AFC Ajax - NAC Breda (13 - 04 - 2007)
Dat klopt, maar aan de andere kant, die Ronny Stam bespeelde hem gewoon 'goed'. Dekte goed zijn sterke been af.ajaxhome schreef:Mitea heeft al meer gedaan dan Babel
Mwha, slecht spelen ze niet. Je merkt toch hier en daar wat spanning bij de Ajacieden. Dat gelijkspel van vorige week is hen toch niet in koude kleren gaan zitten...Voetske schreef:Nou, het oogt beter, maar de uitvoering is nog steeds huilen met de pet op ...
Heeft tie voor de wedstrijd al geroepen, opletten... :hypocrite:ajaxhome schreef:Ik hoor HTC al weer roepen , de druk ligt in Eindhoven en Alkmaar :hypocrite:
Laatst gewijzigd door Starring op vr apr 13, 2007 9:08 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik vind AJAX wel slecht spelen ..Starring schreef:Dat klopt, maar aan de andere kant, die Ronny Stam bespeelde hem gewoon 'goed'. Dekte goed zijn sterke been af.ajaxhome schreef:Mitea heeft al meer gedaan dan Babel
Mwha, slecht spelen ze niet. Je merkt toch hier en daar wat spanning bij de Ajacieden. Dat gelijkspel van vorige week is hen toch niet in koude kleren gaan zitten...Voetske schreef:Nou, het oogt beter, maar de uitvoering is nog steeds huilen met de pet op ...
Heeft tie voor de wedstrijd al geroepen, opletten... :hypocrite:ajaxhome schreef:Ik hoor HTC al weer roepen , de druk ligt in Eindhoven en Alkmaar :hypocrite:
Blij met de punten ...
Voetske, tja, ik ben gematigd tevreden over spelers individueel. Teamspel kon veel en veel beter. Als je mij vraagt, was dit NAC te slopen? Ja! Liet Ajax dát achterwege? Volmondig ja! Maar je moet wel de (on)mogelijkheden blijven inzien van de spelers in rood en wit, dit Ajax ontbeert gwn slimme spelers. Ze zijn (nog?) té solistisch ingesteld...
Iets wat jij zelf ook eerder opmerkte, of het gehele seizoen al...
Jammer dan dat er na bijna een seizoem daarin weer geen progressie te zien is.Was dit Nac te slopen, niet als je niet als team speelt.Maar goed .. het doelgemiddelde zal het wel niet om gaan in de race naar het kampioenschap ...Starring schreef:Voetske, tja, ik ben gematigd tevreden over spelers individueel. Teamspel kon veel en veel beter. Als je mij vraagt, was dit NAC te slopen? Ja! Liet Ajax dát achterwege? Volmondig ja! Maar je moet wel de (on)mogelijkheden blijven inzien van de spelers in rood en wit, dit Ajax ontbeert gwn slimme spelers. Ze zijn (nog?) té solistisch ingesteld...
Blij met de punten ...