Feyenoord
-
- AT Toto winner 10/11
Als je die Drenthe zo zag is hij bij de eerste de beste redelijke club die hem wil hebben weg. Die gasten hebben helemaal geen zin in dit soort dwazen die tegen ze schreeuwen.Thijs schreef:Inderdaad, het is niet alleen het bestuur wat Feyenoord kapot maakt.
Als ik speler van Feyenoord was zou ik ook snel wegwezen, Drenthe leek ook niet bepaald op z'n gemak.
Ik snap niet zo goed waarom ze verhaal gaan halen. Wat valt er te vertellen?
Overigens moeten 'wij' Ajacieden maar onze muil houden. Wij gingen vorig jaar bij Blind (na Roda uit volgens mij) ook verhaal halen en onder Wouters gebeurde het is dat we het trainingsveld op slot deden.
Overigens moeten 'wij' Ajacieden maar onze muil houden. Wij gingen vorig jaar bij Blind (na Roda uit volgens mij) ook verhaal halen en onder Wouters gebeurde het is dat we het trainingsveld op slot deden.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Dat jaar waren we dramatisch.
Feyenoord werd toen kampioen, maar we haalden wel de glans van hun titel af door ze in de Arena met 6-0 op hun kloten te geven.
Feyenoord werd toen kampioen, maar we haalden wel de glans van hun titel af door ze in de Arena met 6-0 op hun kloten te geven.
Thijs schreef:En dan te bedenken dat wij een jaar of 7,8 geleden ook zesde werden in de competitie. Kan er me weinig meer van herinneren, maar waren we toen ook zo slecht als Feyenoord nu is?
Dat was een schitterende ludieke actie. Niet te vergelijken met het geloei van het havenvee of het boerengebral in Nijmegen.Nihad schreef:...en onder Wouters gebeurde het is dat we het trainingsveld op slot deden.
Laatst gewijzigd door 666 op di apr 17, 2007 6:54 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
Echt waar? Wat sneu.Neefkens schreef:Hoe moet je daar in hemelsnaam mee omgaan als speler ? Er was er zelfs eentje die iemand zijn hart eruit zou snijden.... :nooo:
Ik vind het ook zwak van Feyenoord dat ze dat tuig los laten op gastjes als Vlaar (wat zal die balen dat hij weg is gegaan bij AZ) en Drenthe.
Ik kan het me niet meer herinneren. Wat was daar zo mooi aan?666 schreef:Dat was een schitterende ludieke actie. Niet te vergelijken met het geloei van het havenvee of het boerengebral in Nijmegen.Nihad schreef:...en onder Wouters gebeurde het is dat we het trainingsveld op slot deden.
-
-
-
- AT Toto winner 15/16
De wens is de vader van de gedachte?joey schreef:Die zal zich juist willen bewijzen. De roep om een 'jongen van het huis' die Feyenoord komt redden is groot, dus waarom Mario B. niet?
Rutten stuurde een extra gemotiveerd Twente de wei in tegen psv? of waren het lammetjes?
De competitie is gespeeld, nec verliest en ik hoop om meer dan één reden dat Heerenveen wint, want als feyenoord tegen heerenveen aan een gelijkspel genoeg heeft, dan wordt het een gelijkspel, zo goed is heerenveen niet en de groenteboer van Jol kan weer wat verdienen.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Er is een verschil tussen een bus tegenhouden en even zeggen dat dit niet langer kan, en zeggen dat je "harten eruit gaat snijden". Ik vind best dat spelers het mogen horen van supporters als ze een wanprestatie geleverd hebben, wrijf het ze inderdaad maar even in. Maar dit soort debiele acties en figuren is typisch feyenooit.
Daar is de langverwachte reactie van Koeman! Hij zal die luie donders eens goed aanpakken, te beginnen bij de basiskrachten die het keer op keer laten afweten. :hypocrite:
voetbalzoneSaidi uit selectie Feyenoord gezet
Karim Saidi is door Erwin Koeman verbannen uit de A-selectie van Feyenoord. De oefenmeester van de Rotterdammers laakt de discipline van de Tunesische verdediger en heeft het hem naar het tweede teruggezet.
“Karim is al vijf of zes keer geblesseerd geweest aan zijn knie en maakt in zijn herstel zijn eigen regels. Dat kunnen we niet gebruiken", verklaarde Koeman. Afgelopen weekend verliet Saidi met knieblessure nummer zoveel de training verliet bij Jong Feyenoord en was de maat vol voor Koeman.
“Om vervolgens op maandag weer fit te zijn bij het eerste elftal”, reageerde Koeman. “We hebben iedereen nodig in de laatste twee wedstrijden. Als een speler wil maar niet kan, heeft hij geen probleem. Als een speler wel kan maar niet wil, neem ik maatregelen. Zoals in dit geval bij Karim.”
Saidi (24) kwam in het seizoen 2004/2005 nog dertig keer in actie, maar werd halverwege vorig seizoen aan het Italiaanse Lecce verhuurd. Dit seizoen kwam de verdediger, die tot medio 2009 onder contract staat, twaalf maal in actie.
Ik vind de Koeman-broertjes eigenlijk allebei te nuchter voor het trainerschap. Ik kan me echt niet voorstellen dat Ronald en Erwin zich in de kleedkamer op staan te winden. Hiddink, Van Gaal en ook Ten Cate zijn in staat om te donderen wanneer dat nodig is (wat niet betekent dat het altijd zal werken natuurlijk).