Ajax - RKC Waalwijk (KNVB-beker)
-
- SylvievdVaart
Jaap op Demosthenes, denk ik, al heeft Demosthenes meer haar en een ander verleden. Jaap zal trots zijn op de vergelijking.Nihad schreef:Iemand ooit opgevallen dat Demosthenes erg veel op Jaap Stam lijkt? :D
http://nl.wikipedia.org/wiki/Demosthenes
De man achter Demosthenes lijkt natuurlijk meer op ... :ajaxsmiley:
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
- thaumaturgy
Ajax: Stekelenburg; Ogararu, Heitinga, Vermaelen, Emanuelson; Gabri, Sneijder, Davids; De Mul, Huntelaar, Babel.
Wissels: Gentenaar, Perez, Roger, Lindenbergh, Mitea, Sarpong, Van der Wiel.
RKC Waalwijk: Lemmens; Van Diemen, Bakens, Koenders, Mulder; Obodai, Berger, Vertonghen; Janssen, Van de Haar, Sektioui.
Wissels: Wevers, Teixeira, Van Haaren, Vicelich, Van den Bergh, Garcia, Mulder.
Wissels: Gentenaar, Perez, Roger, Lindenbergh, Mitea, Sarpong, Van der Wiel.
RKC Waalwijk: Lemmens; Van Diemen, Bakens, Koenders, Mulder; Obodai, Berger, Vertonghen; Janssen, Van de Haar, Sektioui.
Wissels: Wevers, Teixeira, Van Haaren, Vicelich, Van den Bergh, Garcia, Mulder.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Zet ik m'n tv aan (een monsterlijk grote philips
), zie ik Ruud Gullit en die verlopen Iggy Popkop van Jan Mulder met op de achtergrond een half lege Arena.
(zag ik Lucas daar in het uitvak zitten?)
Jullie moeten je schamen.
Dat ik eens een wedstrijdje oversla betekent niet dat jullie ook thuis mogen blijven!
--
edit: wat blijft het opeens oorverdovend stil in dit topic, stelletje spijbelaars!
Tien minuutjes gespeeld. De spelers vallen bij bosjes tegen het gras (Vertongen die Gabri tegen de vlakte mikt). En de vrije trap van Sneijder valt tegen de touwen.
(zag ik Lucas daar in het uitvak zitten?)
Jullie moeten je schamen.
Dat ik eens een wedstrijdje oversla betekent niet dat jullie ook thuis mogen blijven!
--
edit: wat blijft het opeens oorverdovend stil in dit topic, stelletje spijbelaars!
Tien minuutjes gespeeld. De spelers vallen bij bosjes tegen het gras (Vertongen die Gabri tegen de vlakte mikt). En de vrije trap van Sneijder valt tegen de touwen.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Ik heb de beginfase moeten missen, wie is er zo geblesseerd geraakt bij RKC dan?Ferry schreef:Ja, Vertonghen laat zich lekker gelden. :nooo:
Aan de andere kant heeft Davids het sleutelbeen van een RKC'er gebroken. Pittige duels dus.
Verder is Ajax lekker fel en is het meest dreigend, zonder hele grote kansen overigens.
Ruud Berger dacht ik. Hoge bal waar Davids goed zijn schouder indraaide. Geen kwade opzet, maar hij ging er stevig in.Arwin schreef:Ik heb de beginfase moeten missen, wie is er zo geblesseerd geraakt bij RKC dan?Ferry schreef:Ja, Vertonghen laat zich lekker gelden. :nooo:
Aan de andere kant heeft Davids het sleutelbeen van een RKC'er gebroken. Pittige duels dus.
Verder is Ajax lekker fel en is het meest dreigend, zonder hele grote kansen overigens.
- Ajaciedjuh
Yep, het tempo moet omhoog. Ajax heeft wel genoeg strijd, maar het voetbal laat nog te wensen over. Heitinga had zijn own-goal goed kunnen maken (was wel een snelle aanval).
Ik erger me wel aan bossen. rkc mag bikkelen en Gabri krijgt geel (dan hadden er van rkc er al zeker 3 een gele kaart moeten hebben). Maar ja, bossen zal ons eens een keer niet naaien.
Hopelijk snel na rust de 2 en 3-1.
Ik erger me wel aan bossen. rkc mag bikkelen en Gabri krijgt geel (dan hadden er van rkc er al zeker 3 een gele kaart moeten hebben). Maar ja, bossen zal ons eens een keer niet naaien.
Hopelijk snel na rust de 2 en 3-1.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Ajax speelt erg slordig, waarbij sommige spelers er maar erg weinig van bakken. Urby en Babel zijn bijvoorbeeld erg matig vanavond.
Die 1-1 ruststand is uiteraard niet verdiend, want Ajax is wel duidelijk de betere partij. Neemt niet weg dat het een hele vervelende partij is om naar te kijken. RKC schopt naar alles wat beweegt en Ajax speelt dus erg slordig.
Die 1-1 ruststand is uiteraard niet verdiend, want Ajax is wel duidelijk de betere partij. Neemt niet weg dat het een hele vervelende partij is om naar te kijken. RKC schopt naar alles wat beweegt en Ajax speelt dus erg slordig.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Vertonghen speelt overigens ook niet al te best. Hij wint wel alle kopduels.
Ze moeten die Ogararu trouwens eens wat instructies meegeven, want die moet die zee van ruimte echt eens een keer gaan benutten. Hij loopt er nu echt voor Jan Joker bij vaak. Ik vind de Mul het trouwens wel behoorlijk doen. Gaat veel dreiging van uit.
Edit: tot zover voor Arwin en Thomas, tenzij jullie nog vragen hebben. :D
Ze moeten die Ogararu trouwens eens wat instructies meegeven, want die moet die zee van ruimte echt eens een keer gaan benutten. Hij loopt er nu echt voor Jan Joker bij vaak. Ik vind de Mul het trouwens wel behoorlijk doen. Gaat veel dreiging van uit.
Edit: tot zover voor Arwin en Thomas, tenzij jullie nog vragen hebben. :D