Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
999

Bericht door 999 » ma apr 16, 2007 10:28 pm

Verder zal er dan flink wat versterkingen aangetrokken moeten worden.En zonder grote zakken met geld wordt dat moeilijk.
Laatst gewijzigd door 999 op ma apr 16, 2007 10:42 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Blij met de punten ...

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma apr 16, 2007 10:35 pm

Ach ja, ik moet ook nog zien hoeveel geld al die zogenaamde investeerders gaan meebrengen. De vorige kandidaat is destijds opgenomen in een gesticht en daar hebben we nooit meer wat van gehoord. Ik kan me eerlijk gezegd niet voorstellen dat je een hoop geld op tafel neer zou willen leggen om het vervolgens door een clown als V.Hanegem uit te laten geven.

Ik vraag me overigens af of het nou zo slim is om allemaal clubmensen in dienst te nemen. Leuk hoor, al die bekende namen maar het gaat in eerste instantie om kwaliteit. En ja, laten we eerlijk zijn. Die hebben ze al tijden niet in huis gehad.... ;)

Ze kunnen volgens mij maar één ding doen. Alles afbreken en compleet opnieuw beginnen. Investeren in een deskundige en ervaren technische staf en deze 3 jaar de tijd geven om wat op te bouwen. Maar ja, zo werkt het meestal niet in de voetbalwereld.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 10:41 pm

Een ding weet ik zeker; voor investeerders moet je oppassen, vooral als ze al op voorhand willen meepraten over technische zaken. En als ze denken dat Willem van Hanegem de Verlosser is, is het tijd om de stormbal te hijsen.

Voetske, natuurlijk heb je geld nodig, maar als iets binnenkrijgt en je verpatst het aan Tiendalli, Buijs, Leonard, etc.... :X :aai:
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » ma apr 16, 2007 10:44 pm

Meer had Feyenoord niet te besteden op dat moment.Dan kun je alleen maar dat soort spelers binnenhalen ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 10:46 pm

Beter één goede speler dan vier slechte.

999

Bericht door 999 » ma apr 16, 2007 10:48 pm

Nou, volgens mij had Feyenoord daar zelfs niet genoeg geld voor ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 16, 2007 10:49 pm

Dan hebben ze iets helemaal verkeerd gedaan, want Kuijt bracht een smak geld op.

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma apr 16, 2007 10:50 pm

Mwah, voor die Tiendalli hebben ze volgens mij nog best wat betaald. En dat terwijl ze met iemand als Zuiverloon een speler in huis hadden die wat mij betreft in ieder geval niet minder is. Dat soort fouten is echt cruciaal als je zo zuinig moet zijn.

En dan zo'n Buijs. Ik verdenk ze er zelfs van dat ze die maar hebben gehaald omdat ie wel lekker ligt bij de supporters.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 16, 2007 10:51 pm

Voetske schreef:Nou, volgens mij had Feyenoord daar zelfs niet genoeg geld voor ...
Jawel joh. Timmer, Huysegems, Lucius, Leonard, Tiendalli, Charisteas, Buijs, en wie ik nog vergeet. Denk dat deze heren bij elkaar toch tegen de 7 miljoen hebben gekost, als het niet meer is. Kun je best 1 of 2 goede spelers voor kopen.

999

Bericht door 999 » ma apr 16, 2007 10:54 pm

Jöhnk schreef:
Voetske schreef:Nou, volgens mij had Feyenoord daar zelfs niet genoeg geld voor ...
Jawel joh. Timmer, Huysegems, Lucius, Leonard, Tiendalli, Charisteas, Buijs, en wie ik nog vergeet. Denk dat deze heren bij elkaar toch tegen de 7 miljoen hebben gekost, als het niet meer is. Kun je best 1 of 2 goede spelers voor kopen.
Hihi, Je bedoelt in de klasse van Rosenberg en Charristeas ;) :aai: , 7 miljoen dat ben je alleen al kwijt aan het salaris van een goede speler.Feyenoord was en is blut, en voor hen geen suikeroom uit Engeland.
Blij met de punten ...

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 16, 2007 10:57 pm

Of Alves (4 mln.?). Ze hadden ook Lazovic kunnen houden.

Allemaal achteraf gepraat, dat weet ik wel, maar het laatste wat je in zo'n situatie moet doen is de club volplempen met middelmaat. Kun je nog beter niets kopen.

999

Bericht door 999 » ma apr 16, 2007 11:02 pm

Jöhnk schreef:Of Alves (4 mln.?). Ze hadden ook Lazovic kunnen houden.

Allemaal achteraf gepraat, dat weet ik wel, maar het laatste wat je in zo'n situatie moet doen is de club volplempen met middelmaat. Kun je nog beter niets kopen.
Wou net zeggen, allemaal achteraf gepraat.Wie heeft er niet allemaal Alves over het hoofd gezien, bijna de gehele voetbalwereld.Verder ben ik met het laatste wel weer eens.Als je geen kwaliteit kunt kopen, koop dan niks.Geef de jeugd dan maar extra kansen ..

Wat Lazovic betreft, die speelde bij Feyenoord als een krant ..
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di apr 17, 2007 9:17 am

Frits Barend vindt het allemaal zo erg en Jan Mulder huilt ook al mee.

Nog even een klein dingetje over Feyenoord. Ik heb Erwin Koeman altijd verdedigd op deze plaats, maar ik moet nu ook wat kritiek kwijt. Het is me echt een raadsel waarom Erwin, met zo ontzettend veel tegengoals, slechts drie man in zijn verdediging opstelt. Dat is een heel moeilijke tactiek.

Zoiets kan alleen maar als je beschikt over fysiek sterke, slimme spelers. Als de rest van je ploeg dan ook nog eens niet in goeden doen is, neem je een groot risico met een achterhoede die gevormd wordt door Schreuder, Vlaar en Bahia. Dan vraag je om problemen.

Mijn club zit nu op de bodem en dat doet pijn. Heel typerend is het dat er nu mensen zijn die ineens voor Feyenoord zijn. Ik hoorde op de televisie dat Frits Barend het allemaal zo erg vindt voor ons en Jan Mulder huilde ook al mee. Ik vind dat hypocriet gedoe. Daar heb ik een hekel aan.

Die mannen hebben helemaal niks met Feyenoord, eerder het tegendeel. Dan moeten ze nu niet ineens schijnheilig gaan zitten doen. Dat is pijnlijk voor Feyenoorders want die weten allemaal waar in het voetbal de voorkeur van deze mannen ligt.

Ik heb trouwens sowieso de pest aan medelijden. Loop effe door zeg, Feyenoord lost dat probleem wel in eigen geledingen op. Tenminste, dat hoop ik.

Dat PSV weer gewonnen heeft, vind ik erg grappig. Vooral vanwege de reactie bij de concurrentie. Ik hoor nu Louis van Gaal roepen dat hij al zijn hoop vestigt op FC Utrecht tegen PSV. Tja, maar als je kampioen wil worden, moet je het toch echt zelf doen.

Bij zo’n opmerking moet ik ook meteen denken aan het belang van de play-offs. Want FC Utrecht kan inderdaad roet in het eten gooien bij PSV, omdat Utrecht nog ergens om speelt.

Vroeger waren in deze fase al een hoop clubs uitgespeeld. Die maakten het de kampioenskandidaten niet echt moeilijk meer. Nu wordt er nog door veel clubs gevochten en dat is het gevolg van de terechte keuze voor de play-offs.

Het is spannender en de spanning duurt langer, dat wil je als liefhebber toch?

Door de loting voor de halve finale van de KNVB-beker is dat toernooi juist weer wat minder spannend geworden. AZ thuis tegen NAC (donderdag) en Ajax thuis tegen RKC (morgen), het zijn twee wedstrijden waarvan je de winnaar eenvoudig kan raden.

Toch heb ik wel mijn hoop gevestigd op NAC. Die ploeg liet vrijdag tegen Ajax zien dat er aardig gevoetbald kan worden. Ze hadden helemaal niet hoeven verliezen van Ajax.

Aan de twee ruime nederlagen van dit seizoen tegen AZ (8-1, 4-1) is te zien dat NAC niet graag speelt tegen AZ. Als je naar die uitslagen kijkt, ligt het voor de hand dat ze nu met 2-1 verliezen. Maar hoe vaak kan NAC een bekerfinale spelen? Niet al te vaak dus. In 1974 speelden ze er voor de laatste keer een. Alles in die club moet gemobiliseerd worden om de finale dus te halen.

Ik gun het AZ ook best, daar niet van. Maar een club als NAC is weer wel eens toe aan iets leuks. Bovendien reiken de ambities verder dan de beker. AZ heeft zijn zinnen gezet op de landstitel. Dat is een omstandigheid waar een goede ploeg als NAC van moet zien te profiteren.

[email protected]
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 17, 2007 9:50 am

Jöhnk schreef:Of Alves (4 mln.?). Ze hadden ook Lazovic kunnen houden.

Het gekke is dat Feyenoord de laatste jaren gezegend is met grote talenten. Van Persie, Kalou, nu weer De Guzman. Kuijt kwam bovendien voor niets. Dat waren geweldige meevallers, maar Feyenoord is er weinig mee opgeschoten.

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » di apr 17, 2007 10:19 am

Die Van Hanegem schrijft precies zo als ie lult:als een 9 jarig jochie. Wat krijgt die man toch ongelofelijk veel aandacht voor de poep die hij zegt.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 17, 2007 10:22 am

Je hebt het wel over de Verlosser van Feyenoord, Spijker! :eusa_naughty:

Aristides

Bericht door Aristides » di apr 17, 2007 1:03 pm

joey schreef:Je hebt het wel over de Verlosser van Feyenoord, Spijker! :eusa_naughty:
derksen moet toch ook weten dat van hanegem niet gaat/komt; dat weten die "investeerders" ook. Er zullen er meer moeten verdwijnen dan alleen bosz en brard, maar dat zal niet gebeuren.
Het gekke is dat Feyenoord de laatste jaren gezegend is met grote talenten. Van Persie, Kalou, nu weer De Guzman. Kuijt kwam bovendien voor niets. Dat waren geweldige meevallers, maar Feyenoord is er weinig mee opgeschoten.
De ontwikkeling van de guzman valt me tegen. Hij liet zondag op dezelfde wijze als in de eerste wedstrijd tegen groningen zijn man lopen. Hij vberdedigt een beetje mee, maar een beetje verdedigen is levensgevaarlijk, medespelers denken dat de guzman zijn man houdt, maar die laat hij op het laatste moment lopen.

Voor alle duidelijkheid: kuit kwam niet voor niets (al was de transfersom niet hoog) en feyenoord heeft een financiële verplichting van Utrecht aan kuit ook overgenomen. Weet jij het salaris van kuit in zijn laatste jaar? pierre zal er watertandend naar hebben gekeken.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 17, 2007 2:01 pm

De Guzman is een groot talent. Ze zouden in Rotterdam zuinig op hem moeten zijn. Maar waarschijnlijk jagen ze hem richting concurrentie (AZ), of anders richting buitenland net als Van Persie.
Maar vooral het contract van Schreuder verlengen, hoor. JAAAAA.... :aai:

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » di apr 17, 2007 2:50 pm

'Feyenoord heeft interesse in Hofland'
Feyenoord versterkt zich mogelijk volgend seizoen met Kevin Hofland. Volgens RTV Rijnmond was een delegatie van de Rotterdamse club vorige week zaterdag aanwezig bij het duel van Wolfsburg tegen Mainz '05.

De 27-jarige Hofland speelde tussen 2000 en 2003 al in het shirt van PSV. Daarna maakte hij de overstap naar het Duitse VfL Wolfsburg, waar hij nog een contract tot medio 2008 heeft.

Daarvoor was de zevenvoudig international ook in dienst bij Fortuna Sittard. Wolfsburg zou de international graag langer aan zich binden. Onlangs liet Hofland zich echter in de Telegraaf ontvallen te twijfelen over een langer verblijf, omdat hij graag nog eens hogerop wil: "Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik graag hogerop wil. Het is mijn ambitie om Europees voetbal te spelen."
www.voetbalprimeur.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 17, 2007 2:58 pm

Dat zullen ze in Eindhoven niet leuk vinden. :D

Arwin

Bericht door Arwin » di apr 17, 2007 3:06 pm

Hehe, die Van Hanegem is ook flink gefrustreerd over de situatie bij zijn club zo te lezen. :D

Eigenlijk zielig dat die man zoveel ruimte krijgt in dagbladen en voetbal praat programma's om zijn mening te geven. Er komt namelijk echt geen zinnig woord uit bij hem.

Aristides

Bericht door Aristides » di apr 17, 2007 3:06 pm

joey schreef:Dat zullen ze in Eindhoven niet leuk vinden. :D
omdat hij graag nog eens hogerop wil: "Ik heb nooit onder stoelen of banken gestoken dat ik graag hogerop wil. Het is mijn ambitie om Europees voetbal te spelen."

:D
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

jabu

Bericht door jabu » di apr 17, 2007 4:27 pm

Zou een beetje veel van hetzelfde zijn met Vlaar en Hofland als duo.

Jeroen126

Bericht door Jeroen126 » di apr 17, 2007 6:16 pm

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » di apr 17, 2007 6:27 pm

Vreselijk, inderdaad. Op een gegeven moment stond er zo'n gek tegen Koeman te razen en zag je gewoon dat Erwin moeite had om een glimlach te onderdrukken. Ik kon het niet helemaal verstaan maar ik dacht iets te horen over van een roltrap afvallen en niemand die kwam helpen. Wat Koeman verder met die informatie moet? :confused:

Dat die mensen ook verwachten dat die spelers en trainers op deze manier een normaal gesprek kunnen en willen voeren. Belachelijk. En die vent die Buijs aan wilde vallen was al helemaal het dieptepunt. Ik ben benieuwd wat 'onechte Feyenoorder' Buijs tegenwoordig van Feyenoord vindt.

Als Feyenoord komend weekend van NEC verliest zouden sommige van die mensen wel eens hele gekke dingen kunnen gaan doen, vrees ik.

Gesloten