Ajax - Sparta Rotterdam
Zo blijven hoeven we hier uiteindelijk niet mee te zijn. AZ gaat normaal gesproken kampioen worden, die winnen wel van Excelsior, die spelen al nergens meer voor. Ajax gaat ze op doelsaldo niet meer voorbij komen in ieder geval. Dus AZ is kampioen.
Ajax moet nu maar hopen dat Feyenoord niet verliest van Heerenveen, want dan spelen we tegen Feyenoord, tegen Heerenveen zou nog lastig worden denk.
In ieder geval speelt PSV nu ook de play offs, dus daar moet Ajax dan nog maar van zien te winnen over 2 wedstrijden gezien. Ik geloof niet dat PSV nu helemaal de kluts kwijt zal raken. Ze hebben de afgelopen jaren in de CL veel ervaring opgedaan met wedstrijden die over 2 duels beslist worden. Ze hebben bovendien een volledig fitte selectie, ik zie ze wel van Ajax winnen over 2 wedstrijden.
Ajax moet nu maar hopen dat Feyenoord niet verliest van Heerenveen, want dan spelen we tegen Feyenoord, tegen Heerenveen zou nog lastig worden denk.
In ieder geval speelt PSV nu ook de play offs, dus daar moet Ajax dan nog maar van zien te winnen over 2 wedstrijden gezien. Ik geloof niet dat PSV nu helemaal de kluts kwijt zal raken. Ze hebben de afgelopen jaren in de CL veel ervaring opgedaan met wedstrijden die over 2 duels beslist worden. Ze hebben bovendien een volledig fitte selectie, ik zie ze wel van Ajax winnen over 2 wedstrijden.
- martijn401
- Monkey Tonk
- thaumaturgy
Ja, dat is zo, maar nu leven we toch weer naar zondag toe. Voor hetzelfde geld kan AZ niet met de druk omgaan.
Tegen Sparta kan je na 25 minuten met 3-0 voorstaan, dat moet ook tegen Willem II kunnen! :yes:
Tegen Sparta kan je na 25 minuten met 3-0 voorstaan, dat moet ook tegen Willem II kunnen! :yes:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Voor het zelfde geld had je er in eerdere wedstrijden een paar meer ingetrapt.Afijn we zien het wel. Weet niet of dat ik, na AJAX natuurlijk, wel zo blij ben met een kampioenschap van Az.Jesse schreef:Ja, dat is zo, maar nu leven we toch weer naar zondag toe. Voor hetzelfde geld kan AZ niet met de druk omgaan.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Maar even de positivo uithangen: is het niet heerlijk om gewoon mee te strijden om het kampioenschap na het dramatische vorige seizoen? Ondanks alle dramatische wedstrijden tegen de 'mindere goden' speel je gewoon een goed seizoen. En natuurlijk is het nog lang niet voldoende allemaal maar het spel is gewoon beter en de potentie is er dus ik voorzie een heel mooi volgend seizoen :yes:
De realiteit. KUT. Je laat het gewoon weer liggen om AZ het vuur aan de schenen te leggen dmv een mooie uitslag. Ik zie AZ niet falen tegen Excelsior en ik zie Ajax niet 10 keer scoren tegen Willem II (en ik ben bang dat dat wel nodig is). Ik voorzie PSV wel moeite hebben met Vitesse. Alleen ben ik niet zo zeker van de play offs nu :sad:
De realiteit. KUT. Je laat het gewoon weer liggen om AZ het vuur aan de schenen te leggen dmv een mooie uitslag. Ik zie AZ niet falen tegen Excelsior en ik zie Ajax niet 10 keer scoren tegen Willem II (en ik ben bang dat dat wel nodig is). Ik voorzie PSV wel moeite hebben met Vitesse. Alleen ben ik niet zo zeker van de play offs nu :sad:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- AT Toto winner 15/16
Heel Nederland is gericht op die wedstrijd in Rotterdam. Excelsior zal er niet met de pet naar gooien.brigade zuid schreef:Negatief: Excelsior is zeker van nacompetitie en zal zich gaan sparen voor die nacompetitie.Thomas schreef:Positief: Willem II heeft zich veilig gespeeld.
Ajax heeft eigenlijk een doelsaldo van +2 ten opzichte van PSV, aangezien het onderlinge resultaat in ons voordeel is. Daarnaast geef ik Ajax een betere kans een grote uitslag neer te zetten in Tilburg dan PSV tegen Vitesse.
- Monkey Tonk
- martijn401
Wat gebeurt er als Ajax en AZ op een gelijk doelsaldo eindigen?Thomas schreef: Ajax heeft eigenlijk een doelsaldo van +2 ten opzichte van PSV, aangezien het onderlinge resultaat in ons voordeel is. Daarnaast geef ik Ajax een betere kans een grote uitslag neer te zetten in Tilburg dan PSV tegen Vitesse.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."