Duitsland
Moderator: mods
Heel HSV laat weinig zien. Van der Vaart moet het doen met een dom spitsje als Sanogo voor zich.
0-4 Meira. Ieder kopduel is zo'n beetje raak. Vier doelpunten met het hoofd voor Stuttgart.
Bayern staat 1-0 achter bij Hannover dankzij een doelpunt van Bruggink.
0-4 Meira. Ieder kopduel is zo'n beetje raak. Vier doelpunten met het hoofd voor Stuttgart.
Bayern staat 1-0 achter bij Hannover dankzij een doelpunt van Bruggink.
Laatst gewijzigd door FlaFlu op za apr 07, 2007 3:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
De Jong was het lievelingetje van Doll. Er breken nu zware tijden aan voor hem. :aai:Thomas schreef:Ik zit met een half oog te kijken, maar ik durf het wel op een 'Ja' te gooien. Dat krijg je als een waterdrager zich wil profileren als sterspeler.
Werder om 5 uur tegen Galasek en zijn maten van Nürnberg. Volgens de Kicker staat Rosi bij Werder opnieuw niet in de basis.
:nec:
Het stinkt aan alle kanten!
k zit nu Mainz-Schalke te kijken. Als ik het goed heb dacht wimpey een tijdje geleden de perfecte verediger voor AJAX de hebben gevonden, die Friederich van Mainz. Nou, gelukkig, is wimpey geen scout bij AJAX ofzo hoor...Wat een prutser is het! En zijjn partner, Noveski, volgens mij ook door hem aanbevolen, is ook geen wereldwonder hoor.
:aai:
:aai:
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Televisiescouting is al een onmogelijke zaak, maar op basis van een deel van een wedstrijd lijken me deze conclusies op zijn minst gewaagd te noemen. Volgens mij is Wimpey (of was iig) een regelmatig volger van de Bundesliga, ik neem toch aan dat zijn oordeel (wat) gefundeerder is
I think I lost my fucking headache
Dat laatste ben ik helemaal met je eens. Op basis van een wedstrijd oordelen is natuurlijk onzin.Muisje Andersom schreef:Televisiescouting is al een onmogelijke zaak, maar op basis van een deel van een wedstrijd lijken me deze conclusies op zijn minst gewaagd te noemen. Volgens mij is Wimpey (of was iig) een regelmatig volger van de Bundesliga, ik neem toch aan dat zijn oordeel (wat) gefundeerder is
Over televisiescouting: dat is uiteraard minder makkelijk en uitgebreid dan wanneer je in het stadion zit, maar het is prima mogelijk. Het is vaak gewoon een kwestie van een speler vaker bekijken, om z'n spel tot in de detaille te beoordelen.
Schei toch uit zeg. Of hij had een ENORME offday, of hij is gewoon een enorme prutser. Soms kan je het gewoon zien, en hoef je een speler niet 5 jaar te volgen.Muisje Andersom schreef:Televisiescouting is al een onmogelijke zaak, maar op basis van een deel van een wedstrijd lijken me deze conclusies op zijn minst gewaagd te noemen. Volgens mij is Wimpey (of was iig) een regelmatig volger van de Bundesliga, ik neem toch aan dat zijn oordeel (wat) gefundeerder is
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Helemaal mee eens. Iemand afbranden na één wedstrijd. :nooo:Muisje Andersom schreef:Televisiescouting is al een onmogelijke zaak, maar op basis van een deel van een wedstrijd lijken me deze conclusies op zijn minst gewaagd te noemen. Volgens mij is Wimpey (of was iig) een regelmatig volger van de Bundesliga, ik neem toch aan dat zijn oordeel (wat) gefundeerder is
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Sommige spelers hebben soms nou eenmaal een hele slechte dag. En soms heeft een speler een fantastische dag en denk je een hele goede speler te hebben gevonden, waarna hij in de vier wedstrijden daarna bewijst er niets van te kunnen. Je moet kijken naar omstandigheden, fitheid, het spel van z'n medespelers, etc.
Wie Delgado de laatste weken ziet spelen zou denken dat hij er ook weinig van kan.
Wie Delgado de laatste weken ziet spelen zou denken dat hij er ook weinig van kan.
De cameras concentreren zich niet alleen op de man met de bal. Je hebt constant zo'n 25 tot 30 meter in beeld. Op die manier heb je dus vaak niet genoeg aan een paar wedstrijden om de looplijnen, bewegingen en positionering van een speler te bepalen, maar na verloop van tijd is het ook op tv te zien. Lukt prima hoor. Gewoon een kwestie van de betreffende speler vaker bekijken. :yes:Muisje Andersom schreef:Het is echt onzin Thomas. Op tv zie je niet hoe een speler zich opstelt zonder bal, hoe hij beweegt, hoe hij gaten trekt, hoe de communicatie met medespelers is. Scouten kan je alleen maar doen als je erbij bent
Werder klopt Alemannia met prachtgoal Diego
20/4/2007 22:25
Werder Bremen liep zich 45 minuten lang stuk op Alemannia Aachen, maar stelde na rust dankzij twee Nederlandse wissels razendsnel orde op zaken, waarna Diego het duel besliste met een fantastische goal: 3-1. De ploeg van Thomas Schaaf heroverde de koppositie in de Bundesliga.
Daniel Jensen en Markus Rosenberg (foto) meldden zich in de 46ste minuut op het veld nadat hun ploeg er in de eerste 45 minuten niet in was geslaagd een vlotte 1-0 achterstand ongedaan te maken. Met de twee voormalige Eredivisie-spelers was de thuisploeg wel succesvol.
In de vijftigste minuut scoorde Jensen na een fraaie combinatie. Rosenberg zorgde met een overstapje voor de afleiding, Miroslav Klose legde klaar voor de instormende Jensen, die koel de bal binnenschoof: 1-1. Vijf minuten later was het de beurt aan Rosenberg, die zijn man opzij zette en doelman Kristian Nicht klopte met een schot door de benen: 2-1.
De voorsprong kwam het elftal van Schaaf toe. In de eerste helft was de ploeg al na twee minuten op achterstand gekomen, door een klutsgoal van Sergio Pinto, die van dichtbij de bal over de doellijn frommelde namens Alemannia, waarvoor Jeffrey Leiwakabessy weer eens negentig minuten speelde.
Na de 0-1 was het Werder dat aandrong en tal van kansen kreeg, maar niet scoorde. Diego, Klose en Frank Baumann waren dichtbij de 1-1. Na de 2-1 voorsprong verzuimde Bremen het karwei vroegtijdig af te maken: Patrick Owomoyela knalde op de lat, terwijl Klose de paal trof. Pas in blessuretijd was het Diego die vanaf zestig meter de ten aanval getrokken doelman Nicht klopte met een fantastische lob.
Werder passeerde Schalke 04. De Hanzeaten hebben een voorsprong van één punt op de onttroonde koploper, die zaterdag Energie Cottbus op bezoek krijgt
vi.nl
20/4/2007 22:25
Werder Bremen liep zich 45 minuten lang stuk op Alemannia Aachen, maar stelde na rust dankzij twee Nederlandse wissels razendsnel orde op zaken, waarna Diego het duel besliste met een fantastische goal: 3-1. De ploeg van Thomas Schaaf heroverde de koppositie in de Bundesliga.
Daniel Jensen en Markus Rosenberg (foto) meldden zich in de 46ste minuut op het veld nadat hun ploeg er in de eerste 45 minuten niet in was geslaagd een vlotte 1-0 achterstand ongedaan te maken. Met de twee voormalige Eredivisie-spelers was de thuisploeg wel succesvol.
In de vijftigste minuut scoorde Jensen na een fraaie combinatie. Rosenberg zorgde met een overstapje voor de afleiding, Miroslav Klose legde klaar voor de instormende Jensen, die koel de bal binnenschoof: 1-1. Vijf minuten later was het de beurt aan Rosenberg, die zijn man opzij zette en doelman Kristian Nicht klopte met een schot door de benen: 2-1.
De voorsprong kwam het elftal van Schaaf toe. In de eerste helft was de ploeg al na twee minuten op achterstand gekomen, door een klutsgoal van Sergio Pinto, die van dichtbij de bal over de doellijn frommelde namens Alemannia, waarvoor Jeffrey Leiwakabessy weer eens negentig minuten speelde.
Na de 0-1 was het Werder dat aandrong en tal van kansen kreeg, maar niet scoorde. Diego, Klose en Frank Baumann waren dichtbij de 1-1. Na de 2-1 voorsprong verzuimde Bremen het karwei vroegtijdig af te maken: Patrick Owomoyela knalde op de lat, terwijl Klose de paal trof. Pas in blessuretijd was het Diego die vanaf zestig meter de ten aanval getrokken doelman Nicht klopte met een fantastische lob.
Werder passeerde Schalke 04. De Hanzeaten hebben een voorsprong van één punt op de onttroonde koploper, die zaterdag Energie Cottbus op bezoek krijgt
vi.nl