Zat ik ook aan te denken. De supporters van Willem ll hebben de pest aan AZ. :yes:Thijs schreef:Of Willem II zet de deuren wagenwijd open om AZ (die toch niet erg geliefd zijn daar) terug te pakken voor het leegkopen door Scheringa twee jaar geleden. Zou ik op zich wel een mooie actie vinden. ;)
Willem 2-AJAX
Het stinkt aan alle kanten!
Op het supportersforum van Willem ll winden ze zich vooral op over medesupporters die massaal hun kaarten aan Ajacieden verkopen. ;)
Het stinkt aan alle kanten!
-
Wat zeuren ze nou. Ze zijn toch het Ajax van het Zuiden? Ik zeg: alle kaarten voor Amsterdam eo. En zet gelijk ook de verdediging maar open.
Zou een 0-30 overwinning te opvallend zijn?
Stel nou eens he... dat Ajax het echt op de heupen krijgt, zoals in de eerste minuten tegen SP-AR-TA, zou het dan 0-15 kunnen worden ofzo?
Zou een 0-30 overwinning te opvallend zijn?
Stel nou eens he... dat Ajax het echt op de heupen krijgt, zoals in de eerste minuten tegen SP-AR-TA, zou het dan 0-15 kunnen worden ofzo?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
De meesten op dat forum hopen dat Psv kampioen wordt en men is daar net zo anti-Ajax als elders.
0-15 behoort dus niet tot de mogelijkheden.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op di apr 24, 2007 2:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Dus de fans zijn anti-Ajax, en daarom is 0-15 niet mogelijk?Jöhnk schreef:De meesten op dat forum hopen dat Psv kampioen wordt en men is daar net zo anti-Ajax als elders.
Maar even serieus.. een uitslag als 0-10 ofzo. Ajax speelt gewoon full throttle en met Japie hou je het achterin dicht. Ik acht het niet uitgesloten hoor...
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10
-
-
Diezelfde trouwe honden die nu hun kaartje aan het verkopen zijn? :DJöhnk schreef:Ja, een 0-15 eindstand is alleen mogelijk als Willem II er met de pet naar gooit, en dat kan de ploeg niet maken tov. trouwe betalende fans.GangstaRiB schreef:Dus de fans zijn anti-Ajax, en daarom is 0-15 niet mogelijk?
Als Ajax zondag gewoon 0-8 wint en kampioen wordt, denk ik niet aan competitie vervalsing hoor. Willem II gaat daar echt niet aan mee werken.Jöhnk schreef:Ik zou het niet eens willen, zo'n titel zonder glans die riekt naar competitievervalsing en/of omkoping.
Helaas geloof ik sowieso niet in een Ajax dat meer dan 6 keer scoort maximaal.
Onzin. AJAX kan Willem II echt van de mat vegen en gewoon op eigen kracht met 0-15 winnen. Alles is mogelijk. :yes:Jöhnk schreef:Ja, een 0-15 eindstand is alleen mogelijk als Willem II er met de pet naar gooit, en dat kan de ploeg niet maken tov. trouwe betalende fans.GangstaRiB schreef:Dus de fans zijn anti-Ajax, en daarom is 0-15 niet mogelijk?
Maar ik vermoed dat een score van 0-9 ofzo genoeg zal zijn, want ik zie AZ 'choken' en met een kleine 2-0 winnen bij Excelsior.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Inderdaad, waar dat optimisme op gebaseerd is, is me echt een raadsel. Willem II is traditioneel een relatief makkelijke tegenstander, maar we moeten hem wel eerst nog even winnen, voor we aan scores van 0-9 of 0-15 gaan denken. X'DJöhnk schreef::eusa_liar:Mr. Ajax schreef:Onzin. AJAX kan Willem II echt van de mat vegen en gewoon op eigen kracht met 0-15 winnen. Alles is mogelijk. :yes:
Er worden hier vreemde dingen gezegd nu het kampioenschap op het spel staat.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali