Het lijkt me dat iedereen het daar mee eens is.Muisje Andersom schreef:Als ten Cate volgend jaar geen kampioen wordt én de CL wordt nu weer weer gemist, dan heeft ten Cate gefaald en moet ie natuurlijk weg
Babel
Moderator: mods
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Mwah, die CL kunnen we makkelijk missen komend seizoen. Vorig jaar viel het goed voor ons in de CL, mede doordat AZ zich liet verassen door Groningen. Wij verloren daar zelf ook nog bijna van.
Nu moeten we nog maar van PSV zien te winnen in de play offs, ik zie het nog niet gebeuren.
Volgend jaar moeten we zeker tot de laatste speeldag meedoen om de titel, maar je weet nog niet hoe ons team er uit gaat zien en hoe de andere teams er uit gaan zien. Als wij volgend seizoen goed voetbal laten zien en veel punten halen, maar AZ of PSV zijn nog net wat beter, kan de trainer het wat mij betreft toch uitstekend gedaan hebben,
Nu moeten we nog maar van PSV zien te winnen in de play offs, ik zie het nog niet gebeuren.
Volgend jaar moeten we zeker tot de laatste speeldag meedoen om de titel, maar je weet nog niet hoe ons team er uit gaat zien en hoe de andere teams er uit gaan zien. Als wij volgend seizoen goed voetbal laten zien en veel punten halen, maar AZ of PSV zijn nog net wat beter, kan de trainer het wat mij betreft toch uitstekend gedaan hebben,
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Het is een zegen voor de competitie, vind ik. Geen gezapige 0-0 potjes op de laatste paar speeldagen, maar echt strijd! Verder vind ik het ook niet echt een loterij, hoor. Je mag verwachten van een topclub dat ze het materiaal hebben om een dergelijke play-off te winnen. Conditioneel sterker, bredere selectie en beter in staat om met de druk om te gaan. Ergo, dat hoor je als Ajax zijnde wel te winnen.
Klopt. Ajax moet het maar laten zien.brigade zuid schreef:Ik dacht dat jij zo voor die play-offs was of ben je een fan van de loterij?joey schreef:Ja, vorig jaar ging het ook bijna mis. Het was dat Sneijder nog scoorde. Die plee-offs zijn een loterij. Het is maar wie de fut nog heeft.
Behalve spanning zorgen de plee-offs ook voor extra weerstand. Daar worden onze (jonge) spelers beter van. Ben wel benieuwd hoe ze de plee-offs in gaan, want de situatie is wezenlijk anders dan vorig seizoen. Toen waren ze geen favoriet, nu wel. Toen zat PSV er niet in, nu wel.
Het stinkt aan alle kanten!
Het is helemaal geen loterij. Wie aan het einde van het seizoen de play-offs wint is de op een na beste ploeg van Nederland. Je weet van tevoren al dat je aan die play-offs moet meedoen. Die 4 wedstrijden boeien ook niet. Ajax moet helemaal niet klagen omdat ze in de Uefa Cup speelden. Speel je ook minder wedstrijden als bijv. PSV. AZ heeft er ook 2 meer gespeeld in het Uefa Cup toernooi.joey schreef:Ja, vorig jaar ging het ook bijna mis. Het was dat Sneijder nog scoorde. Die plee-offs zijn een loterij. Het is maar wie de fut nog heeft.
Steeds dat gezeik op die play-offs.....gewoon terecht als je die wint. Heel simpel
IK GELOOF!!!!!!
PSV heeft dit seizoen 10 Europese wedstrijden gespeeld, waarvan er drie niet meer toe deden (de tweede groeps –en poulewedstrijd tegen Liverpool en de thuiswedstrijd tegen Bordeaux). Ajax speelde in totaal ook tien Europese wedstrijden, maar dan over het algemeen tegen kwalitatief mindere elftallen. Het verschil in programma zwaarte is te verwaarlozen.Jesse schreef:Is dat zo?Rishi schreef:Ajax moet helemaal niet klagen omdat ze in de Uefa Cup speelden. Speel je ook minder wedstrijden als bijv. PSV.
Jawel, maar ook tegen die Belgen moest dit Ajax zich flink inspannen. En zoals gezegd, tegenover de mindere tegenstanders van Ajax staat het feit dat PSV drie wedstrijden speelde die nergens meer om gingen.
Ajax heeft al met al gewoon een wedstrijd meer gespeeld dan PSV.
Ajax heeft al met al gewoon een wedstrijd meer gespeeld dan PSV.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op wo apr 25, 2007 6:02 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Dat was fout van mij. Ik bedoelde dat Ajax minder wedstrijden heeft gespeeld dus helemaal niet moet klagen met die play-offs. De beste wint gewoon want aan het einde tellen alleen de play-offs. Wat je daarvoor hebt gepresteerd telt simpelweg nietJesse schreef:Nee, de bewering was dat als je CL speelt je meer wedstrijden speelt. En dat is onzin.
IK GELOOF!!!!!!