Ajax - Sparta Rotterdam
-
- AT Toto winner 15/16
- martijn401
Ik zit er een beetje doorheen, Raymon. Het was mijn positieve puntje in de rust: als Ajax lekker doorblijft scoren is één doelpuntje van Alves genoeg om ze in ieder geval te benaderen qua doelsaldo. Ik zie AZ niet gelijk spelen.Raymon schreef:Waarom maakt dat niet uit? Als AZ gelijk speelt en Ajax wint dan staan we gewoon boven ze. Heb je alleen nog PSV voor je.Jesse schreef:Nu maakt het niet meer uit. :nooo:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
PS: dat van dat gras en de admirals wist ik Voetske, was zelfs een hele discussie over in deze topic. Maar ik zag dat, zoals je kunt terug lezen, niet als een excuus voor slecht spel op voorhand, want van Sparta win je toch wel, maar als een terechte roep om een structureel betere grasmat in de Arena.
Hopen dat Ajax er nog minimaal 2 bij legt.
Arwin, tis niet de eerste keer dat HtC na een slechte wedstrijd over het slechte gras beginy ..Arwin schreef:PS: dat van dat gras en de admirals wist ik Voetske, was zelfs een hele discussie over in deze topic. Maar ik zag dat, zoals je kunt terug lezen, niet als een excuus voor slecht spel op voorhand, want van Sparta win je toch wel, maar als een terechte roep om een structureel betere grasmat in de Arena.
Maar het feit dat ik meer hier zit dan naar de wedstrijd zit te kijken zegt volgens mij meer dan genoeg ..
Blij met de punten ...
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik weet het hoor Jesse. Maar we verliezen de competitie niet door deze wedstrijd. Spelen we eindelijk goed in de toppers laten we het liggen tegen Sparta, NEC, RKC en Vitesse :sad:Jesse schreef:Ik zit er een beetje doorheen, Raymon. Het was mijn positieve puntje in de rust: als Ajax lekker doorblijft scoren is één doelpuntje van Alves genoeg om ze in ieder geval te benaderen qua doelsaldo. Ik zie AZ niet gelijk spelen.Raymon schreef:Waarom maakt dat niet uit? Als AZ gelijk speelt en Ajax wint dan staan we gewoon boven ze. Heb je alleen nog PSV voor je.Jesse schreef:Nu maakt het niet meer uit. :nooo:
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Bijna 1-1 volgens LdL.
Alex er inmiddels af.
Alex er inmiddels af.
Laatst gewijzigd door Jesse op zo apr 22, 2007 3:10 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Eerste mooie goal van de wedstrijd, niet zelfzuchtig van KJH en bedient Mitea op de zestien meter stip 5 - 2 ... prima veld hoor !!!
Laatst gewijzigd door 999 op zo apr 22, 2007 3:12 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 15/16