Buiten het feit dat ik dit niet geloof begin ik mij steeds meer te irriteren aan AZ en aan de VI.Voorzitter Dirk Scheringa, die toch niet zo snel schrikt, viel bijna van zijn stoel bij een andere flirt, dit keer vanuit Amsterdam. Niemand minder dan Klaas-Jan Huntelaar bracht AZ op de hoogte van zijn onvrede over de manier waarop Ajax en trainer Henk ten Cate met hem omsprongen. Hij was eerdere gesprekken nog niet vergeten en had eigenlijk spijt van zijn keuze voor Ajax.
Klaas Jan Huntelaar
Moderator: mods
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Stukje uit de VI vandaag:
-
Omdat KJH niet naar AZ gaat maar naar het buitenland als hij vertrekt bij Ajax. Dat weet hij zelf ook wel. Dus waarom gaat hij bellen? Hoe verloopt zo'n gesprek? 'Met Huntelaar. Ik wilde u even op de hoogte stellen van mijn onvrede....'?Jöhnk schreef:Waarom zou het niet waar kunnen zijn?
Overigens heeft KJH laatst gezegd dat hij bewust voor Ajax had gekozen en nog 100% achter die keuze stond.
Het stinkt aan alle kanten!
Zo gaat het natuurlijk niet, maar wellicht heeft zijn zaakwaarnemer een balletje opgeworpen?joey schreef:Omdat KJH niet naar AZ gaat maar naar het buitenland als hij vertrekt bij Ajax. Dat weet hij zelf ook wel. Dus waarom gaat hij bellen? Hoe verloopt zo'n gesprek? 'Met Huntelaar. Ik wilde u even op de hoogte stellen van mijn onvrede....'?Jöhnk schreef:Waarom zou het niet waar kunnen zijn?
Dat staat er niet. Zou Scheringa van zijn stoel vallen als een of andere zaakwaarnemer iets zei? Nee hoor. Het was niemand minder dan Klaas-Jan Huntelaar....
Vlak voor AZ-Ajax begon Scheringa onzin te roepen. Nu AZ terug is in de titelrace weer. Het zal wel geen toeval zijn. Die man voert een eenpersoonskruistocht tegen Martin van Geel. :aai:
Vlak voor AZ-Ajax begon Scheringa onzin te roepen. Nu AZ terug is in de titelrace weer. Het zal wel geen toeval zijn. Die man voert een eenpersoonskruistocht tegen Martin van Geel. :aai:
Ik lig er niet wakker van maar ik geloof er ook geen woord van. Ik vind KJH niet het type om jammerend op te bellen dat die of die zo gemeen tegen hem is. Hij heeft zich niet uit het veld laten slaan toen hij niet doorbrak bij PSV, op de bank belandde bij De Graafschap en terechtkwam bij AGOVV. Die jongen weet heel goed wat hij doet; hij maakt zijn keuzes bewust en blijft achter die keuzes staan. Zo schat ik hem in.
KJH stond ook op de scoutingslijst van AZ. Scheringa zal wel vinden dat MVG hem 'weggekaapt' heeft. Vandaar waarschijnlijk deze, overigens getimede, uitspraken in zijn cluborgaan VI.
KJH stond ook op de scoutingslijst van AZ. Scheringa zal wel vinden dat MVG hem 'weggekaapt' heeft. Vandaar waarschijnlijk deze, overigens getimede, uitspraken in zijn cluborgaan VI.
Dit stukje vind ik nog het leukste:
@MA: mee eens.
:DHoewel speler en club wél wilden, was er een probeem: Ajax steekt nog liever de eigen Arena in brand dan dat het de sterspeler naar die irritante concurrent laat vertrekken. AZ schat de kans dat Huntelaar komt dan ook op 1 procent. Maar als de contracten slechts één kleine opening toelaten, dan is Ajax gezien.
@MA: mee eens.
-
Dat valt toch allemaal wel mee. Huntelaar zat een tijdje niet in vorm en gaf dat zelf ruiterlijk toe. De pers daarentegen vielen over elkaar heen om een relletje te initieren.Muisje Andersom schreef:Een blinde kon zien dat KJH niet tevreden was over ten Cate. Zo vreemd is dit stukje niet hoor.
Toen de kruitdampen waren opgetrokken had KJH maar een wedstrijdje of 2/3 op de bank gezeten en intussen scoort hij weer aan de lopende band.
Wordt dat laatste stuk geciteerd of schrijft VI dat zelf? :shock:Jöhnk schreef:Dit stukje vind ik nog het leukste:Hoewel speler en club wél wilden, was er een probeem: Ajax steekt nog liever de eigen Arena in brand dan dat het de sterspeler naar die irritante concurrent laat vertrekken. AZ schat de kans dat Huntelaar komt dan ook op 1 procent. Maar als de contracten slechts één kleine opening toelaten, dan is Ajax gezien.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Dus doet-ie liever een stap terug? Ook al zou Huntelaar HtC niet mogen, dan nog? Hij speelt gewoon en kan als hij wil in de zomer naar een veel mooiere club, wat hij overigens best aankan, denk ik.Muisje Andersom schreef:Het zou zomaar kunnen dat KJH verstandig is en nog niet naar een buitenlandse (top)club wenst te vertrekkenJesse schreef:Dat zou best kunnen, maar wat heeft AZ daar mee te maken?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."