PSV deel 2
Dan zou hij zelf moeten opstappen. PSV lijkt hem tenminste te willen 'behouden'.
Voorlopig.
Het contract van Koe afkopen zal een vermogen kosten. Dus misschien hopen ze dat in het geval het kampioenschap gemist wordt de aanhang Koe ertoe brengt op te stappen. Of draaf ik nu door?
Voorlopig.
Het contract van Koe afkopen zal een vermogen kosten. Dus misschien hopen ze dat in het geval het kampioenschap gemist wordt de aanhang Koe ertoe brengt op te stappen. Of draaf ik nu door?
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
ze doen er beide geen reet aan... en geef ze eens ongelijk... strijd was 2 weken geleden al gestreden... maakt echt geen drol uit deze wedstrijdjoey schreef:Mwah, wel een gestrekt been terwijl de bal al weg was. Volgens de regels is het rood.
Liverpool doet er werkelijk geen reet aan maar staat nog voor.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Nee, de staatstelevisie moet gewoon een nederlandse club uitzenden. Dat vind ik niet meer dan normaal. Voor andere wedstrijden kun je altijd nog op een andere zender kijken.banjavi schreef:Ja.. had gewoon Bayern-Milan uitgezonden, maar dat zal dan wel weer niet mogen... is PSV niet altijd sonde van de zendtijd overigens? ;)