Ajax - Sparta Rotterdam
HtC gelooft in Ton Lokhoff daar heeft ie 3 jaar mee gewerkt en na de 0 - 0 tegen .. en 2 - 2 tegen .. verwacht hij nu een 1 - 1 tegen AZ ... dus hebben we het doelgemilde helemaal niet nodig .. ah nu snap ik het ...
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 22, 2007 3:57 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Ik vind dit wel mooi. De psychologische oorlogvoering is in volle gang. Je kan niet anders. Prima werk, al loopt Ten Cate bewust het risico de deksel flink op z'n neus te krijgen. Maar dat zal hem uiteraard een worst wezen. :xyxthumbs:Voetske schreef:HtC gelooft in Ton Lokhoff daar heeft ie 3 jaar mee gewerkt en na de 0 - 0 tegen .. en 2 - 2 tegen .. verwacht hij nu een 1 - 1 tegen AZ ... dus hebben we het doelgemilde helemaal niet nodig .. ah nu snap ik het ...
Nou, ik reken hem niet af op zijn laatste interview voor de wedstrijd tegen Willem II.Thomas schreef:Ik vind dit wel mooi. De psychologische oorlogvoering is in volle gang. Je kan niet anders. Prima werk, al loopt Ten Cate bewust het risico de deksel flink op z'n neus te krijgen. Maar dat zal hem uiteraard een worst wezen. :xyxthumbs:Voetske schreef:HtC gelooft in Ton Lokhoff daar heeft ie 3 jaar mee gewerkt en na de 0 - 0 tegen .. en 2 - 2 tegen .. verwacht hij nu een 1 - 1 tegen AZ ... dus hebben we het doelgemilde helemaal niet nodig .. ah nu snap ik het ...
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
Ook al zou ten Cate er zelf niet in geloven, dan nog moet hij zeggen dat hij er wel in gelooft, want dat heeft namelijk ook zo zijn uitwerking op het spel van Ajax verwacht ik.
Ik heb een erg slecht gevoel over gehouden aan vandaag. AZ gaat kampioen worden, AZ speelt volgend jaar CL, wat Nederland punten gaat kosten en Ajax zie ik de play offs niet winnen van PSV. X'C
Je verwacht dus dat PSV sowieso nog boven Ajax eindigt Johnk? Want als AZ gelijk speelt en PSV wordt dan eerste, betekent dit dat PSV meer scoort als Ajax volgende week, waardoor ze Ajax sowieso voorbij gaan, ook als AZ wel wint. Snap je het nog? ;)Voetske wrote:
HtC gelooft in Ton Lokhoff daar heeft ie 3 jaar mee gewerkt en na de 0 - 0 tegen .. en 2 - 2 tegen .. verwcht hij nu een 1 - 1 tegen AZ ...
In dat geval geef ik Psv ook nog een goede kans.
Ik heb een erg slecht gevoel over gehouden aan vandaag. AZ gaat kampioen worden, AZ speelt volgend jaar CL, wat Nederland punten gaat kosten en Ajax zie ik de play offs niet winnen van PSV. X'C
- Monkey Tonk
- martijn401
Mwah , Ajax wint wel van Willem II , daar lig ik niet van wakker.Maar kampioen worden we niet.Jöhnk schreef:Ik geef Psv nog een goede kans om boven Ajax te eindigen, dat klopt. Ajax moet eerst maar eens zien te winnen van WII.
Az gaat deze zomer investeren en heeft volgend jaar een prima team met een prima coach. Misstaan absoluut niet in de CL.
Wat betreft AZ , die gaan het zeker wel goed doen in de CL ; zeker niet minder dan Ajax het zou doen. De selecties ontlopen elkaar maar weinig qua kwaliteiten. AZ heeft daarbij nog eens een betere trainer.
AZ is ook (nog) niet zo arrogant dat ze zogenaamde kleiner Europese clubs onderschat , zoals Ajaz nog wel eens wil doen.
Laatst gewijzigd door martijn401 op zo apr 22, 2007 4:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ajax komt dichterbij omdat ze een aantal punten en doelpunten meer hebben dan vorig jaar. :yes:Voetske schreef:Wie doet dat dan ?. Ikke niet, HtC valt me tegen .. en AJAX komt niet dichterbij door AJAX maar door het gezwalk van Psv.Klein verschil ...Neefkens schreef:at voetske: Voor de zekerheid begin je daar al mee als de trainer wordt aangesteld. :hypocrite:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- martijn401
En een handvol versterkingen, maar niet zozeer door de trainer...Raymon schreef:Ajax komt dichterbij omdat ze een aantal punten en doelpunten meer hebben dan vorig jaar. :yes:Voetske schreef:Wie doet dat dan ?. Ikke niet, HtC valt me tegen .. en AJAX komt niet dichterbij door AJAX maar door het gezwalk van Psv.Klein verschil ...Neefkens schreef:at voetske: Voor de zekerheid begin je daar al mee als de trainer wordt aangesteld. :hypocrite:
Grapjas ..Raymon schreef:Ajax komt dichterbij omdat ze een aantal punten en doelpunten meer hebben dan vorig jaar. :yes:Voetske schreef:Wie doet dat dan ?. Ikke niet, HtC valt me tegen .. en AJAX komt niet dichterbij door AJAX maar door het gezwalk van Psv.Klein verschil ...Neefkens schreef:at voetske: Voor de zekerheid begin je daar al mee als de trainer wordt aangesteld. :hypocrite:
Blij met de punten ...
Nee hoor, Ajax heeft flink wat meer punten en doelpunten verzameld. Dat het er nog wel 20 doelpunten meer hadden kunnen zijn zegt meer over de individuele kwaliteit van een aantal aanvallers.Voetske schreef:Grapjas ..Raymon schreef:Ajax komt dichterbij omdat ze een aantal punten en doelpunten meer hebben dan vorig jaar. :yes:Voetske schreef: Wie doet dat dan ?. Ikke niet, HtC valt me tegen .. en AJAX komt niet dichterbij door AJAX maar door het gezwalk van Psv.Klein verschil ...