Godenzonen

Staat het in de krant, op TT, in de bladen of op internet? Post het HIER!

Moderator: mods

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 09, 2007 7:20 pm

:worshippy:

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » wo apr 11, 2007 11:00 am

Dames en heren,

Zoals u wellicht merkt laat ik deze topic over het algemeen links liggen. Het is zelfs voor het eerst in maanden dat ik 'm überhaupt open. Ik werk voor FC Godenzonen, praat al genoeg over het programma met mijn redactie, dus ik vind 't allemaal wel best. Ik hoop op uw begrip.

Toch één dingetje: ik zie dat er braaf 'notulen' van elke uitzending worden gepost. Een soort verslagjes. Daarom het volgende: weten jullie dat FC Godenzonen sinds een tijdje een nieuwe website heeft, waarop de hele uitzending én de rubriek Op de Stip is terug te zien?

http://www.fcgodenzonen.nl/

Helaas moeten we de wedstrijdbeelden uit het programma slopen voor internet (da's een rechtenkwestie), maar verder staat het hele programma erop, voor wie het wil zien maar niet in de regio 'Groot Amsterdam' woont. Wie digitale tv via UPC heeft, kan trouwens óók naar AT5 kijken, waar ook in Nederland.

K.
Still alive...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 11:03 am

Hehe, ik heb al een paar keer geprobeerd om van dat notuleren af te komen, Ko, maar ze willen dat ik ermee doorga. Ik heb ze er al op gewezen dat ze de uitzending zelf kunnen zien, maar dat helpt niets. :D
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » wo apr 11, 2007 11:04 am

Dat weten ze, heb ik een tijdje geleden al gemeld .. in ieder geval zouden ze het moeten weten ;)
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo apr 11, 2007 11:05 am

Kowalczyk schreef:Dames en heren,

Helaas moeten we de wedstrijdbeelden uit het programma slopen voor internet (da's een rechtenkwestie), maar verder staat het hele programma erop, voor wie het wil zien maar niet in de regio 'Groot Amsterdam' woont. Wie digitale tv via UPC heeft, kan trouwens óók naar AT5 kijken, waar ook in Nederland.

K.
Niet helemaal waar Ko. UPC heeft onlangs alleen AT5 beschikbaar gemaakt voor Groot Amsterdam. Had ook iets met rechten te maken geloof ik. Maar voor de gebruikers van UPC Digital die toch AT5 willen ontvangen kan je geloof ik ook bij de mediabox setup kiezen voor een andere regiocode. Als je daar de code van Amsterdam of Purmerend (of een andere Amsterdamse buitenwijk ;) ) intypt heb je wel AT5.

Sorry voor dit off-topic geneuzel.

999

Bericht door 999 » wo apr 11, 2007 11:08 am

En nu we toch bezig zijn met video linkjes ... voor degene die het nog niet wisten

http://www.rtvnh.nl/

met op vrijdag enz. het AJAX en AZ journaal .. ( Vr. vanaf 17.30 elke twee uur, za. vanaf 09.30 hh. )

( klik rechtsboven op het icoontje met het tv-filmcameraatje )
Blij met de punten ...

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 12:03 pm

Kowalczyk schreef:Zoals u wellicht merkt laat ik deze topic over het algemeen links liggen. Het is zelfs voor het eerst in maanden dat ik 'm überhaupt open. Ik werk voor FC Godenzonen, praat al genoeg over het programma met mijn redactie, dus ik vind 't allemaal wel best. Ik hoop op uw begrip.
Heel jammer. Ik vond je inside info over de uitzendingen vaak reuze interessant (over wat een geweldige vent Huntelaar wel niet is, bijvoorbeeld). Ik hoop niet dat het is omdat een aantal mensen een tijdje terug een kritische noot hebben geplaatst. :eusa_pray:

Btw, je hebt PM. :xyxthumbs:

Kaboem

Bericht door Kaboem » wo apr 11, 2007 12:25 pm

Je hebt je oude 'habbit' al weer aardig opgepakt, Thomas.
Bertje for President!

Daniel

Bericht door Daniel » wo apr 11, 2007 4:51 pm

Ik heb net ontdekt dat wij AT5 ook kunnen ontvangen (terwijl wij al een halfjaar dat kastje hebben ofzo). Op welke tijden komt Godenzonen?

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 5:33 pm

Maandag om 7 uur en 9 uur in elk geval. Dinsdag geloof ik ook nog om 5 uur.

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » wo apr 11, 2007 6:15 pm

joey schreef:Hehe, ik heb al een paar keer geprobeerd om van dat notuleren af te komen, Ko, maar ze willen dat ik ermee doorga. Ik heb ze er al op gewezen dat ze de uitzending zelf kunnen zien, maar dat helpt niets. :D
Tjonge jonge, watje!! :poketounge:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 6:16 pm

Tja.... :blush: :D

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » wo apr 11, 2007 6:23 pm

Wil je voor mij aanstaande maandag een verslagje schrijven? Ik heb wel AT5, maar ik vind het toch fijn om jouw persoonlijke beleving in zo'n stukje verwerkt te zien :D

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 6:39 pm

Aan persoonlijke beleving doe ik niet op AT. Ik beperk me tot het inhoudelijke. :hypocrite:

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 11, 2007 7:32 pm

Ah, de kwantiteit is achter de rug, nu komt de inhoud? :evil:
I think I lost my fucking headache

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za apr 14, 2007 10:16 pm

Reminder voor Joey: denk aan maandag

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 12:11 pm

Arwin

Bericht door Arwin » ma apr 16, 2007 1:55 pm

Vanaf wanneer staat die aflevering dan online op de site van godenzonen? Is dat ook vanuit het buitenland te bekijken?

Kowalczyk
Moderator English Section
Contacteer:

Bericht door Kowalczyk » ma apr 16, 2007 2:13 pm

Arwin schreef:Vanaf wanneer staat die aflevering dan online op de site van godenzonen? Is dat ook vanuit het buitenland te bekijken?
Meestal al de dag erna. En ja: vanuit de hele wereld te bekijken.

K.
Still alive...

Arwin

Bericht door Arwin » ma apr 16, 2007 2:14 pm

Kowalczyk schreef:
Arwin schreef:Vanaf wanneer staat die aflevering dan online op de site van godenzonen? Is dat ook vanuit het buitenland te bekijken?
Meestal al de dag erna. En ja: vanuit de hele wereld te bekijken.

K.
Oke, dank je wel. Ik zal het morgen eens gaan bekijken dan. :xyxthumbs:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 6:43 pm

Adrie Koster; hij kent MVG nog van Willem ll waar hij de trainer was en MVG de speler. MVG was inderdaad (zoals hij zelf beweert) een modelspeler. Een goede prof. AK en MVG denken hetzelfde over voetbal. AK is een maand geleden benaderd, moest er even over denken. Maar hij vindt het een uitdaging om met toptalenten te werken in de Ajax-stijl, die ook zijn stijl is: aanvallend voetbal. Bij Excelsior heeft hij zes jaar lang jonge spelers klaargestoomd voor Feyenoord. Hij heeft inmiddels gesproken met Aron Winter, die zijn assistent wordt. Winter is positief, wil van hem leren, maar hij kan zelf ook van Winter leren. Over het team: Jong Ajax trainen is niet gemakkelijk, want je werkt met een steeds wisselende spelersgroep. Wel is er -gelukkig- een vaste kern, je staat niet met zes spelers op het veld.
Miel: Ajax vond Winter nog te licht voor deze functie. Men wil de stap van de A1 naar de A-selectie gemakkelijker maken. Vandaar de keuze voor een ervaren trainer.
Ajax-Nac. Miel zegt: Ajax begon weer slap, had geen antwoord op de penetraties van De Graaf. De middenvelders liepen niet mee en de verdedigers namen niet over. Dit leverde meteen een grote kans op voor NAC. Tot de penalty had Ajax nog niet echt kansen gehad, dus die penalty kwam goed uit. Koster: Ajax dwingt penalty af door aanvallend spel.
In de tweede helft ging het publiek er achter staan, hielp Ajax over het dode punt heen, maar Ajax zette niet door. De spelers waren veel te egoïstisch. Iedereen wilde zelf scoren. Alleen Vermaelen (die aan Chivu deed denken vrijdag) en Davids leken te beseffen dat er aan het doelsaldo gewerkt moest worden.
Hoe groot zijn de kansen van Ajax op de titel? Miel; niet groot, we hebben het vorige week laten liggen. Dat is ontzettend zuur, als is het maar dat je gemakkelijker goede spelers kunt halen als je CL speelt. Om van het geld maar te zwijgen. Kampioen worden zorgt voor een goede sfeer. Koster; je hebt het niet meer in eigen hand, je kunt alleen maar hopen.
Dan woensdag nog RKC. Koster verwacht dat Ajax het opnieuw lastig gaat krijgen met die ploeg. RKC (zijn oude ploeg) heeft zich in de winterstop flink versterkt, met o.a. Vertonghen en Obodai. Haalt desondanks niet echt veel meer punten, maar speelt wel beter.
Dan een itempje over Frank de Boer. Die kreeg zijn replica van de Wereldbeker voorgetoverd. Dat ding hadden de spelers zelf laten maken. En hij vond het best een mooi ding. In Tokyo moest hij huilen, zei hij. De CL winnen was al prachtig, maar wereldkampioen zijn, de beste van de wereld..
Frank wil rustig het vak leren. Nog vijf, zes jaar bij Ajax blijven om dan ooit -eventueel- op eigen benen te gaan staan. Niets hoeft van hem, hij ziet het allemaal wel. Hij heeft het naar zijn zin bij Ajax.
Over AK zei hij; die krijgt een 'rottige job'. Je kunt als trainer van Jong Ajax nooit eens op patronen trainen, want het team verandert voordurend. Je ziet niet terug waarop je traint. Maar hij dacht dat Koster het wel ging redden, al kende hij hem niet persoonlijk. Koster was in elk geval van harte welkom.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 16, 2007 6:52 pm

Bedankt, joey. :xyxthumbs:

Kaboem

Bericht door Kaboem » ma apr 16, 2007 8:00 pm

joey schreef: Bij Excelsior heeft hij zes jaar lang jonge spelers klaargestoomd voor Feyenoord.
Is dit een aanbeveling?

Bedankt, Joey! :worshippy:
Bertje for President!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 23, 2007 12:06 pm

AS meldt dat Ajax alle mediaoptredens heeft afgelast. Tom de Mul zal dus vanavond NIET te zien zijn in FCG. Ajax wil zich in alle rust voorbereiden op de wedstrijd van zondag.

MVG komt wel naar VI.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma apr 23, 2007 12:10 pm

Tsja, op zich is het te begrijpen dat Ajax alles op alles zet om de jongens volledig geconcentreerd te krijgen. Jammer genoeg zijn we niet alleen afhankelijk van onze eigen prestaties.

Wat gaat er nu gebeuren, Ko?

Plaats reactie