Dat moet je dus nog een keer uitleggen...Zlatan Son of God schreef:Een speler die de bal met links kan plaatsen waar hij de bal wil hebben.Mr. Ajax schreef:@Zsog:
Wat is een 'echte linkspoot'??
En wat is dan geen echte linkspoot?
Moderator: mods
.......... :XMr. Ajax schreef:Een speler die de bal kan plaatsen waar hij hem wilt hebben is een verdomd snelle speler! Heb ik nog niet zien rondlopen, zo'n speler.
:hypocrite:
En wat is 'echte' linkspoot? Gewoon een linkspoot. Je kan het hebben over een echte linksbuiten ofzo, maar een echte linkspoot?
Ach laat maar...
Begrijp me niet verkeerd, Babel zorgt vrijwel altijd voor dreiging (en regelmatig voor gevaar) voor de goal, maar tot nu toe heeft hij nog niet bewezen over een bijzonder thorinstinct te beschikken. Niet dat hij heel veel kansen mist, maar hij maakt gewoon weinig doelpunten.Bertje schreef:Waar je Babel ook wilt laten spelen, je moet hem geen voorzetten laten geven. Babel moet je voor het doel laten komen. Zoals Stoichkov bij Barcelona speelde.
Je kunt natuurlijk altijd betwisten hoe goed hij is (en hoe goed hij kan worden), maar dat doet niets af aan de manier waarop hij het beste speelt. Overigens heeft Babel wel een traptechniek met potentie (ondanks dat deze nog weinig verfijnd is) en gaat hij dus heus nog wel meer doelpunten maken. Het is ook onzin dat Babel alleen binnendoor kan, want hij heeft een meer dan behoorlijk schot in zijn linkerbeen, maar dan moet de spits wel ruimte voor hem maken, zodat hij richting het doel kan bewegen.Thomas schreef:Begrijp me niet verkeerd, Babel zorgt vrijwel altijd voor dreiging (en regelmatig voor gevaar) voor de goal, maar tot nu toe heeft hij nog niet bewezen over een bijzonder thorinstinct te beschikken. Niet dat hij heel veel kansen mist, maar hij maakt gewoon weinig doelpunten.Bertje schreef:Waar je Babel ook wilt laten spelen, je moet hem geen voorzetten laten geven. Babel moet je voor het doel laten komen. Zoals Stoichkov bij Barcelona speelde.