Mis ik iets? :XDe toekomstige aanvoerder van Ajax doet het redelijk tegen Jenner.
AZ
Petri Pasanen was de toekomstige aanvoerder van Ajax, volgens Co Adriaanse.Nihad schreef:Mis ik iets? :XDe toekomstige aanvoerder van Ajax doet het redelijk tegen Jenner.
1-1. Dat bedoel ik dus. Volledig tegen de verhouding in, maar AZ heeft wel vaker geluk. Ik denk trouwens dat het niet zo slecht voor Werder is dat de gelijkmaker nu al valt, want de Duitsers namen het al wat lichter op.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
In het gros van de topwedstrijden waarin ik Dembele dit seizoen heb zien spelen was hij erg matig. Achter de spitsen is het helemaal een drama. Slecht experiment van Van Gaal.brigade zuid schreef:AZ ook wel dus dat is geen excuus. Jenner vond ik vorige week al zo slecht en nu weer, lijkt me dat die jongen de druk niet echt aankan. Dembele vond ik zowel vorige week als nu nog een van de betere.
-
- AT Toto winner 15/16
Liever in de competitie! :eusa_pray:brigade zuid schreef:Laten we het er maar op houden dat AZ ook een keer pech heeft met de referee.
Tegen Werder spelen is lastig want ze zetten veel druk op de bal en de duels verlies je. Maar AZ mag nog hopen want Werder heeft verzuimd het af te maken.
Die goal werd onterecht afgekeurd voor een overtreding op Wiese. In de herhaling kon je duidelijk zien dat er niks aan de hand was. Verder zit Dembele helemaal niet in de wedstrijd, evenals Jenner. Wel een hele mooie goal van Dembele, wat een knal!
Ik vind AZ trouwens helemaal niet slechter dan Werder. Integendeel. Achterin blijft het wel gatenkaas...Maar ik zie AZ nog wel doorgaan vanavond.
Ik vind AZ trouwens helemaal niet slechter dan Werder. Integendeel. Achterin blijft het wel gatenkaas...Maar ik zie AZ nog wel doorgaan vanavond.
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -
Ik wel, want die gatenkaas hoort ook bij AZ. En is de verdienste van Werder.Mr. Ajax schreef:Ik vind AZ trouwens helemaal niet slechter dan Werder. Integendeel. Achterin blijft het wel gatenkaas...Maar ik zie AZ nog wel doorgaan vanavond.
Ik weet niet waarom die goal afgekeurd is, maar het is een Engelse scheids, dus er zal wel iets aan de hand geweest zijn.
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
In de Duitse pers werd AZ vandaag genoemd een No nameclub met een beroemde trainer. Dat zal wel zo blijven, want AZ kan geen indruk maken. AZ kan aardig voetballen maar dit niveau is nog te hoog gegrepen.
Hoe moet het nou met die kaartjes die al verkocht zijn voor de halve finale? :D
BTW, Sevilla met 2-0 voor.
EDit: wat zeg ik? 2-2. :shock:
Hoe moet het nou met die kaartjes die al verkocht zijn voor de halve finale? :D
BTW, Sevilla met 2-0 voor.
EDit: wat zeg ik? 2-2. :shock: