bericht door peter » di apr 24, 2007 9:53 pm

Seedorf had het lastig, omdat hij de ballen moeilijk kwijt kon. Jankulovski kon namelijk niet zoveel draven, waardoor Seedorf ook veelal zelf met een steekbal moest komen. Hij was sober en bij vlagen prima, maar zoals je al stelt leed hij wel wat veel balverlies.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 24, 2007 9:54 pm

Ik vond hem goed spelen.

peter

Bericht door peter » di apr 24, 2007 9:56 pm

De mooiste opmerking van Evert was toch wel:

'Giggs en Scholes zijn mannen die heel slecht tegen hun verlies kunnen. Een hele goede eigenschap.'

Echt zo'n typische Evert uitspraak.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 24, 2007 9:58 pm

Scholes was geweldig. :worshippy:

Net als de sfeer in het stadion. Wie gunt het Man. U nou niet? ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 9:59 pm

Die Evert moesten ze verbieden. Wat baal ik dat de Belg geen CL-voetbal meer uitzendt. X'C

Seedorf haalde een ruime voldoende. Hij ging wel minder spelen na het uitvallen van Gattuso. Zoals heel Milan.

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 24, 2007 10:02 pm

Op het laatst kwam Evert weer speciaal voor joey: 'En dan is het toch dat magische van Old Trafford blabla..' :D
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 10:03 pm

Dan zit ik met het zweet in mijn handen, hoor. :D

Voor de wedstrijd riep hij uit dat spelen op Old Trafford toch werkelijk heel erg ontzettend uniek was. KIPPENVEL. Ja, die spelers van Milan zullen diep onder de indruk zijn. Die hebben nog nooit een grote wedstrijd gespeeld. :hypocrite: :eusa_liar:

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 24, 2007 10:04 pm

En God wat stonden ze daar trillend op het veld. :D

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 24, 2007 10:07 pm

Het valt me wel op dat ETN minder van zijn gevleugelde spreuken ('nu zijn de rapen gaar', 'als een granaat', 'knippen, scheren, wassen, watergolven' etc.) doet sinds te Bingo van Ko.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 24, 2007 10:09 pm

'En Dida dacht: "Moet dat nou? Elders gooien ze misschien van alles en nog wat naar de keeper, maar in deze mooie voetbaltempel verwacht je dat niet".' :D

Jesse

Bericht door Jesse » di apr 24, 2007 10:20 pm

Jöhnk schreef:Het valt me wel op dat ETN minder van zijn gevleugelde spreuken ('nu zijn de rapen gaar', 'als een granaat', 'knippen, scheren, wassen, watergolven' etc.) doet sinds te Bingo van Ko.
Eeuwige zonde. X'C

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » di apr 24, 2007 10:39 pm

Evert moet gewoon lekker skispringen doen op nieuwjaarsdag en voor de rest ver van voetbalstadions uit de buurt blijven. :eusa_pray:

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 25, 2007 4:12 am

Peter schreef:Milan is geweldig, maar Kaka is fenomenaal. Wat een klasbak is dat toch, zeg.
Natuurlijk ben ik het je eens dat Kaka een klasbak is, maar Man U had uit zichzelf dan ook geen enkel antwoord op hem. Kaka moet je op het middenveld aan banden leggen. Als hij eenmaal op stoom is is hij heel moeilijk af te stoppen in de achterste linie. Helemaal voor een motorisch belemmerde verdediger als Heinze. Niemand heeft zo'n versnelling aan de bal als Kaka.
Peter schreef:Evra had daar gewoon zijn 2e gele voor kunnen (moeten) krijgen, hoor.
Vergeet niet dat die eerste gele kaart van Evra helemaal nergens op sloeg. En als we het over dezelfde tweede overtreding hebben vond ik ook dat geen geel.

Gelukkig voor Manchester keert Neville (en wellicht ook Vidic) deze week terug. Met de blessures van Ferdinand, Neville en Vidic en de schorsing van Evra zit Ferguson erg dun in de bezetting.
Peter schreef:Nu we het toch over Gattuso hebben, hij speelt ook een gigantisch goede partij. De enige minkukel die ze er hebben rondlopen is die vliegenvanger van ze.
Gattuso speelde een geweldige partij. Het keerpunt in de wedstrijd was zijn wissel.
Peter schreef:Slecht uitgespeeld door Milan, want ze hadden er helemaal een formaliteit van kunnen maken. Helaas wisten ze het hoofd niet koel te houden en kwamen die dekselse Engelsen toch nog langszij.
Milan heeft niet heel lang de touwtjes in handen gehad, maar gedurende die korte periode hadden ze er inderdaad 1-3 van moeten maken. Vooral dankzij de rushes van Kaka en de controle op het middenveld. Gilardino liet weer eens niets zien in een grote wedstrijd.
Peter schreef:Seedorf had het lastig, omdat hij de ballen moeilijk kwijt kon. Jankulovski kon namelijk niet zoveel draven, waardoor Seedorf ook veelal zelf met een steekbal moest komen. Hij was sober en bij vlagen prima, maar zoals je al stelt leed hij wel wat veel balverlies.
Vooral in de eerste helft leed hij balverlies, maar ik vond hem prima spelen. Hij kiest goed de momenten om naar binnen te knijpen of de buitenkant op te zoeken en Jankulovski voelt over het algemeen goed aan wanneer hij open gaat draaien. Jammer alleen dat er van de Jankulovski z'n voorzetten zo weinig kan.
Jöhnk schreef:Scholes was geweldig. :worshippy:
Nou, na de wissel van Gattuso ging het gelukkig wel goed, maar daarvoor was het niet veel soeps. Scholes kon daarvoor geen enkel moment de lijnen uitzetten en leed veel balverlies.

Ronaldo beleefde overigens een nog veel slechtere nacht. Ik vond hem vanavond ouderwets irritant. Hij was constant uit op eigen succes en voegde niets toe aan het spel van Man U.

Maar de aller slechtste was uiteraard Dida. Bij die eerste goal had hij gewoon voor Ronaldo bij de bal kunnen komen (zeldzaam trouwens dat een type speler als Ronaldo zo kopsterk is) en bij de winnende van Rooney liet hij veel teveel ruimte in de korte hoek. Dramatisch keeperswerk.

Harm

Bericht door Harm » wo apr 25, 2007 9:19 am

joey schreef:
Peter schreef:Mooier kan toch niet, aldus de commentator.
Bloedirritant. Alsof iedereen in Nederland voor Man. Utd. is/moet zijn. :pukey: :redcard:

Pippo in de 93e minuut. Ben ik er ook eens blij mee. ;)
Wanneer was je er niet blij mee dan? :hypocrite:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 25, 2007 9:38 am

Toen Milan in Eindhoven.... o nee, dat was Ambrosini. :blush:

;)

Harm

Bericht door Harm » wo apr 25, 2007 12:04 pm

Precies.

En daar was je volgens mij wel blij mee.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 25, 2007 12:16 pm

Inzaghi scoorde in het seizoen 2002/2003 ook in de laatste minuut tegen Ajax in de kwartfinale CL. Al was het officieel gezien een doelpunt van Tomasson.

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 25, 2007 12:24 pm

Dank je dat je ons even helpt herinneren, Thomas.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 25, 2007 12:26 pm

Rooney. :worshippy:

Plaats reactie