PSV deel 2

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Kaboem

Bericht door Kaboem » do apr 12, 2007 9:19 am

Als het op Zenden was dan vind ik dat hij de bal speelt. Niets aan de hand dus.
Bertje for President!

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 12, 2007 9:31 am

En welke bal jij ziet snap ik ook niet :D
Gewoon een hardstikke rode kaart. Geen supersmerige overtreding maar hij raakt geen bal en zijn been is te hoog.
IK GELOOF!!!!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » do apr 12, 2007 9:31 am

Zenden was trouwens echt dramatisch, zeg. Hij heeft iets van 8 voorzetten gegeven van die linkerkant, die stuk voor stuk veel te laag waren. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat PSV in Zenden een versterking ziet, want die jongen tilt PSV echt niet op een hoger niveau.

Lionel

Bericht door Lionel » do apr 12, 2007 9:32 am

Baseman schreef:Ik vind het absoluut geen rode kaart, hooguit een gele.
Niet voor niets werd de scheids daarna massaal uitgefloten en vertrok Marcellis onder applaus van zelfs de Liverpool fans :worshippy:
Was het applaus niet voor de scheids die rood gaf ;)
IK GELOOF!!!!!!

joey
Erelid

Bericht door joey » do apr 12, 2007 9:34 am

Peter schreef:Zenden was trouwens echt dramatisch, zeg. Hij heeft iets van 8 voorzetten gegeven van die linkerkant, die stuk voor stuk veel te laag waren. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat PSV in Zenden een versterking ziet, want die jongen tilt PSV echt niet op een hoger niveau.
En het leuke was dat de verslaggever zei': 'Voorzetten geven kunnen ze allemaal in Engeland, anders mag je niet eens meedoen.' Waarop Zenden weer een bal in de voeten van een PSV'er lepelde. :D

Zenden heb ik altijd een matige speler gevonden. Een doodloper. Maar LVG was gek van hem en haalde hem naar Barcelona. Daarop heeft hij vervolgens geteerd.
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin

Bericht door Arwin » do apr 12, 2007 11:06 am

Zenden zal inderdaadPSV niet versterken, maar dat wist ik al een tijdje.

Ik vond het overigens geen rode kaart, omdat het geen overdreven harde tackle was, maar hij was gewoon wat te laat en wat hoog met zijn been. Het was totaal geen wedstrijd waarin overtredingen werden gemaakt en die jongen had volgens mij zelf nog zo'n beetje geen overtreding gemaakt ook. De scheidsrechter had deze situatie gewoon aan moeten voelen en geel moeten geven. Bij Liverpool was ook iedereen verbaasd over de rode kaart.

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » do apr 12, 2007 11:41 am

joey schreef:
Peter schreef:Zenden was trouwens echt dramatisch, zeg. Hij heeft iets van 8 voorzetten gegeven van die linkerkant, die stuk voor stuk veel te laag waren. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat PSV in Zenden een versterking ziet, want die jongen tilt PSV echt niet op een hoger niveau.
En het leuke was dat de verslaggever zei': 'Voorzetten geven kunnen ze allemaal in Engeland, anders mag je niet eens meedoen.' Waarop Zenden weer een bal in de voeten van een PSV'er lepelde. :D

Zenden heb ik altijd een matige speler gevonden. Een doodloper. Maar LVG was gek van hem en haalde hem naar Barcelona. Daarop heeft hij vervolgens geteerd.
Precies. De jongen heeft meer uit zijn carriere gehaald dan zijn kwaliteiten doen vermoeden. Is toch ook best knap.
Tijd voor iets nieuws.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 13, 2007 12:27 pm

Alex denkt volgende week te spelen voor PSV

13/4/2007 12:22

Alex hoopt en denkt de laatste twee competitieduels van PSV weer van de partij te zijn. De nagenoeg herstelde verdediger keert zaterdag of maandag terug in Eindhoven.

Op 11 maart was Alex vanwege een hamstringblessure per brancard van het veld gedragen tijdens het uitduel met Excelsior. De centrale verdediger toog daarop naar Brazilië, waar hij met hulp van de medische staf van de Braziliaanse voetbalbond aan zijn herstel werkte.

Technisch manager Stan Valckx telefoneerde donderdag met Alex. 'Vandaag ondergaat hij nog een test bij de mensen van de Braziliaanse bond die hem daar begeleiden. Als die goed uitpakt, komt hij snel weer naar Nederland', verklaarde Valckx in het Eindhovens Dagblad. 'Hij heeft mij verteld dat hij komende week weer volop wil meetrainen om zo de laatste twee wedstrijden van het seizoen te kunnen spelen.'

Tijdens Alex' absentie verspeelde PSV een fors deel van de voorsprong op titelconcurrenten Ajax en AZ. De Eindhovenaren gaan de laatste drie duels in met een voordelige marge van twee punten. Van de drie competitiewedstrijden en twee Champions League-duels die PSV afwerkte zonder Alex gingen er liefst vier verloren. Alleen bij NAC Breda werd gelijk gespeeld.
vi.nl

Wat een kutnieuws. :X :blush:

Jesse

Bericht door Jesse » vr apr 13, 2007 12:37 pm

Ach, ze moeten dit weekend verliezen. Dan is het over voor PSV.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 13, 2007 1:13 pm

Geen excuses meer. Wij hebben meer afwezigen.
PSV mist alleen Alex nog

EINDHOVEN - Trainer Ronald Koeman van PSV heeft zaterdagavond tijdens de thuiswedstrijd tegen FC Twente nagenoeg de beschikking over een fitte selectie. De oefenmeester moet het alleen nog zonder Alex stellen.

De Braziliaan is mogelijk tijdens de laatste twee duels van de competitie wel weer van de partij. Ibrahim Afellay, Jan Kromkamp en Edison Mendez zijn weer fit.

Tribune

Het trio ontbrak woensdag nog tijdens de verloren uitwedstrijd bij Liverpool (0-1). Koeman beschikt over zoveel fitte spelers dat Diego Tardelli, John de Jong, Dirk Marcellis en Csaba Feher het duel met FC Twente vanaf de tribune moeten aanschouwen.

PSV heeft na zeven wedstrijden zonder zege nog maar twee verliespunten minder dan AZ en Ajax. Trainer Koeman heeft goede hoop dat zijn ploeg tegen FC Twente eindelijk weer een overwinning boekt. "We spelen voor eigen publiek. Dat is een groot voordeel. Ik heb het idee dat we een goed gevoel aan de uitwedstrijd bij Liverpool hebben overgehouden. Hopelijk kunnen we dat gevoel in drie punten vertalen".

Aissati

Trainer Fred Rutten heeft dit kalenderjaar nog geen uitwedstrijd met FC Twente verloren. Hij heeft tijdens het duel met PSV niet de beschikking over de geschorste Luke Wilkshire. Hij kan wel een beroep doen op Ismail Aissati en Otman Bakkal. Beide spelers zijn eigendom van PSV. "Maar zij zullen gewoon hun best doen", verwacht Koeman. "Net zoals Roy Beerens dat vorige week in dienst van NEC deed. Ik vond echter dat Roy overdreef. Die daagde Da Costa uit en trapte ballen weg. Dat hoeft nu ook weer niet."
nu.nl

Hahaha.... :aai:

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr apr 13, 2007 1:53 pm

Thomas schreef:
Alex denkt volgende week te spelen voor PSV
Wat een kutnieuws. :X :blush:
ben d'r niet van onder de indruk, Thomas, een topspeler dat wel, maar zijn rentree is te geforceerd en dat gaat Alex nog meer wedstrijden kosten.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » vr apr 13, 2007 1:55 pm

Zoveel wedstrijden zijn er niet meer, Doc.
Tijd voor iets nieuws.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr apr 13, 2007 1:57 pm

en de play off's dan?
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

Liberty
Contacteer:

Bericht door Liberty » vr apr 13, 2007 1:58 pm

Als Ajax kampioen is, kunnen de play-offs me gestolen worden.
Tijd voor iets nieuws.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr apr 13, 2007 2:07 pm

Koeman is ook gewoon een jankerd. Zijn mannetjes hebben zich op alle fronten laten aftroeven door die gasten uit Nijmegen.

Nihad

Bericht door Nihad » vr apr 13, 2007 2:12 pm

Come on FC Twente. :eusa_pray:
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Arwin

Bericht door Arwin » vr apr 13, 2007 3:22 pm

Als uitbreiding op de laatste regels uit het stuk wat Joey postte:
Koeman waarschuwt Aissati en Bakkal

13/4/2007 14:43

Net als vorige zaterdag met de aan NEC verhuurde Roy Beerens, komt PSV komende zaterdag tegen FC Twente twee van 'zijn' spelers tegen: Ismail Aissati en Otman Bakkal.
Coach Ronald Koeman waarschuwde vrijdagmiddag het Twentse tweetal: 'Ik denk niet dat ze zulk gedrag moeten gaan vertonen zoals Roy Beerens vorige week deed, door ineens Da Costa uit te dagen en ballen weg te schieten.'

Dat 'uitdagen' kwam Beerens op een forse schop van Manuel Da Costa te staan. En dat was begrijpelijk, oordeelde Koeman. 'Je moet je best doen, maar niet ineens veranderen om je dubbel en dwars te bewijzen. Dat is wel een gezonde instelling, maar je moet niet raar doen. Je moet dat van Roy ook weer niet overdrijven, ik geef alleen maar aan: speel normaal en doe je best zoals je altijd ook doet.'
Probeert die bolle nou eigenlijk gewoon te vragen of ze PSV willen laten winnen? Dat zou oneerlijk zijn, Ajax heeft Verthongen ook eerlijk laten scoren. ;)

Dat Alex weer terugkomt scheelt heel veel voor PSV, maar als PSV de punten dit weekend niet laat liggen, heeft Ajax het helemaal aan zichzelf te danken dat ze geen kampioen worden. Hadden ze maar van RKC moeten winnen.

LucaS

Bericht door LucaS » vr apr 13, 2007 3:25 pm

Heeft zich snel aan PSV aangepast die Koe. Wat sneu! :aai:
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » vr apr 13, 2007 3:25 pm

Arwin schreef:Probeert die bolle nou eigenlijk gewoon te vragen of ze PSV willen laten winnen?
:yes: :pukey:

Gelukkig heb ik niemand van Ajax over Vertonghen gehoord.

Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Bericht door Ramona » vr apr 13, 2007 3:58 pm

Afbeelding

Koeman... :pukey:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr apr 13, 2007 4:00 pm

'Klasse die doodschop.'

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr apr 13, 2007 4:01 pm

GADVERDAMME KOEMAN... wat een vies mannetje ben jij zeg... kolere... BAH!!! :redcard:
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr apr 13, 2007 4:03 pm

Oliedom van Beerens natuurlijk, want hij had Da Costa beter over zijn zwakke linkerbeen kunnen passeren.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr apr 13, 2007 4:11 pm

Ik zou zeggen tegen Aissati en Bakkal: doe net als Beerens extra goed je best, dan hebben jullie volgend seizoen misschien wel een goede trainer.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr apr 13, 2007 4:12 pm

De Coast moet gewoon normaal doen... laat Koeman eerst naar zijn eigen spelers kijken en tegen ze zeggen dat ze zich niet moeten laten provoceren door de tegenstander... prutser
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Gesloten