Dat heeft er WEL mee te maken. Het is allebei overpositieve onzin, bij drama resultaten/beslissingen. Maar hier zal jij het wel niet mee eens zijn; ik kap er in ieder geval over.Neefkens schreef:Ik vond de tactische wissel van HtC een goede, begrijpelijke wissel. Lekker makkelijk achteraf praten als er later een doelpunt valt :pukey:
Heeft NIETS te maken met het 1 punt verhaal. :nooo:
Ajax - Sparta Rotterdam
-
- AT Toto winner 10/11
Niet dat ik deze wissel begrijp, maar volgens Voetske staat Gabri nog altijd op het middenveld...Thomas schreef:Zoals Rishi al zei: je verliest een speler die op het middenveld constant druk uitoefent op de bal en zet hem op een positie waar hij amper van waarde is. Met Perez erbij wordt het nog drukker en dankzij een aantal niet al te slimme voetballers bij Ajax loop je het risico dat men elkaar in de weg gaat lopen.Neefkens schreef:Ik vond de tactische wissel van HtC een goede, begrijpelijke wissel. Lekker makkelijk achteraf praten als er later een doelpunt valt :pukey:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ikke, Utr. - Psv . nee die kans is er de hele eerste helft niet geweest.Maar let op: 89 minuut, voorzet van de Jong in de zestien, net op het moment dat Alex wil koppen schiet het in zijn hamstring lijkt het, hij krimpt ineen van pijn, krijgt daardoor de bal verkeerd op zijn hoofd en kopt pardoes de bal in de kruising achter Gomez.1-1 eindstand, na de wedstrijd blijkt dat een te strak aangedraaide schroefnop van zijn voetbalschoen zich door zijn zool heeft geboord en dat de reden was van de pijnscheut .. die verder geen letsel heeft veroorzaakt ...Jesse schreef:Iemand die Utrecht - PSV heeft gezien? Is er een kans dat Utrecht er nog eentje in weet te prikken?
Iemand die AZ - Heereveen heeft gezien? Is er een kans dat Alves er eentje in weet te prikken?
Blij met de punten ...
Lekker makkelijk. Wel vertellen dat het onzin is, maar niet uitleggen waarom.Scherrer schreef:Dat heeft er WEL mee te maken. Het is allebei overpositieve onzin, bij drama resultaten/beslissingen. Maar hier zal jij het wel niet mee eens zijn; ik kap er in ieder geval over.Neefkens schreef:Ik vond de tactische wissel van HtC een goede, begrijpelijke wissel. Lekker makkelijk achteraf praten als er later een doelpunt valt :pukey:
:yes: :headbang:Voetske schreef:Ikke, Utr. - Psv . nee die kans is er de hele eerste helft niet geweest.Maar let op: 89 minuut, voorzet van de Jong in de zestien, net op het moment dat Alex wil koppen schiet het in zijn hamstring lijkt het, hij krimpt ineen van pijn, krijgt daardoor de bal verkeerd op zijn hoofd en kopt pardoes de bal in de kruising achter Gomez.1-1 eindstand, na de wedstrijd blijkt dat een te strak aangedraaide schroefnop van zijn voetbalschoen zich door zijn zool heeft geboord en dat de reden was van de pijnscheut .. die verder geen letsel heeft veroorzaakt ...Jesse schreef:Iemand die Utrecht - PSV heeft gezien? Is er een kans dat Utrecht er nog eentje in weet te prikken?
Iemand die AZ - Heereveen heeft gezien? Is er een kans dat Alves er eentje in weet te prikken?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Gabri staat zoals gewoonlijk overal, maar de tweede helf gaat beginnen eens goed kijken ...Mr. Ajax schreef:Niet dat ik deze wissel begrijp, maar volgens Voetske staat Gabri nog altijd op het middenveld...Thomas schreef:Zoals Rishi al zei: je verliest een speler die op het middenveld constant druk uitoefent op de bal en zet hem op een positie waar hij amper van waarde is. Met Perez erbij wordt het nog drukker en dankzij een aantal niet al te slimme voetballers bij Ajax loop je het risico dat men elkaar in de weg gaat lopen.Neefkens schreef:Ik vond de tactische wissel van HtC een goede, begrijpelijke wissel. Lekker makkelijk achteraf praten als er later een doelpunt valt :pukey:
Blij met de punten ...
-
- AT Toto winner 10/11
Lees mijn postings eens terug zou ik zeggen.Bertje schreef:Lekker makkelijk. Wel vertellen dat het onzin is, maar niet uitleggen waarom.Scherrer schreef:Dat heeft er WEL mee te maken. Het is allebei overpositieve onzin, bij drama resultaten/beslissingen. Maar hier zal jij het wel niet mee eens zijn; ik kap er in ieder geval over.Neefkens schreef:Ik vond de tactische wissel van HtC een goede, begrijpelijke wissel. Lekker makkelijk achteraf praten als er later een doelpunt valt :pukey:
Mooi verhaal, met één kleine doch belangrijke wijziging: die een blessure teweeg brengt die Alex voor de rest van het seizoen uitschakelt. :yes:Jesse schreef::yes: :headbang:Voetske schreef:Ikke, Utr. - Psv . nee die kans is er de hele eerste helft niet geweest.Maar let op: 89 minuut, voorzet van de Jong in de zestien, net op het moment dat Alex wil koppen schiet het in zijn hamstring lijkt het, hij krimpt ineen van pijn, krijgt daardoor de bal verkeerd op zijn hoofd en kopt pardoes de bal in de kruising achter Gomez.1-1 eindstand, na de wedstrijd blijkt dat een te strak aangedraaide schroefnop van zijn voetbalschoen zich door zijn zool heeft geboord en dat de reden was van de pijnscheut .. die verder geen letsel heeft veroorzaakt ...Jesse schreef:Iemand die Utrecht - PSV heeft gezien? Is er een kans dat Utrecht er nog eentje in weet te prikken?
Er valt een doelpunt, dus is de wissel fout. Klinkt lekker hoor.Scherrer schreef:Lees mijn postings eens terug zou ik zeggen.Bertje schreef:Lekker makkelijk. Wel vertellen dat het onzin is, maar niet uitleggen waarom.Scherrer schreef: Dat heeft er WEL mee te maken. Het is allebei overpositieve onzin, bij drama resultaten/beslissingen. Maar hier zal jij het wel niet mee eens zijn; ik kap er in ieder geval over.
3-2.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ik ook niet, maar ik kijk naar 2 dingen:Bertje schreef:Geen idee, want ik zie niets van de wedstrijd.Jesse schreef:Je zou inmiddels kunnen zeggen dat het een niet al te sterke wissel van Ten Cate was.
- Voor de wissel: 3-0 voor na zo'n 25 minuten
- De wissel: nog eens 25 minuten en het staat 3-2
Klinkt niet echt goed.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."