Klaas Jan Huntelaar

Spelers die deel hebben uitgemaakt van de Ajaxselectie

Moderator: mods

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo apr 11, 2007 2:29 pm

Dus als ik het goed begrijp waren Huntelaar en AZ het al eens over een overgang, maar wilde Ajax niet meewerken? :drecul2:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 11, 2007 2:29 pm

Wat zou Huntelaar bij AZ krijgen dat hij bij Ajax niet kan krijgen?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 11, 2007 2:31 pm

Europees voetbal op nivo, spelvreugde?
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 2:31 pm

Zo is het, Jesse. KJH heeft AZ niet nodig. Als zijn zaakwaarnemer duidelijk maakt dat hij weg wil bij Ajax, kan hij morgen kiezen uit een hele rij clubs. Clubs met een beetje meer standing dan EEZET. En ik denk ook dat KJH best klaar is voor het buitenland. Waarom niet? Hij schopt ze er in de PL ook wel in.
Het stinkt aan alle kanten!

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 2:31 pm

Exactly, Jes. AZ is nog altijd een stap terug. Zeker nu ik het gevoel krijgt dat men bij Ajax ook een beetje wakker wordt en zich qua organisatie verder wil ontwikkelen.
Muisje Andersom schreef:Een blinde kon zien dat KJH niet tevreden was over ten Cate. Zo vreemd is dit stukje niet hoor.
Of hij was natuurlijk gewoon ontevreden over het feit dat hij weinig scoorde. Maar dat is vast te voor de hand liggend.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 11, 2007 2:33 pm

Het heeft geen zin om die discussie weer over te doen

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 11, 2007 2:33 pm

Als je niet in ziet dat AZ geen stap terug is, dan weet ik het ook niet meer.

Op basis van wat is AZ verder dan Ajax? Ajax staat potverdimme al 40 jaar aan de top.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 11, 2007 2:34 pm

AZ is al een paar jaar gelijkwaardig aan Ajax hoor. Pijnlijk wellicht, maar wel waar

Is Feyenoord ook te prefereren boven AZ?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » wo apr 11, 2007 2:38 pm

Muisje Andersom schreef:AZ is al een paar jaar gelijkwaardig aan Ajax hoor. Pijnlijk wellicht, maar wel waar

Welnee, er is zijn meerdere niveauverschillen tussen Ajax en AZ en zelfs tussen AZ en feyenoord.

Denk bijvoorbeeld eens aan de inmense druk die bij Ajax en feyenoord ligt. Dat kennen ze bij AZ niet hoor. En reken maar dat zo'n druk, spelers kan maken of breken. Kijk eens naar De Cler bijvoorbeeld.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 2:39 pm

AZ heeft geen uitstraling. Alleen de naam al. AZ. :drecul2:

AZ is alleen de poen van Scheringa. Als die morgen onder de tram loopt, rént iedereen weg. Spelers, Van Gaal, Brands, iedereen.

Maar ik vind het best hoor. Bij AZ blazen ze zo hoog van de toren dat het wel mis móet gaan.

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 11, 2007 2:40 pm

Muisje Andersom schreef:Is Feyenoord ook te prefereren boven AZ?
Ook Feyenoord vind ik meer uitstraling hebben dan AZ. Dat jij AZ even hoog aanslaat als Ajax vind ik best bizar eigenlijk. Maar goed, ieder zijn ding.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 11, 2007 2:41 pm

Ik heb het nu over het voetbaltechnische gedeelte! Bij AZ heb je een trainer die je wel beter maakt en je speelt net zo lang (langer) om de prijzen als bij Ajax.

Jullie lijken van Os wel, die ging ook de gesprekken met de spelers in met een houding alsof ze God moesten danken dat Hij ze een contractje bij Ajax gunde

Voor mij is er geen club mooier dan die van ons! Tssssssssssssssss

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 2:47 pm

Muisje Andersom schreef:Ik heb het nu over het voetbaltechnische gedeelte! Bij AZ heb je een trainer die je wel beter maakt en je speelt net zo lang (langer) om de prijzen als bij Ajax.
Ook al een jaartje of veertig?
Jullie lijken van Os wel, die ging ook de gesprekken met de spelers in met een houding alsof ze God moesten danken dat Hij ze een contractje bij Ajax gunde.
Nee hoor. Maar Ajax, PSV en Feyenoord zijn in Nederland de clubs met standing. Die hebben landelijk aanhang (hoewel PSV in mindere mate). AZ is een provincieclub met ambities. Niets mis mee, maar bij Vitesse hebben we gezien hoe snel het gedaan kan zijn met zo'n club. Zeker als men het contact met de aarde verliest.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo apr 11, 2007 2:48 pm

Muisje Andersom schreef:AZ is al een paar jaar gelijkwaardig aan Ajax hoor. Pijnlijk wellicht, maar wel waar
Ach, in 2004 werd Ajax nog kampioen. AZ doet dit seizoen voor het eerst echt tot de laatste speeldag mee om het kampioenschap. Vooralsnog heeft AZ geen enkele prijs gewonnen. Leuk en knap hoor, wat Scheringa en Van Gaal presteren, maar als de prijzen niet komen is het werk allemaal voor niets geweest.

Het is niet voor niets dat spelers van AZ de afgelopen jaren regelmatig de overstap hebben gemaakt naar Feyenoord en Ajax, maar niet andersom. Er zijn ook maar weinig spelers van AZ die bij Ajax en PSV in de basis zouden staan, andersom is het zo dat vrijwel iedere basisspeler van Ajax en PSV er bij AZ in zou staan. Het enige dat ik bij AZ echt beter vind dan bij de andere topclubs is de trainer. Maar dat kan al snel, aangezien Van Gaal de beste Nederlandse (en een van de beste trainers in Europa) trainer is voor teams die aanvallend voetbal willen spelen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 2:50 pm

Maar bij AZ is het veel gemakkelijker om trainer te zijn. Winnen ze niets, dan maakt het niet uit. Dat is bij Ajax wel anders. Bij Ajax is het moeten, moeten, moeten.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 11, 2007 2:51 pm

joey schreef:
Muisje Andersom schreef:Ik heb het nu over het voetbaltechnische gedeelte! Bij AZ heb je een trainer die je wel beter maakt en je speelt net zo lang (langer) om de prijzen als bij Ajax.
Ook al een jaartje of veertig?
Nee hoezo? Een ambiteuze speler zal op dit moment eerder voor AZ kiezen als voor Feyenoord hoor. daar helpt die mooie uitstraling niets aan

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 11, 2007 2:51 pm

GangstaRiB schreef:

Welnee, er is zijn meerdere niveauverschillen tussen Ajax en AZ en zelfs tussen AZ en feyenoord.

Denk bijvoorbeeld eens aan de inmense druk die bij Ajax en feyenoord ligt. Dat kennen ze bij AZ niet hoor. En reken maar dat zo'n druk, spelers kan maken of breken. Kijk eens naar De Cler bijvoorbeeld.
Je kunt het druk noemen, maar De Cler wordt bij AZ gewoon de hand boven het hoofd gehouden. Bij Ajax kan zoiets niet.

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 11, 2007 2:54 pm

We dwalen af.

Zou jij het een logische stap van Huntelaar vinden, MA?

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 11, 2007 2:57 pm

KJH is een verstandige jongen. Dus het zou zo maar kunnen dat hij de conclusie heeft getrokken dat de trainer bij AZ beter is in de opbouw van zijn carriere. Ja dus, ik zou me zo'n stap kunnen voorstellen

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 11, 2007 2:58 pm

Denk jij dat van Gaal Huntelaar nog zoveel kan leren? Ik denk dat hij er veel meer van zou leren als hij tegen betere tegenstanders komt te spelen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 3:05 pm

Volgens mij wil KJH niet eens veel leren. Hij wil gewoon de bal tegen de touwen rammen.

Moet KJH nodig zeuren over HtC. LVG is nog tien keer erger. Die wil elke speler naar zijn hand zetten. 'Je ding doen' is er bij hem niet bij. Bij AZ komt KJH van de regen in de drup.

Maar hij moet vooral gaan, hoor. Elke speler is te koop. Voor dertig miljoen breng ik KJH zelf weg. Ik ben alleen bang dat hij behoorlijk zal tegenspartelen op de bagagedrager.

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 11, 2007 3:06 pm

Spelers moeten niet zo vroeg naar het buitenland. Zoals ik al zei, KJH is een planner, het buitenland staat nog even niet bovenaan schat ik zo in. Die blijft nog een jaartje in Nederland

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 11, 2007 3:06 pm

Mwah, voor 30 miljoen breng ik hem liever naar Engeland dan naar AZ.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 11, 2007 3:09 pm

Jesse schreef:Mwah, voor 30 miljoen breng ik hem liever naar Engeland dan naar AZ.
Ook best. Maar dat zie ik niet zitten op de fiets. ;)

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 11, 2007 3:10 pm

Doe ik het wel op de opblaaskrokodil.

Gesloten