Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di apr 03, 2007 3:50 pm

Sorry?

:nec:

Kaboem

Bericht door Kaboem » di apr 03, 2007 3:51 pm

Gozert? Dan altijd nog meneert!
Bertje for President!

Vitali Nomini

Bericht door Vitali Nomini » di apr 03, 2007 5:10 pm

Mijnheer Gozerttt

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » zo apr 08, 2007 1:56 pm

Weinaldum, een 16-jarige debutant, schijnt indruk te maken bij Feyenoord.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 08, 2007 1:58 pm

Thomas schreef:Weinaldum, een 16-jarige debutant, schijnt indruk te maken bij Feyenoord.
Zegt misschien meer over de rest. :X
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » zo apr 08, 2007 2:28 pm

Van wat ik over hem heb gehoord is het een toptalent, hoor.

999

Bericht door 999 » zo apr 08, 2007 4:12 pm

Oproer rond De Kuip
ROTTERDAM - Rond de Kuip is het zondagmiddag na de wedstrijd Feyenoord - FC Groningen (0-4) een flinke oproer onder boze supporters van de thuisploeg ontstaan. Politie en mobiele eenheid hebben het Maasgebouw, waar onder anderen de officials, bestuursleden en sponsors samenkomen, hermetisch afgesloten.

Duizenden opgewonden aanhangers van Feyenoord hebben zich op de parkeerterreinen rond het stadion opgesteld. Met ME-bussen en politie te paard proberen de autoriteiten de opdringende fans terug te dringen. Hier en daar worden vernielingen aanger
De T.
Blij met de punten ...

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » zo apr 08, 2007 4:16 pm

Was te verwachten, helaas. Wij hebben misschien problemen, maar bij Feyenoord is het helemaal een bende. Ze hebben geluk dat Heerenveen gisteren gelijk speelde, anders hadden ze nou 6e gestaan.
Tijd voor iets nieuws.

Arthur

Bericht door Arthur » zo apr 08, 2007 4:26 pm

Bertje schreef:Van wat ik over hem heb gehoord is het een toptalent, hoor.
Dan zal het wel niet lang duren voordat hij wordt weggepest.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » zo apr 08, 2007 8:22 pm

Homer S. schreef:Was te verwachten, helaas. Wij hebben misschien problemen, maar bij Feyenoord is het helemaal een bende. Ze hebben geluk dat Heerenveen gisteren gelijk speelde, anders hadden ze nou 6e gestaan.
Precies H'veen bakt er ook niks van, Fnoord wordt gewoon 5de ook al zijn ze nog zo slecht.

999

Bericht door 999 » ma apr 09, 2007 7:08 am

Oproer kraait bij Feyenoord

Belaagde Peter Bosz na 0-4 tegen FC Groningen: „Ik haak niet af”

ROTTERDAM, maandag
Voor de zoveelste keer dit seizoen stond De Kuip in brand. Het wordt maar niet rustig bij Feyenoord. Na de oorwassing (0-4) tegen FC Groningen in eigen huis moest voor de tweede maal dit seizoen de mobiele eenheid in actie komen om een oploop van kwade Feyenoord-aanhangers voor het Maasgebouw in goede banen te leiden.

Na het vertrek van voorzitter Jorien van den Herik ontbreekt een echt doelwit in De Kuip, alhoewel technisch manager Peter Bosz voor de meesten als kop-van-jut geldt als de onderhuidse frustratie bij het legioen z’n weg naar buiten vindt. Het enige wat de gemoederen wellicht tot bedaren kan brengen, is resultaat van het eerste elftal. Maar het ultiem wisselvallig presteren door het seizoen heen van de ploeg van Erwin Koeman helpt niet mee.

Na een gelijkopgaande eerste helft incasseerde Feyenoord in de eerste 25 minuten na rust liefst vier Groningse treffers. Het met 46.000 toeschouwers uitverkochte stadion liep toen snel leeg. Velen konden het niet meer aanzien en een aantal verzamelde zich voor het Maasgebouw. Ondanks diverse schermutselingen, kwam het niet tot een eruptie van geweld.

De zaak was in aanloop naar de wedstrijd al op scherp gezet, omdat vanuit het legioen het initiatief was genomen tot een spandoekenactie. Reden was dat Gerard Kerkum, voorzitter van de raad van commissarissen, bij de laatste thuiswedstrijd tegen Willem II een onschuldig spandoek liet verwijderen: ’Fräser moet blijven’. Het werkte als een rode lap op een stier en gisteren sierden zo’n dertig spandoeken het stadion met relatief onschuldige boodschappen.

Op de lakens moest vooral Bosz het ontgelden. Al wekenlang wordt de oud-speler van Feyenoord op allerlei podia bestookt en beschimpt. De persoonlijke aanval van Feyenoord-icoon Wim van Hanegem in zijn column in het AD ging het verst. Hij fileerde Bosz zodanig dat de noemer karaktermoord niet misstond. Tot giste- ren reageerde Bosz niet. „Je mag het zo noemen, maar het doet me allemaal niets. Al die ophef is niet leuk, misschien vervelend, maar we hebben een beleidsweg uitgestippeld en gaan daarmee door. Intern staat iedereen bij Feyenoord achter de te volgen koers.”

Bosz zou z’n werkstuk hebben overgeschreven van een plan, wat bij FC Twente in Enschede in de la ligt, hij zou vriendjespolitiek bedrijven en jeugdtrainer Henk Fräser, ook een Feyenoord-icoon, ten onrechte ontslaan. ,,Van m’n beleidsplan is geen letter overgeschreven van welk ander plan ook. Ik loop al 25 tot 30 jaar mee in het betaalde voetbal, heb overal in de wereld in de keuken gekeken en ben zo tot m’n beleidsplan gekomen. Daarbij ken ik heel veel mensen en lijkt het misschien of we alleen bekenden aanstellen, maar ons enige argument blijft: kwaliteit. Voor het ontslag van Fräser ben ik verantwoordelijk, maar ik ga daar inhoudelijk niet op in. We moeten die zaak nog afronden met Fräser en ik vind het niet netjes om onze beweegredenen voor zijn ontslag naar buiten te brengen.”

Bosz recht z’n rug in de rumoerige Kuip en zegt dat hij nauwelijks in z’n functioneren wordt belemmerd. ,,Wel zou het allemaal gemakkelijker zijn als het eerste elftal zou presteren, maar je moet leven met de situatie zoals die is. Nee, ik voel me niet beschadigd. Ik laat alles gewoon langs me heen gaan. Als je niet kan winnen is zo’n opstelling soms het beste. Ik heb geen zin om bij ieder gerucht m’n vinger op te steken en het vervolgens te ontzenuwen.

Mensen in mijn omgeving, met wie ik samenwerk, weten wel beter.”

„Of ik een grens heb getrokken voor mezelf? Nee, ik blijf gewoon hard werken. Wat niet wegneemt dat het allemaal triest is voor Feyenoord; ook de reacties en gebeurtenissen na afloop van Feyenoord-FC Groningen weer. Terwijl ik me de frustratie best kan voorstellen. Maar dat staat los van mijn beleidsplan. Als je zoiets presenteert, ga je een dag later niet ineens winnen. Het is om Feyenoord op langere termijn weer terug te krijgen op topniveau. Wat er ook gebeurt; ik haak niet af en ga door op de weg die we zijn ingeslagen bij Feyenoord.”

• Georgino Wijnaldum is met 16 jaar en 148 dagen de jongste Feyenoord-debutant ooit. De aanvallende middenvelder startte tegen FC Groningen in de basis en werd door trainer Erwin Koeman als beste man van het veld bestempeld.

Feyenoord - FC Groningen 0-4 (0-0). 50. Lovre 0-1, 59. Van de Laak 0-2, 64. Lovre 0-3, 70. Van de Laak 0-4. Scheidsrechter: Haverkort. Toeschouwers: 46.000. Gele kaart: Charisteas (Feyenoord), Meerdink (FC Groningen).
De T.
Blij met de punten ...

999

Bericht door 999 » ma apr 09, 2007 7:18 am

Bosz: Ik sta achter het Feyenoord-beleid
Door PAUL VAN DEN BOSCH

ROTTERDAM - Peter Bosz laat zich niet uit het veld slaan door en zal zeker niet wijken voor de heftige protestacties..van een grote groep Feyenoord-supporters. Dat zei de technisch manager van de Rotterdamse club zondagmiddag na de 4-0 thuisnederlaag tegen FC Groningen.

Rond het stadion kwam het na afloop tot een confrontatie tussen honderden boze supporters en de mobiele eenheid. Bij de deuren van het Maasgebouw, waar de kantoren en ontvangstruimtes van de club zijn, hielden agenten lange tijd de wacht.

Aan de tweede ring van de tribune hingen tijdens de wedstrijd vele spandoeken tegen de clubleiding, maar met name Bosz. Vooral het besluit van de Feyenoord-staf om met jeugdtrainer Henk Fräser te breken, heeft kwaad bloed gezet bij de achterban.

,,We hebben gekozen voor een bepaald beleid,'' aldus Bosz, ,,en daar blijf ik achter staan. Dat moet ook. Natuurlijk vind ik de protestacties niet leuk. Ik begrijp nog wel waar het vandaan komt en ook dat de reacties heftiger zijn als het eerste elftal niet wint. Maar er ligt een beleidsplan en daar houden wij bij Feyenoord aan vast.''

Supporters, maar ook AD-columnist Willem van Hanegem, beschuldigden Bosz de afgelopen tijd van vriendjespolitiek. Hij en technisch adviseur Wim Jansen zouden alleen bekenden, familie (hoofd opleidingen Stanley Brard is Jansens zwager) en vrienden aanstellen.

,,Allemaal onzin,'' reageert Bosz. ,,De nieuwe keeperstrainer bij de jeugd, Wout van Driel, zou de buurman van Brard zijn, lees ik. Onzin. Ik heb het Brard nog eens gevraagd. Die weet ook niet waar het vandaan komt. Met Jansen samen in een beleggingsclubje? Klinkklare onzin. Ik zou het beleidsplan van FC Twente en Heracles hebben overgeschreven. Niet waar. Toen ik bij Heracles werkte, hield ik me niet eens met de jeugd bezig. Veel mensen roepen maar wat. Maar ik wil niet heel de dag bezig zijn om alle onzin te weerleggen. Daarvoor zijn we te veel met de toekomst van Feyenoord bezig. En ik niet alleen. Achter de schermen wordt op verschillende afdelingen hard gewerkt aan een ander Feyenoord.''

Over het ontslag van publieksheld Fräser als trainer van de A1-jeugd zegt Bosz niets. ,,Die arbeidsrechtelijke zaak loopt nog, we hopen met Henk tot een goede afwikkeling te komen, dan vind ik het niet goed om er iets over te zeggen. Maar ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkheid. Wij hebben deze beslissing genomen en ik sta er nog steeds achter. Als Henk wel in de publiciteit wil treden, moet hij dat zelf weten.''

Over de 4-0 nederlaag tegen Groningen is Bosz stellig. ,,Deze wedstrijd laat toch juist zien dat er iets structureel moet veranderen bij Feyenoord?''
Arrestaties na bestorming Maasgebouw
Door ADRIANNE DE KONING

ROTTERDAM - De politie heeft zondagmiddag met veel mankracht voorkomen dat boze Feyenoord-supporters...

De ME voert voor de Kuip een charge uit op onrustige Feyenoordfans. FOTO ANP

1/4
VOLGENDE
... het Maasgebouw bestormden.

Stenen vlogen door de lucht bij charges door de Mobiele Eenheid. Uiteindelijk werden rond de verloren wedstrijd tegen Groningen tien relschoppers gearresteerd. De politie verwacht aan de hand van politiebeelden de komende dagen nog meer supporters op te pakken voor de schermutselingen.

De problemen begonnen ´s middag in het centrum, waar tientallen Feyenoorders de aanhang van de tegenpartij opzochten. Die hadden een terras in de buurt van het Schouwburgplein bezet. Omdat Feyenoord-Groningen geen risicowedstrijd was, mochten de Groningers op eigen gelegenheid naar Rotterdam reizen.De politie, extra alert vanwege informatie over mogelijke problemen, kwam hierop in actie met de bereden brigade. Een stoeptegel miste maar net een van de ruiters. De man die de tegel gooide, werd door agenten in burger gevolgd en even later opgepakt.

Een confrontatie tussen de twee rivaliserende groepen bleef uit.In het stadion, waar actie werd gevoerd voor de weggestuurde oud-Feyenoorder en ex-jeugdtrainer Henk Fräser liep de spanning direct op. Supporters werden helemaal boos toen een spandoek met de tekst ‘Nieuw bestuur, hetzelfde gezeik’werd weggehaald. Toen ook nog verloren werd verzamelden honderden supporters zich bij het Maasgebouw, het symbool voor het bestuur. ,,We wilden alleen verhaal halen,’’ vertelt een supporter later, die verontwaardigd is door het optreden van de politie.

Oproep op YouTube om vandaag te protesteren tegen het bestuur.

De ME probeerde het Maasgebouw te beschermden tegen de woedende massa, die volgens een schatting van de politie zo'n zeshonderd supporters telde. Met charges werd geprobeerd de groep weg te krijgen, ook om te zorgen dat de Groningen-supporters veilig naar huis konden. Zowel tussen het Maasgebouw en het Topsportcentrum, als onder het stadionviaduct, gooiden relschoppers met grote keien. Niemand raakte hierbij gewond.

Na een lange afkoelperiode waarbij een groot deel van de omgeving, waaronder het stadionviaduct, was afgezet, vertrokken ook de laatste teleurgestelde Rotterdammers naar huis. Daarna kon ook de aanhang vanuit het hoge noorden naar de eigen auto, bus, tram of trein.

AD - Sportwereld.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 13, 2007 9:37 am

Deze week een uitgebreid artikel in VI, waarin de dienstdoende journalist zich grote moeite getroost om Peter Bosz af te maken. Als stok om de hond te slaan gebruikt hij het ontslag van jeugdtrainer Henk Fräser:

Fraser haalt uit naar Feyenoord

In een groot interview in Voetbal International heeft Henk Fraser voor het eerst gereageerd op zijn ontslag bij Feyenoord. Hij haalde daarbij hard uit naar de beleidsbepalers bij Feyenoord. Hij liet weten zich zorgen te maken dat nadat hij het slachtoffer is geworden van Brard er nog meer zullen volgen.
Feyenoord Netwerk
'Ik ben nu slachtoffer, maar maak me zorgen. Wie is de volgende? Ik vrees voor jeugdtrainer Erwin Pinas. Hij heeft ook een eigen mening en loopt niet steeds binnen bij Brard om hem een kopje thee te brengen, maar gaat in zijn vrije tijd met spelertjes aan de slag. Ik weet bijna zeker dat ze op dit moment een dossiertje samenstellen over die persoon.’
Feyenoord Netwerk
‘Brard riep me bij zich in zijn kantoor, technisch manager Peter Bosz en coördinator profopleiding Martin van der Kooy waren ook aanwezig. Stanley begon een verhaal te vertellen dat hij moeite had met de beslissing, maar dat ik toch weg moest bij Feyenoord. De reden die hij gaf was dat ik spelers niet beter maakte. Ik heb alleen maar naar hem geglimlacht, ben opgestaan en vertrokken. Hoe vernederend ik die reden ook vind, in een discussie had ik geen zin, dat hád ook geen nut. Ik wist dat het ging gebeuren. Mijn ontslag hing in de lucht vanaf het moment dat Stanley Brard manager opleiding werd. Kleine gebeurtenisjes bevestigden mijn vermoedens. Hoe? Nou, de manier waarop iemand met je praat, naar je kijkt, je beloert. Ik sta in dubio, wat moet ik doen? Momenteel onderhandel ik met Feyenoord over de afwikkeling van mijn ontslag. Kies ik voor het geld? Als ik dat doe, ben ik een geldwolf. Sla ik terug en neem ik Brard en Bosz mee in mijn val? Of ben ik dan rancuneus? Het is voor mij een duivels dilemma.’
De voetballer Fräser zou Brard naar zijn strot zijn gevlogen, de trainer is ouder en wijzer geworden. ‘Mijn domme rechtvaardigheidsgevoel zegt dat ik volledig in mijn recht sta die tik uit te delen, maar het is beter van niet. Ik zeg dit een beetje gechargeerd allemaal, want op de lange termijn schiet je er natuurlijk niets mee op. Ik ben van nature ook geen agressief persoon, zeker niet buiten het veld. Ik kan me niet gedragen als een inboorling, maar mijn rechtvaardigheidsgevoel is nog altijd zó ontzettend groot, dat me dat nu parten speelt. De grootste frustratie is dat ik nog steeds niet écht weet waarom ik weg moet. Ik heb een contract voor onbepaalde tijd en dus moet de club kunnen aantonen dat ik niet functioneer. Maar er is geen dossier, helemaal niet. Het kan toch niet zo zijn dat ik na acht jaar niet meer functioneer? Misschien vinden ze me lastig, stel ik te veel vragen en geef ik te vaak mijn mening, maar dat deed ik altijd intern. Ik heb als speler en later als trainer de club nooit in diskrediet gebracht. Aan politiek deed ik niet. Blank of zwart, ik was nooit te vangen in een groepje, ging altijd mijn eigen weg. Maar één persoon meent nu dat ik spelers individueel niet beter maak. Dat is het. Het vervelendste vind ik nog dat dankzij Brard en Bosz mensen nu twijfelen aan mijn capaciteiten.’
FN

De VI heeft altijd opzichtig partij gekozen met betrekking tot Feyenoord. Vóór de GKL, tegen de mensen die het nieuwe beleidsplan opstelden, tegen de huidige leiding. Waarom????? Stel dat bij Ajax Bryan Roy niet verder gaat als jeugdtrainer, is dat dan opzienbarend genoeg om er een artikel van drie (!) pagina's aan te wijden?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr apr 13, 2007 9:52 am

Ja de VI doet een beetje broddelwerk de laatste maanden.

Ze zitten met een volle armlengte in de kont van Scheringa en sinds Derksen zich sterk heeft gemaakt voor de GKL, deugt er bij fayenoord ook niks meer.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 14, 2007 11:14 am

Het heeft veel weg van een hetze. Kan best zijn dat het niet goed gaat in Rotterdam, maar dat is niet van vandaag of gisteren. De vriend van Derksen (GKL) heeft daar een groot aandeel in gehad.

‘Gio’ dichter bij de Kuip

ROTTERDAM - Giovanni van Bronckhorst overweegt komende zomer al terug te keren naar Nederland.

Giovanni van Bronckhorst. FOTO AFPDe 32-jarige international heeft een doorlopend contract bij Barcelona, maar denkt serieus na over de vraag of hij helemaal voor zijn privéleven moet kiezen.

,,Eigenlijk is hij het gewoon zàt om steeds maar weer voor wedstrijden in een trainingskamp te zitten,’’ erkent Sigi Lens, de zaakwaarnemer van Van Bronckhorst.

,,Hij heeft een flink aantal jaren in de internationale top gespeeld, was vaak van huis. Gio stelt zich nu de vraag of hij nog wel een jaar zo wil blijven leven. Die vraag is nu zelfs héél actueel.’’

Dat biedt perspectieven voor met name Feyenoord. Van Bronckhorst heeft er al eerder geen geheim van gemaakt dat hij, bij een terugkeer naar Nederland, het liefst zou terugkeren bij de Rotterdamse club waar hij werd opgeleid.

Lens: ,,Als hij tot de conclusie komt dat hij terug wil, zal Gio natuurlijk het eerst met Barcelona praten. Want hij heeft daar nog een contract en de club moet wel bereid zijn om hem te laten gaan.

,,Maar duidelijk is dat hij daarna het liefst met Feyenoord om de tafel gaat zitten. Hij heeft al gezegd dat het makkelijk is bij een club terug te keren als het goed gaat, maar dat het van karakter getuigt om dat in mindere tijden te doen.’’

Maar de Rotterdamse club is niet als enige geïnteresseerd. Zo is Ajax-trainer Henk ten Cate gecharmeerd van de gedachte om de linksback van zijn oude club Barcelona naar Amsterdam te halen.

Bij PSV wordt Van Bronckhorst intern gezien als een mogelijke opvolger voor Phillip Cocu, als deze na dit seizoen met pensioen gaat.

,,Nee, naar Ajax zie ik hem niet zo snel gaan,’’ zegt zaakwaarnemer Lens. ,,Het is iedereen duidelijk waar zijn hart ligt.’’

Bij Feyenoord houden de technische staf en de clubleiding de komende beslissing van Van Bronckhorst nauwlettend in de gaten. Volgens technisch manager Peter Bosz is er voortdurend contact. Trainer Erwin Koeman heeft voor hem een rol in gedachten als Stam en Cocu nu bij Ajax en PSV hebben, en Rijkaard destijds als Ajacied. Die van gelouterde speler die zijn team binnen en buiten het veld kan coachen.

Cocu keerde in 2004 terug uit Barcelona, omdat hij zich niet kon vinden in een sterk verlaagde aanbieding van de Catalaanse club.

Maar Stam koos bij zijn komst naar Ajax, vorige zomer, ook voor een minder hectisch leven dan hij bij AC Milan in Italië was gewend.

Van Bronckhorst, vader van twee zoontjes, laat in Krimpen aan den IJssel, dicht bij de Kuip, een nieuw huis bouwen.

De linksback die in de laatste interlands aanvoerder van Oranje was, speelde tot 1998 bij Feyenoord. Daarna kwam hij uit voor Glasgow Rangers, Arsenal en, sinds het seizoen 2003-’04, voor Barcelona.

In Camp Nou kan hij echter niet meer rekenen op een regelmatige plek in de basis. Ook dat speelt een rol in zijn huidige overwegingen.
AD

Die komt nooit naar Ajax. Des te beter.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 14, 2007 11:15 am

Gelukkig niet.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 14, 2007 11:18 am

Ik zie ook niet in wat we met hem moeten. We hebben voor de linkerkant al Urby en Davids.

Feyenoord kan hem wel goed gebruiken. Ik heb liever dat hij naar Feyenoord gaat dan naar PSV.

Lionel

Bericht door Lionel » za apr 14, 2007 11:31 am

Ik zie hem graag bij Ajax hoor :yes: Davids wordt al aardig oud. Laat Gio maar linkshalf worden. Of desnoods linksback. Urby kan ook op het middenveld. Hoe meer goede spelers, hoe beter
IK GELOOF!!!!!!

Ajax Rules

Bericht door Ajax Rules » za apr 14, 2007 11:32 am

Onzin natuurlijk.....Van Bronckhorst kan spelen als linkshalf, linksback en als verdedigende middenvelder. Lindenbergh en Roger gaan weg, dus wanneer je hem transfervrij zou kunnen halen, zou het natuurlijk gewoon een breedteversterking voor je selectie zijn. Zonder twijfel. Je hebt minimaal 16 basisspelers nodig. Bovendien is het een sympathieke jongen, geen prototypische Feyenoorder.

Maar dat het geen ramp is als het niet doorgaat (en het gaat natuurlijk niet door), dat moge duidelijk zijn.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

joey
Erelid

Bericht door joey » za apr 14, 2007 11:35 am

Breedteversterking? Daar komt die jongen niet voor.

Je zou Davids in de Blind-rol kunnen laten spelen met Stam. Bronckhorst linkshalf. Maar van mij hoeft het niet, hoor. Die jongen hoort bij Feyenoord, laat hem daar maar naar toe gaan.

Ajax Rules

Bericht door Ajax Rules » za apr 14, 2007 11:39 am

Je haalt hem natuurlijk niet expliciet voor de breedte....je haalt hem als basisspeler....Alleen heb je 16 basisspelers.....je hebt altijd wel een of 2 blessures en schorsingen.

En als dat niet zo is, dan zit Urby of Davids of Van Bronckhorst of Heitinga gewoon eens een enkel wedstrijdje op de bank.
Socialisme is afgunst vermomd als mededogen, opgelegd met tirannie in de kleren van tolerantie.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » za apr 14, 2007 12:10 pm

Van Bronckhorst is helemaal niet zo goed. Urby is een betere linksback, Davids een betere linkshalf en als controlerende middenvelder is hij al helemaal een drama.

Arwin

Bericht door Arwin » za apr 14, 2007 12:33 pm

Als linksback hoef ik het sowieso al niet. Als middenvelder speelde hij laatst nog wel aardig voor Oranje tegen Slovenie, maar laat hem maar lekker naar Feyenoord vertrekken. Dat wil hij zelf ook, heeft hij altijd gezegd. Dus het lijkt me dat ook PSV geen optie is. Die mogen Zenden hebben. ;)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za apr 14, 2007 1:12 pm

Grappig dat de meeste mensen voorbij gaan aan het feit dat het gewoon een hele overschatte voetballer is. :D

Ajax Rules

Bericht door Ajax Rules » za apr 14, 2007 2:32 pm

Het is geen wereldster, maar natuurlijk wel een prima speler voor de eerste 16 bij Ajax....

Gesloten